تور تایلند فروردین


تور تایلند فروردین

 

تایلند یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا می باشد. این کشور دارای جاذبه های گردشگری و مکان های بسیار زیبا و جذاب است. شما می توانید با تور تایلند فروردین به این کشور زیبا مسافرت و در سواحل بی نظیر و رویایی آن به استراحت و تفریح بپردازید.

در این مقاله قصد داریم تا جاذبه هایی را به شما معرفی کنیم که می بایست در تور تایلند فروردین حتماً از آن ها استفاده کنید و یا از آنها بازدید نمایید.

تور تایلند فروردین و جاذبه های گردشگری آن

جاذبه های گردشگری تایلند بسیار زیاد می باشد که در اینجا به برخی از آنها که معمولا در تور تایلند فروردین در نظر گرفته می شوند، اشاره خواهیم کرد.

تور تایلند فروردین و معبد بزرگ:

مهم‌ترین و با شکوه ترین جاذبه گردشگری شهر بانکوک معبد بزرگ است که بینندگان و گردشگران تور تایلند فروردین را به خود جذب می کند. این معبد در حدود قرن 17 ساخته شده است و تقریباً 150 سال محل سکونت پادشاه تایلند بود. علاوه بر سکونت پادشاه در این مکان از آن به عنوان دادگاه سلطنتی و محل اسکان مدیران دولتی نیز استفاده شده است. شما در تور تایلند فروردین می توانید نظاره گر معماری بی نظیر و خاص این بنای تاریخی و زیبا باشید. در دوران گذشته در این معبد وزارت جنگ تایلند، ادارات دولتی و حتی ضرابخانه این کشور نیز وجود داشته است.

این معبد بزرگ از گذشته تا کنون قلب معنوی این کشور می باشد و گردشگران می بایست برای ورود به این بنای مقدس لباس های تمیز و مرتب بر تن داشته باشند.

تور تایلند فروردین و بندر فانگ نگا:

بندر فانگ نگا در شهر پوکت تایلند و در قسمت شمال شرقی این شهر قرار گرفته است. این بندر یکی از نقاط بسیار خاص و منحصر به فرد در دنیا می باشد و شباهت بسیار زیادی به بندر هالونگ در ویتنام دارد. این بندر دارای صخره های آهکی است که به صورت عمود از آب بیرون آمده اند و خودنمایی می کنند.

 این بندر دارای دو جزیره معروف به نام های جزیره جیمز باند و کوپانی می باشد. در این بندر شما می توانید به راحتی لذت قایق سواری را احساس کنید و با قایق های تندرو و با هیجان به سمت شمال این شهر بروید. در این سفر دریایی شما می توانید جزایر کوچک و بسیار آرام را ببینید و به دور از هیاهو در آن ها گشت و گذار کنید.

تور تایلند فروردین و جزایر سیمیلان:

این منطقه دیدنی که از جزایر سنگی مختلف تشکیل شده است با قایق های تندرو فاصله ای نود دقیقه ای تا بندر فانگ نگا دارد. این منطقه زیبا و جالب در سال 1982 به عنوان یک پارک ملی دریایی ثبت شده است و به همین دلیل هم اکثر مناطق آن بکر و دست نخورده باقی مانده اند.

اسم این جزایر از عبارات مالیایی گرفته شده است و به معنی 9 می باشد و به نه جزیره اصلی این مجموعه اشاره دارد. در آب های اطراف این جزایر می توان مرجان های رنگارنگ را به همراه ماهی های استوایی مشاهده کرد و لذت برد. یکی دیگر از جاذبه های این جزایر غواصی در آب های اطراف آن بوده که در نوع خود جالب و هیجان انگیز می باشد.

تور تایلند فروردین و بازارهای شناور:

یکی دیگر از زیبایی های کشور تایلند بازارهای شناور و رنگارنگ بر روی رودخانه های آن می باشد. این بازارها با عکس های خود در بروشورها و عکس ها برای گردشگران تور تایلند فروردین شناخته شده می باشند. امروزه این بازارها برای جلب گردشگران و محلی برای خرید آن ها مورد استفاده قرار می گیرند. در این بازارها گردشگران تور تایلند فروردین می توانند انواع میوه ها، سبزی های استوایی، آب نارگیل تازه و آماده نوشیدن را خریداری و استفاده کنند. از معروف ترین این بازارهای شناور می توان به بازار تالینگ چان، بازار بانگ کو و بازار دانیون سادواک اشاره کرد. گردشگران می توانند برای لذت بردن از این بازارها از قایق های مخصوص این کار استفاده کنند و به خوبی از این جاذبه دیدن کنند.

تور تایلند فروردین و جزایر فی فی:

جزایر فی فی یکی از بهترین و زیبا ترین جزایر شرق آسیا می باشد. این جزیره زیبا با قایق های تندرو کمتر از 45 دقیقه با شهر پوکت فاصله دارد. این جزیره یکی از بهترین مکان ها برای کسانی است که مناطق استوایی را دوست دارند. این جزیره دارای ساحلی بسیار زیبا، صخره های سنگی و آب های فیروزه ای رنگ می باشد که می تواند سفری رویایی را برای شما به ارمغان آورد.

این جزیره خود شامل دو بخش می باشد که یکی از آن ها دارای ساکنینی می باشد و گردشگرانی را نیز به خود جذب می کند. این جزیره برای شب زنده داری بسیار مناسب می باشد.

