هتل اشلی هاب پوکت

هتل اشلی هاب پوکت

شهر پوکت در کشور تایلند بوده و یکی از زیباترین جزیره های گرمسیری در جهان محسوب می شود. این جزیره بسیار زیبا هرساله گردشگران و جهانگردان زیادی را به خود جذب می کند.  شهر پوکت دارای هتل های زیبایی می باشد که یکی از آن ها هتل اشلی هاب پوکت است. همچنین این شهر دارای سواحل عمومی زیادی نیز هست که از معروف ترین آن ها می توان به ساحل پاتونگ و ساحل کارون اشاره کرد. در این مقاله بعد از شرح مختصری از جاذبه های گردشگری شهر پوکت به معرفی  هتل اشلی هاب پوکت، این هتل زیبا و بزرگ می پردازیم و امکانات و مزیت های آن را توضیح می دهیم.

هتل اشلی هاب پوکت | رزرو هتل اشلی هاب پوکت | اطلاعات هتل اشلی هاب پوکت 88851080

جاذبه های گردشگری شهر پوکت

 از زیباترین جاذبه های این شهر می توان به معبد وات چالونگ، اکواریم پوکت، فانتاسی، جزیره فی فی، خلیج فانگ نا، ساحل لایم سینگ، منطقه قدیمی پوکت، باغ وحش پوکت، ساحل نایی هان و ساحل کارن اشاره کرد.

مشخصات هتل اشلی هاب پوکت:

 هتل اشلی هاب پوکت یکی از زیباترین و بهترین هتل های 4 ستاره تایلند می باشد. این هتل بزرگ و معروف دارای امکانات و مزیت های فراوانی نسبت به سایر هتل ها برای گردشگران این شهر است.

هتل اشلی هاب پوکت | رزرو هتل اشلی هاب پوکت | اطلاعات هتل اشلی هاب پوکت 88851080

اشلی هاب پوکت در مرکز شهر قرار دارد و مشرف به سواحل و دریای اندمان می باشد که خود جلوهای زیبا و رویایی به این هتل می دهد. اشلی هاب پوکت به علت قرار گرفتن در مرکز شهر به بسیاری از مراکز خرید، رستوران ها و جاذبه های گردشگری شهر نزدیک است. فاصله این هتل با ساحل پاتونگ که یکی از زیباترین سواحل دنیا محسوب می شود با پای پیاده کمتر از 5 دقیقه می باشد.

هتل اشلی هاب پوکت به علت داشتن کمترین فاصله با خیابان اصلی شهر که تمامی مراکز خرید در آن قرار دارند و همچنین در هنگام شب جشن های زیادی در آن برگزار می شود بسیار مناسب برای گردشگران است. گردشگرانی که به دنبال جشن و شادی و استفاده از ورزش های آبی مختلف و هیجان انگیز می باشند می توانند در این هتل اقامت و از امکانات فوق العاده آن لذت ببرند.

امکانات هتل اشلی هاب پوکت:

این هتل دارای بیش از 110 اتاق در اندازه ها و امکانات مختلف است. این هتل شامل اتاق های سینگل، اتاق های دو نفره، اتاق های سه نفره، سوییت های بزرگ و اتاق های وی ای پی با امکانات خاص می باشد. اتاق های اشلی هاب پوکت با رنگ های شاد و گرم و کاشی های زیبا با طراحی های خاص آماده پذیرایی از گردشگران هستند. این اتاق ها دارای بالکن های بزرگی هستند که به میهمانان اجازه می دهند تا به تماشای گوشه ای از زیبایی های این شهر بنشینند.

هتل اشلی هاب پوکت | رزرو هتل اشلی هاب پوکت | اطلاعات هتل اشلی هاب پوکت 88851080

از دیگر امکانات این اتاق ها داشتن اینترنت بی سیم و پرسرعت رایگان، سیستم بسیار پیشرفته تهویه، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای با شبکه های زیاد، گاو صندوق رمزدار برای نگهداری وسایل گران قیمت، مینی بار با نوشیدنی ها و خوراکی های خاص، سشوار و قهوه ساز است.

