پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی در شهر دبی واقع شده است و یکی از هیجان انگیزترین تفریحات کشور امارات محسوب میشود. گردشگرانی که سفر به دبی را در برنامه خود قرار میدهند حتما باید از این پارک آبی دیدن نمایند. در ادامه همراه ما باشید تا با برخی از امکانات این مکان تفریحی آشنا شوید.

پارک آبی وایلد وادی دبی | وایلد وادی پارک آبی دبی | امکانات پارک آبی وایلد وادی 88851080

پارک آبی وایلد وادی دبی

وایلد وادی، برترین پارک آبی دبی است که گردشگران بسیاری را سالانه به سوی خود جذب میکند. همانطور که میدانید بیشتر هتل های ساخته شده در دبی مجهز به امکانات تفریحی و پارک های آبی هستند اما میزان جذابیت پارک آبی وایلد وادی آنچنان بالاست که هیچ گاه فرصت تفریح در آن را از دست نمیدهند. این پارک از موقعیت جغرافیایی خاصی برخوردار است و مقابل آن برج العرب قرار دارد.

پارک آبی وایلد وادی دبی | وایلد وادی پارک آبی دبی | امکانات پارک آبی وایلد وادی 88851080

جذابیت های پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی دارای جذابیت ها و ویژگی های خاصی ست که در ادامه تعدادی از آنها را مطرح میکنیم:

  1. این پارک آبی از وسایل و امکانات متعددی برخوردار است.
  2. وسیع ترین استخر موج های آبی خاورمیانه در پارک آبی وایلد وادی واقع شده است، که این ویژگی میتواند نظر بسیاری از توریست ها را جلب نماید.
  3. این پارک در لیست برترین جاذبه های گردشگری شهر دبی قرار دارد.
  4. امکانات رفاهی ویژه ای در این پارک به گردشگران ارائه میگردد.

فضای طراحی شده برای پارک آبی وایلد وادی

در دنیای عرب داستانی معروف وجود دارد که شخصیت اصلی آن فردی به نام یوها است. اگر اهل داستان و رمان های کهن باشید موقع وارد شدن به پارک آبی وایلد وادی یاد نمایی از داستان یوها خواهید افتاد. اما اگر جزو آن دسته از افرادی باشید که این داستان را نخوانده یا ندیده اید با ورود به این پارک یاد داستان سندباد خواهید افتاد. فضای طراحی شده در این پارک بی نظیر است، بطوریکه هنگام حضور در آنجا آرامشی عجیب را تجربه خواهید کرد.

پارک آبی وایلد وادی دبی | وایلد وادی پارک آبی دبی | امکانات پارک آبی وایلد وادی 88851080

در ادامه راجع به قسمت های مختلف پارک آبی وایلد وادی دبی و تعدادی از وسایل های بازی ساخته شده در آن صحبت خواهیم کرد.

بخش سرسره و سقوط آزاد پارک آبی وایلد وادی

نام سرسره بسیار بلند واقع شده در پارک آبی وایلد وادی، جمیرا سکیرا است، هنگام ورود به این پارک آبی در هر قسمتی که باشید میتوانید این سرسره مرتفع را ببینید. این سرسره یکی از هیجان انگیزترین تفریحات شهر دبی است. کسانی که مایل هستند بیشتر راجع به این وسیله بازی بدانند ادامه متن را مطالعه کنند.

علاقمندانی که میخواهند سقوط آزاد را تجربه نمایند باید حدود 32 متر از پله های ساخته شده بالا بروند، پس از طی نمودن این مسیر به منطقه مخصوص میرسند که با قرار گرفتن در آن حدود 120 متر سقوط آزاد را تجربه خواهند کرد. این سرسره یک تفریح وحشتناک و هیجان انگیز است که در صورت نداشتن بیماری خاصی حتما باید آن را برای یکبار هم که شده تجربه کنید. سرعت افراد در هنگام سقوط حدود 80 کیلومتر بر ثانیه خواهد بود، به همین دلیل اگر در هنگام سقوط دست های خود را باز کنید قطعا دچار آسیب خواهند شد. پس دقت کنید و قبل از سوار شدن نکات لازم را مد نظر قرار دهید.

پارک آبی وایلد وادی دبی | وایلد وادی پارک آبی دبی | امکانات پارک آبی وایلد وادی 88851080

سرسره مارپیچ پارک آبی وایلد وادی

یکی دیگر از وسایل موجود در پارک آبی وایلد وادی، سرسره مارپیچ است که آن را به نام برج سورج میشناسیم. طریقه استفاده از این وسیله بازی بدین صورت است که افراد روی تیوپ های یک یا دونفره مینشینند و به سمت پایین حرکت میکنند، مسیر عبور بسیار هیجان انگیز است و در مواردی افراد به دور خود میچرخند، پایان این مسیر پر هیجان به یک استخر بزرگ آب ختم خواهد شد. اگر میخواهید کودکان تان این حس را تجربه نمایند حتما با آن ها در یک تیوپ دو نفره بنشینید.

