درباره هتل پاتونگ بای هیل پوکت

درباره هتل پاتونگ بای هیل پوکت

با سفر به تایلند و انتخاب پوکت برای گشت وگذار باید برای اقامت دنبال هتل باشید. هتل پاتونگ بای هیل پوکت که در شمال این جزیره قرار دارد می تواند آرامش را در طول سفر برایتان به ارمغان بیاورد. هتل پاتونگ بای هیل پوکت امکانات درجه یکی را به مسافرانش عرضه می کند و رضایت آن ها را به دست می آورد. با اقامت در این هتل زیبا که با مرکز شهر فاصله کمی دارد خاطرات خوشی را تجربه خواهید کرد. با توجه به هزینه ای که برای اقامت در این هتل خواهید کرد امکانات خوبی در اختیارتان قرار می گیرد.

هتل پاتونگ بای هیل پوکت

هتل پاتونگ بای هیل پوکت برای مسافرانی که به دنبال تفریح و آسایش هستند بهترین انتخاب است. این هتل 5 ستاره روی تپه و در 2.4 کیلومتری ساحل واقع شده است. هتل پاتونگ بای هیل پوکت تا سیمون کاباره 5 دقیقه، تا بانگلا رود، مراکز خرید و غذاخوری ها 10 دقیقه فاصله دارد. منظره ای پانورامایی از اقیانوسی آبی را از این هتل خواهید دید. کارکنان هتل پاتونگ بای هیل پوکت به زبان های انگلیسی و تایلندی مسلط هستند و برخورد بسیار خوبی با مسافران دارند. موقعیت این هتل باعث شده است به بسیاری از جاذبه های پوکت و مراکز خرید آن به راحتی دسترسی داشته باشید.

امکانات هتل پاتونگ بای هیل پوکت

هتل پاتونگ بای هیل پوکت تا مرکز شهر تنها 2 کیلومتر فاصله دارد و برای رفتن به فرودگاه باید 40 کیلومتر را بپیمایید. امکاناتی نظیر اینترنت پر سرعت در لابی و اتاق ها، سرویس امنیتی 24 ساعته، تراس، نگهداری چمدان، خدمات پستی، تاکسی سرویس، نظافت روزانه، سیستم اعلام حریق، نگهداری از کودکان، استخر فضای باز، باغ، پارکینگ، لاندری، سالن کنفرانس، رستوران، کافی شاپ، صرافی، اتاق مخصوص سیگار، ترانسفر فرودگاهی، سرویس ویژه معلولین و بوفه همراه با صبحانه در هتل پاتونگ بای هیل پوکت وجود دارد. در سوئیت های هتل مبلمان، میز قهوه، سیستم تهویه مطبوع، آشپزخانه با مایکروفر و یخچال، سشوار، صندوق امانات، لوازم بهداشتی در حمام، تلویزیون و بالکن وجود دارد که رفاه مسافران را در پی خواهد داشت. اتاق ها به صورت دو تخت، خانوادگی، سوییت و استاندارد هستند. سوییت های یک خوابه و همچنین سوئیت های مخصوص زوج های جوان وجود دارد. دو بزرگسال و یک کودک در هر سوئیت می توانند اقامت داشته باشند. دکوراسیون شیکی در اتاق ها خواهید دید که مشرف بودنشان به دریا به زیبایی آن ها افزوده است. برای رفتن به کافه های پوکت از این هتل 5 دقیقه و برای رفتن به رستوران ها 20 دقیقه رانندگی لازم است.

قوانین هتل پاتونگ بای هیل پوکت

هتل پاتونگ بای هیل پوکت به صورت 24 ساعته آماده پذیرش مسافران است. ساعت تحویل اتاق به مسافران ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق توسط مسافر 12 می باشد. زمان پرواز خود را با توجه به این ساعت ها در نظر بگیرید البته لابی هتل در مواقع لزوم برای نگهداری وسایل تا رسیدن به ساعت پرواز کمک خواهد کرد. حیوانات حق ورود به هتل را ندارند و برای کنسل کردن اتاق ها هزینه کنسلی با توجه به نوع اتاق گرفته خواهد شد. اگر کودک زیر 4 سال دارید می توانید از تخت اتاق بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید استفاده کنید. اگر برای کودک زیر دو سال تخت مخصوص بخواهید هزینه آن 500 بات می شود. آدرس هتل پاتونگ بای هیل پوکت:

79 Hasib Pee Road Tambon Patong, Kathu Chang Wat Phuket 83150, Thailand