تور تایلند فروردین و دوی سوتپ:

دوی سوتپ یک کوهستان شاهانه در شمال شرق شهر چیانگ مای می باشد. این کوهستان یک چشم انداز بی نظیر و عالی به شهر دارد و روستاهای اطراف نیز به خوبی دیده می شوند. تایلندی ها این مکان و کوهستان را بسیار دوست دارند و آن را به عنوان یک بخش بسیار زیبا از کشور خود به حساب می آورند. این مکان زیبا دارای جاذبه های تاریخی دیگر چون معبد وات و قصر بهوبین گنیز می باشد که از نمادهای کشور تایلند هستند.

تور تایلند فروردین و ساحل رایلی:

این ساحل در لیست بهترین مکان های گردشگری تایلند قرار دارد و اکثر گردشگران تور تایلند فروردین در برنامه های خود بازدید از این ساحل را در نظر می گیرند. این ساحل در جنوب ساحل او نانگ و در کنار یک پرتگاه سنگی قرار گرفته است. تنها وسیله دسترسی به این ساحل با قایق می باشد و این هم دلیل آرامش و فوق العاده بودن رایلی می باشد. در این ساحل صخره های آهکی، مناظر زیبا، غارها و تالاب هایی قرار دارند که می تواند گردشگران را به اوج هیجان برساند.

 

تور تایلند فروردین و ایوتهایا:

ایوتهایا در 400 سال قبل پایتخت سیاسی و تجاری تایلند بوده است که به دلایل زیاد از جمله درگیری های داخلی به کلی خراب شده است. اما امروزه این شهر مرکز تجارت منطقه می باشد و فرهنگ و هنر تایلندی را به نمایش گذاشته است. این شهر دارای معماری های خاص و بی نظیر می باشد که از سبک های قدیمی تایلند مانند سبک یو تونگ، سوخوتای، لپربی و حتی سبک های ایرانی در آن استفاده شده است.

تور تایلند فروردین و معبد طلوع:

این معبد توسط شاه تاکسین در محلی به نام وات ارون ساخته شده است و به نام وات چاینگ یا معبد طلوع نامیده شده است. در زمان شاه تاسکین و در دوره تنبوری، این معبد، معبد اصلی تایلند بود و مجسمه های معروف زمردی بودا و مجسمه بودایی فرابنگ در آن قرار گرفته بود.

 

تور تایلند فروردین و پارک ملی خایو یای:

این پارک دومین پارک بزرگ در تایلند می باشد و در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. این پارک بزرگ با مساحتی بیش از 2100 کیلومتر مربع پربازدید ترین پارک ملی به شمار می آید. وسعت این پارک به اندازه ای می باشد که 4 استان تایلند را در بر می گیرد. گردشگران تور تایلند می توانند بلندترین قله تایلند به نام کایو روم که در این پارک قرار گرفته است را ببینند. از مناطق دیدنی این پارک می توان به مناظر کوهستانی زیبا، دره های بزرگ و سرسبز، آبشارهای متنوع و زیاد و تنوع زیستی آن اشاره کرد. در این پارک بیش از 330 نوع پرنده، 67 نوع پستاندار و هزاران هزار گونه گیاهی وجود دارد.

 تور تایلند فروردین و خرید ارزان در بازار چیانگ مای:

شهر چیانگ مای یکی از شهرهای بزرگ و قدیمی کشور تایلند می باشد و یکی از مکان های بسیار جذاب برای گردشگرانی است که با تور تایلند فروردین به این کشور سفر می کنند. در این شهر علاوه بر جاذبه های تاریخی و گردشگری، مراکز خرید بسیار بزرگی نیز وجود دارد. در این بازار ها و مراکز خرید هزاران غرفه وجود دارد که انواع وسایل چون مجسمه ها، سوغات، شمشیرهای سامورایی، اجناس عتیقه و هنری، جواهرات، نقره و هزاران وسیله دیگر را با قیمت ارزان به فروش می رسانند. بهترین و به صرفه ترین جنسی که می توانید از این بازارها و غرفه ها خریداری کنید لباس می باشد. در این بازارها انواع لباس ها از دست بافت گرفته تا ابریشمی ، در طرح ها و مدل های روز را می توان یافت و خریداری کرد.

تور تایلند فروردین و مزرعه تمساح ها:

در نزدیکی شهر بانکوک بزرگ‌ترین مزرعه پرورش و نگهداری تمساح در جهان وجود دارد که در آن بیش از 30 هزار تمساح  جای دارد. در این مزرعه بزرگ و دیدنی تمساح های مختلفی چون تمساح های آب شور، امریکای جنوبی و تمساح های رود نیل وجود دارند و همه روزه نمایش های زیبا و متنوعی از این جانوران به نمایش گذاشته می شود. این تمساح ها بیش از 30 سال در این مزرعه نگهداری می شوند و در اندازه های مختلف از چند سانت تا 6 متر می باشند. در این محل بازارچه ای نیز وجود دارد که محصولاتی ارائه می کند که از چرم و یا پوست تمساح ساخته شده اند.

تور تایلند فروردین برای کسانی که قصد سفر به تایلند را در طول عید نوروز یا بعد از تعطیلات و شلوغی های نوروزی دارند بسیار مناسب می باشد. در فروردین این کشور دارای آب و هوایی بسیار لطیف می باشد و سواحل آن نیز برای شنا و ورزش های آبی بسیار مناسب هستند .