هتل ویندهام گرند پوکت

هتل ویندهام گرند پوکت

به راستی که شهر پوکت با زیبایی های جذابش، شهر رویاها می باشد. پوکت یکی از مهمترین شهرهای ساحلی تایلند است که هر ساله افراد زیادی را به خود جذب می کند. پوکت دارای هتل های بیشماری است. یکی از این هتل ها، هتل ویندهام گرند پوکت می باشد. هتل ویندهام گرند پوکت با بهترین خدمات در همه وقت از سال پذیرای میهمانان و توریست ها است. چنانچه قصد سفر به شهر زیبای پوکت را دارید حتما هتل ویندهام گرند پوکت را جزو گزینه های مکان اسکان خود قرار دهید. هتل پنج ستاره ویندهام در این متن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معرفی هتل ویندهام گرند پوکت

به جرات می توان گفت این هتل یکی از بهترین هتل های شهر پوکت می باشد و افراد زیادی را هر ساله به خود جذب می کند. این هتل با ایجاد فضایی بسیار زیبا در نزدیک سواحل طلایی و آب های شیشه ای دریای آندمان کمتر توریستی را به سمت خود جذب نکرده است. هتل زیبا و ستودنی ویندهام با بیش از 190 اتاق چند تخته و سوئیت های مجزا توانسته نیاز مراجعه کنندگان را به خوبی برآورده کند. هتل ویندهام گرند پوکت با ایجاد فضایی بسیار مدرن نمای بسیار خوبی را در دیدگان مخاطب به تصویر می کشاند. این هتل زیبا تمام ویژگی های یک هتل خوب را دارا می باشد، که در ادامه متن بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

اتاق های هتل ویندهام گرند پوکت

در متن فوق به این موضوع اشاره کردیم که، این هتل با بیش از 190 اتاق و سوئیت پذیرای میهمانان است. اتاق های هتل ویندهام گرند پوکت به صورت دو تخته و سه تخته موجود می باشد. در این اتاق ها تمام وسایل خدماتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، یخچال، سینمای خانواده، تلفن، حمام به اضافه وسایل حمام مانند سشوار و شامپو، کاناپه و ... موجود است. همانطور که گفته شد، این هتل دارای تعداد زیادی سوئیت ها و ویلاهای بسیار زیبا است، که خانواده های 4 الی 5 نفره می توانند، در این مکانها اقامت داشته باشند. ویژگی بارز این ویلاها نزدیکی آن به دریا و داشتن استخرهای اختصاصی است.

رستوران ها و کافه های هتل ویندهام گرند پوکت

این هتل زیبای 5 ستاره مانند بسیاری از هتل های شهر پوکت دارای چند رستوران و کافه زیبا می باشد، که افراد می توانند وعده های غذایی خود را از این مکان تهیه نمایند. از رستوان های هتل ویندهام گرند پوکت می توان به رستوران لاتیتیود 98 و پول ساید اشاره کرد. لازم به ذکر است رستوران پول ساید یکی از کافه های این هتل به حساب می آید، در واقع کافه پول ساید به همراه کافه اینفینیتی پول، دو کافه این هتل محسوب می شود که افراد می توانند در این محیط های زیبا برای صرف ناهار و شام و یا خوردن یک قهوه یا یک دسر مدتی از وقت خود را در آن سپری نمایند. به جرات می توان گفت این کافه ها و رستوران ها با طراحی زیبایی که در آن ها صورت گرفته، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند.

 خدمات هتل ویندهام گرند پوکت

در متن فوق به این موضوع اشاره کردیم که چه خدماتی در اتاق ها و سوئیت ها ارائه می شود. اما هتل ویندهام گرند پوکت دارای خدمات بسیار زیادی می باشد که در چند خط نمی گنجد. از خدمات این هتل زیبا و شگرف می توان به داشتن اینترنت وایرلس پر سرعت، استخرهای رو بسته و روباز در نزدیکی دریا، پارکینگ رایگان، چندین آسانسور بزرگ، سرویس های بیدار شدن از خواب، امکان صرف صبحانه در اتاق، پاسخگویی 24 ساعته پرسنل، مرکز تجاری، سالن های ورزشی، بالکن ها با دید ابدی، خدمه های چند زبانه، سرویس های اتو و خشک شویی و خیل عظیمی از خدمات که همه و همه در جهت رفاه حال میهمانان این هتل تعیبه شده است، اشاره کرد این امکانات باعث شده است تا مسافران از سفر به این شهر زیبا و حضور در هتل ویندهام گرند پوکت تجربه ای خوبی را با خود به همراه ببرند.

چرا در سفر به شهر پوکت باید در هتل ویندهام گرند پوکت اقامت داشته باشیم؟

یک بار در متن بالا به این موضوع اشاره کردیم که شهر پوکت، شهر رویاها بوده و به واسطه زیبایی بی حد وحصرش مشتاقان زیادی را به خود جذب کرده است. این شهر دارای هتل های بیشماری است که هتل ویندهام گرند پوکت یکی از آن هاست. بسیاری از افرادی که قبلاً به این شهر سفر کرده اند، هتل ویندهام گرند پوکت را برای اقامت به دیگران معرفی می کنند. اما چرا این هتل؟ این هتل را می توان یکی از زیباترین و مدرن ترین هتل های این شهر نام برد. نزدیکی آن به سواحل زیبای دریای آندامان و قرار گرفتنش در میان باغی پر از درختان و گل های زیبا جلوه بسیار زیبایی به آن داده است. خدمات بی حد و حصر آن در کنار این چشم نواز بودنش جواب این سوال می باشد.

 ما نیز به شما توصیه می کنیم در سفر به شهر پوکت حتما این هتل زیبا را در سر لیست گزینه های اقامت خود قرار دهید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط تایلند ، ویزای تایلند و تور تایلند  88851080-02