رستوران های هتل اشلی هاب پوکت:

هتل اشلی هاب به علت ساکن بودن گردشگران زیادی از کشورهای مختلف که هر کدام ذائقه های غذایی خاصی دارند دارای چندین رستوران شیک و لوکس می باشد. این رستوران ها انواع غذاها را برای ذائقه های مختلف طبخ و سرو می کنند.

هتل اشلی هاب پوکت | رزرو هتل اشلی هاب پوکت | اطلاعات هتل اشلی هاب پوکت 88851080

هتل اشلی هاب و رستوران میکس بیستر:

این رستوران یک رستوران بین المللی و معروف می باشد. در این رستوران که رستوران اصلی هتل نیز هست علاوه بر سرو غذاهای محلی تایلندی غذاهای اکثر کشورهای آسیایی و اروپایی نیز طبخ و ارائه می گردد. در این رستوران یک کافه نیز وجود دارد که غذاهایی چون اسنک ها و انواع نوشیدنی ها را به گردشگران ارائه می دهد. این رستوران به علت ارائه موزیک زنده و انواع مختلفی از غذاها طرفداران زیادی دارد و مورد توجه اکثر گردشگران پوکت می باشد. در این رستوران صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه میگردد و کسانی که به صبحانه کامل علاقه زیادی دارند می توانند در این رستوران از خوردن صبحانه لذت ببرند. وعده های ناهار و شام نیز از روی منو می باشد و میهمانان می توانند هر نوع غذایی را که دوست دارند سفارش دهند.

هتل اشلی هاب و کافه رستوران ایر روفتاپ لانگ:

این رستوران و کافه شیک در بهترین جای هتل، جایی که به کل شهر دید دارد قرار گرفته و در لبه استخر هتل در پشت بام از میهمانان و گردشگرانی که برای شنا و یا دیدن مناظر شهر از بالای هتل به آن جا آمده اند با نوشیدنی های مختلف و فست فود پذیرایی می کند.

 هتل اشلی هاب و رستوران این روم داینینگ:

رستوران روم داینینگ از دیگر رستوران های این هتل می باشد. در این رستوران بهترین غذاهای محلی تایلند و بین المللی دنیا طبخ و سرو می گردد. گردشگران برای لذت بردن از انواع غذاهای محلی تایلند می توانند به این رستوران بزرگ مراجعه کنند.

هتل اشلی هاب و استخر آن:

هتل اشلی هاب دارای یک استخر بزرگ و به روز بر روی پشت بام هتل می باشد که به صورت 24 ساعته در اختیار گردشگران است.

در کنار این استخر زیبا صندلی های راحتی زیادی قرار داده شده است تا گردشگران با نشستن بر روی آن ها به دیدن زیبایی های سواحل و شهر پوکت بپردازند.

در پشت بام هتل علاوه بر استخر بزرگ، دو اتاق مخصوص بخار و یک سالن بدنسازی حرفه ای نیز تعبیه شده است و علاقه‌مندان می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند.

هتل اشلی هاب پوکت | رزرو هتل اشلی هاب پوکت | اطلاعات هتل اشلی هاب پوکت 88851080

هتل اشلی هاب و سالن ورزشی:

هتل اشلی هاب برای علاقه ‌مندان به ورزش نیز تدارک خاصی دیده است. در این هتل یک سالن ورزشی مجهز قرار دارد که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. بعد از ورزش نیز در صورت تمایل گردشگران می توانند از خدمات ماساژ استفاده نمایند و خود را حسابی سرحال بیاورند.

 هتل اشلی هاب و کنفرانس ها:

این هتل علاوه بر خدمات هتلینگ دارای اتاق های کنفرانس و جلسات بزرگ و مجلل می باشد. شرکت ها و نفراتی که قصد برگزاری جلسات کاری را دارند می توانند با رزرو این اتاق های کنفرانس از آن ها به نحو احسن استفاده کنند.

