درباره هتل سانوی پوترا کوالالامپور

درباره هتل سانوی پوترا کوالالامپور

با سفر به کوالالامپور اولین مسئله ای که به آن توجه می شود یافتن هتلی برای اقامت است که بتواند با امکانات خود آرامش مسافر را فراهم کند. هتل سانوی پوترا کوالالامپور به دلیل امکاناتی که دارد و دسترسی آسان به مراکز توریستی و مهم شهر محلی مناسب برای اقامت است. در مقایسه با هزینه ای که به این هتل پرداخت خواهید کرد امکانات خوبی در اختیارتان قرار می گیرد.

درباره هتل سانوی پوترا کوالالامپور

در سال 1994 در کوالالامپور هتلی در 6 کیلومتری برج های دوقلوی پتروناس که در سیتی سنتر واقع شده است، ساخته شد. این هتل 5 ستاره که سانوی پوترا کوالالامپور نام دارد 620 اتاق و 33 طبقه دارد. روبه روی این هتل مرکز تجارت جهانی پوترا (PWTC) قرار دارد. پرسنل هتل بسیار خوش برخورد می باشند و قادر هستند به زبان های انگلیسی، مالایی و چینی با مسافران صحبت کنند.

موقعیت هتل سانوی پوترا کوالالامپور

از هتل سانوی پوترا کوالالامپور با دیگر مراکز شهر فاصله کمی وجود دارد. در واقع این هتل در منطقه اصلی تجاری در کوالالامپور واقع شده است. برای رفتن به فرودگاه شهر کوالالامپور از هتل سانوی پوترا کوالالامپور 65 کیلومتر مسافت خواهید داشت. برای رفتن به مرکز خرید پاویلیون که در خیابان بوکیت بینتانگ واقع شده است حدود 4.5 کیلومتر فاصله است. برای رفتن به مراکز دیدنی و یا تفریحی می توانید از سیستم حمل و نقل عمومی چون مترو استفاده کنید که از این هتل به اندازه 2 دقیقه پیاده روی فاصله خواهد داشت. تا بازار لباس چو کیت تنها 5 دقیقه پیاده روی لازم دارید. از هتل سانوی پوترا کوالالامپور تا گالری هنری بنک نگارا و مرکز خرید کی ال سوگو فاصله کمی وجود دارد.

امکانات هتل سانوی پوترا کوالالامپور

در هتل سانوی پوترا کوالالامپور به آسایش و آرامش مسافران توجه زیادی شده است و برای این منظور خدمات و امکانات لازم فراهم شده است. خدمات 24 ساعته از جانب پرسنل به مسافران ارائه می شود. تمامی اتاق ها به صورت مجللی مبله شده اند. در لابی و اتاق ها می توانید از اینترنت وایرلس استفاده کنید. اگر خانواده پر جمعیتی هستید نگران نباشید، سوییت آپارتمان های سه خوابه در این هتل وجود دارد که پذیرای شما خواهد بود. استخر همراه سونا، مرکز تناسب اندام، جکوزی، استخر کودکان، دو زمین اسکواش، رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، امکانات ملاقات، ماساژ، نگهداری از کودکان، بار، آسانسور، سشوار، پارکینگ، صندوق امانات، اتاق مخصوص سیگار، فروشگاه، تلویزیون کابلی و ماهواره ای از امکانات هتل سانوی پوترا کوالالامپور می باشد. این هتل برای رفتن به بوکیت بینتانگ، سوریا کی ال سی سی و مرکز همایش های کوالالامپور حمل و نقل رایگان برای مسافرانش فراهم کرده است. هم چنین یک مسیر پیاده روی برای بینتانگ واک از جانب هتل در نظر گرفته شده است. اگر تمایل داشته باشید هتل سانوی پوترا کوالالامپور می تواند مهمانی ها، مراسم و کنفرانس ها را به صورت کاملا حرفه ای برگزار کند.

رستوران های هتل سانوی پوترا کوالالامپور

در هتل سانوی پوترا کوالالامپور به صورت روزانه 4 مدل مختلف غذا و نوشیدنی در اختیار مسافران قرار می گیرد. این هتل قادر است برای بیشتر از 1000 نفر 20 نوع کوکتل سرو کند. برای خوردن غذاهای چینی، آسیایی، اروپایی و غذاهای اصیل محلی می توانید به رستوران کافی هاوس بروید. در این هتل رستوران ژاپنی گن را خواهید دید که انواع غذاهای ژاپنی در آن سرو می شود. یک بار به نام ایترییم در هتل سانوی پوترا وجود دارد که در فضایی آرام با انوع شیرینی و قهوه از مسافران استقبال می کند.

اتاق های هتل سانوی پوترا کوالالامپور

تمام اتاق های هتل سانوی پوترا کوالالامپور از فضای دلنشین با نور کافی برخوردار هستند. تعداد 620 اتاق، سوییت خانوادگی، مجلل و استاندارد در این هتل وجود دارد. مبلمان به صورت لوکسی در اتاق ها چیده شده است. چشم انداز اتاق از نقاط دیدنی شهر یکی دیگر از مزیت های آن است. برای آسایش مسافران در اتاق ها حمام اختصاصی، لوازم آرایشی رایگان، قهوه ساز، یخچال، تهویه مطبوع، سیستم برودتی و حرارتی، خمیر دندان، مسواک، دمپایی و حوله قرار داده شده است. قوانین هتل در رابطه با ساعت تحویل اتاق ها به مسافران ساعت 14 و ساعت تخلیه 12 می باشد.

مرکز تناسب اندام و استخر هتل سانوی پوترا کوالالامپور

هتل سانوی پوترا کوالالامپور مجهز به مرکز تناسب اندامی است که 24 ساعته پذیرای مسافران است. با تجهیزات پیشرفته ای که در این مرکز وجود دارد می توانید عضلات قلب خود را تقویت کنید. استخری به اندازه 25 متر در کنار این مرکز وجود دارد که دارای جکوزی و استخر کودکان است. در بار کنار استخر انواع نوشیدنی را می توانید میل کنید. این استخر از ساعت 6 تا 22 پذیرای مسافران خواهد بود.