سرسره دیگر پارک آبی وایلد وادی

سرسره ماجراجویی یکی دیگر از سرسره های واقع در پارک آبی وایلد وادی دبی است. این وسیله بازی یک سرسره عظیم است که 15 متر ارتفاع دارد، افراد حتما باید از تیوپ برای بهره گیری از آن استفاده کنند. مسیرهایی که توسط این تیوپ و سرسره از آن گذر میکنید شباهت بسیاری به ریل های ترن دارند، این سرسره در مواقعی روباز است که این مورد امکان لذت بردن از زیبایی های اطرافش را فراهم میکند. دقت داشته باشید، افرادی که بیش از 120 کیلو وزن دارند نباید سوار این تیوپ ها شوند.

پارک آبی وایلد وادی دبی | وایلد وادی پارک آبی دبی | امکانات پارک آبی وایلد وادی 88851080

گردباد پارک آبی وایلد وادی از دیگر سرگرمی های هیجان انگیز دبی

تندروم از دیگر وسایل بازی است که در پارک آبی وایلد وادی قرار دارد. افرادی که میخواهند هیجان کمتری را نسبت به وسایل قبل تجربه نمایند میتوانند از تندروم بهره ببرند. وجود چاله های فضایی از دیگر نکات هیجان انگیز این وسیله بازی ست، تیوپ های در نظر گرفته شده 2 تا 4 نفره هستند که امکان سوار شدن همراه دوستان تان را فراهم کرده است. پایان این مسیر نیز به یک استخر پر از آب ختم خواهد شد.

منطقه خاص تفریحی در پارک آبی وایلد وادی

این بخش برای تفریحات خانوادگی مناسب است، در منطقه جوها و دوگون برخی از وسایل بازی مخصوص بزرگسالان و کودکان در کنار یکدیگر گردآوری شده اند، این موضوع امکان تفریحات دسته جمعی و خانوادگی را فراهم کرده است. دوش های تعبیه شده در این بخش هر 2 دقیقه یکبار همه افراد حاضر در آنجا را خیس میکند، بنابراین اگر دائما صدای جیغ کودکان را شنیدید تعجب نکنید. خوب است بدانید که در پارک آبی وایلد وادی بیشتر از 100 بازی و وسیله متفاوت ساخته شده است که میتوانید با هر کدام خاطرات هیجان انگیزی را رقم بزنید.

پارک آبی وایلد وادی و وردخانه خروشان

100 هزار لیتر آب در این بخش موجود است که بطور دائمی بصورت موج هایی خروشان روی سر افراد فرو میریزد. آبشاری به ارتفاع یک متر نیز در این بخش تعبیه شده است، افرادی که شنا را به خوبی بلد نیستند حتما باید جلیقه بپوشند تا موج هایی که از آبشار روی سرشان سرازیر میشود موجب آزارشان نگردد.

تفریح موج سواری در پارک آبی وایلد وادی

این بخش شامل یک رودخانه ست که افراد با استفاده از تخت موج سواری روی آن به تفریح میپردازند. همه هیجانات و ویژگی های لازم برای موج سواری در این رودخانه اعمال شده است. ناگفته نماند که این بخش توسط یک مهندس آمریکایی ساخته شده است و میتواند حسی مشابه با موج سواری در دریا را به شما القا کند.

پارک آبی وایلد وادی دبی | وایلد وادی پارک آبی دبی | امکانات پارک آبی وایلد وادی 88851080

استخر موج واقع در پارک آبی وایلد وادی

این بخش 1.5 متر عمق دارد و بزرگترین استخر موج منطقه خاورمیانه به شمار می آید. هیجانی که در این استخر تجربه خواهید کرد غیرقابل وصف است. هنگام بهره گیری از این تفریح نگران نکات ایمنی نباشید چراکه نجات غریق ها هر لحظه حواس شان به افراد حاضر در آنجا خواهد بود، علاوه بر آن استفاده از جلیقه نیز میتواند خیال شما را کمی راحت نماید.

خلاصه ای از امکانات پارک آبی وایلد وادی

  1. هر فرد میتواند از یک کمد قفل دار برای قرار دادن وسایل خود در آن برخوردار باشد.
  2. برای بانوان رختکن ویزه ای تعیبه شده است.
  3. امکانات دوش و سرویس بهداشتی نیز در این پارک وجود دارد.
  4. اگر علاقمند به آفتاب گرفتن هستید، میتوانید از صندلی های مخصوص ارائه شده در این مکان بهره ببرید.
  5. فروشگاه های متعددی نیز جهت خرید در آنجا قرار دارد.
  6. کسانی که گرسنه هستند نیز میتوانند از غذای رستوران ها میل نمایند. طعم غذاها بسیار لذت بخش است.
  7. اگر قصد برگزاری یک مراسم خاص را دارید میتوانید از رستوران واقع در این پارک بهره بگیرید. برگزاری جشن در پارک آبی وایلد وادی بسیار هیجان انگیز و به یاد ماندنی خواهد بود.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط دبی، ویزای دبی و تور دبی 88851080-021