هتل اشلی هاب و صرافی:

هتل اشلی هاب دارای یک صرافی نیز می باشد. این صرافی برای راحتی گردشگران و میهمانان و ارائه خدمات صرافی و تبدیل ارز برای آنها دایر شده است. گردشگران برای تبدیل ارز می توانند بدون خارج شدن از هتل به این مرکز مراجعه و این کار را انجام دهند.

هتل اشلی هاب و خدمات تور گردشگری:

این هتل در زمینه تور گردشگری نیز فعالیت خوبی داردگردشگران با مراجعه به این قسمت از هتل می توانند از تورهای یک روزه شهر پوکت استفاده کنند و به خوبی در این شهر گشت و گذار داشته باشند. علاوه بر تورهای یک روزه این واحد خدماتی می تواند بلیط مناطق و جاذبه های گردشگری شهر را با تخفیف و در اسرع وقت برای شما تهیه کند و مشاوره های خوبی به آن ها در زمینه چگونگی استفاده از مراکز تفریحی ارائه دهد.

هتل اشلی هاب و تهیه بلیط:

از دیگر خدمات این هتل می توان به ارائه بلیط های مسافرتی اشاره کرد. کافیست تا گردشگران برای تهیه و رزرو بلیط به مسئولان این قسمت از هتل مراجعه و تاریخ و ساعت پرواز خود را اعلام نمایند و در اسرع وقت بلیط خود را تحویل بگیرند.

هتل اشلی هاب و مرکز خرید:

در این هتل یک مرکز خرید بزرگ نیز وجود دارد. در این مرکز خرید می توانید انواع هدایا و سوغات های این کشور را تهیه کنید. در این فروشگاه هر نوع وسایلی را می توانید تهیه نمایید، وسایلی چون لوازم شنا تا دوچرخه و… .

هتل اشلی هاب و ماجراجویی:

این هتل برنامه هایی نیز برای میهمانانی که به دنبال هیجان و ماجراجویی می گردند نیز طراحی کرده است. از برنامه های هیجان انگیز هتل می توان به پیاده روی در جنگل های تاریک و مخوف پوکت، قایقرانی با انواع قایق های بزرگ و کوچک، برنامه های متنوع تیراندازی در فضای باز و حتی پریدن با طناب اشاره کرد.

هتل اشلی هاب پوکت | رزرو هتل اشلی هاب پوکت | اطلاعات هتل اشلی هاب پوکت 88851080

هتل اشلی هاب و پذیرش 24 ساعته:

در هتل اشلی هاب پذیرش گردشگران و میهمانان به صورت شبانه روزی و 24 ساعته می باشد. گردشگران می توانند در هر ساعت از شبانه روز به این هتل مراجعه و خدمات دریافت کنند.

اشلی هاب و کودکان:

این هتل برای کودکان نیز برنامه های خاصی دارد. کودکان می توانند در این هتل از سرگرمی ها و تفریحات کودکانه که مخصوص آن ها طراحی شده استفاده و لذت ببرند. علاوه بر این خانواده هایی که دارای فرزند خردسال می باشند می توانند برای نگهداری از آن ها از خدمات نگهداری کودکان هتل استفاده کنند.

از دیگر امکانات و مزایای هتل اشلی هاب پوکت می توان به سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی هتل، حمام اختصاصی با وان و دوش، دکوراسیون زیبای لابی و اتاق ها، اتوکشی لباس ها، خدمات واکس و کفش، اتاق های خانوادگی، سونا، جکوزی، روم سرویس و خدمات 24 ساعته، بار، کافی شاپ، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی برای خودروها و ترانسفر فرودگاهی آن اشاره کرد.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط تایلند ، ویزای تایلند و تور تایلند  88851080-021