هتل استریپس کوالالامپور

هتل استریپس کوالالامپور

هتل استریپس کوالالامپور در شهر کوالالامپور از چند سال پیش تاکنون مقصد گردشگری محبوبی برای بسیاری از گردشگران بوده است. در نظر گرفتن محل اقامت در این شهر از اولویت های سفر به کوالالامپور می باشد پس با رزرو هتل استریپس کوالالامپور می توانید اقامتی خاطره انگیز را در سفر به این شهر تجربه کنید.

هتل استریپس کوالالامپور | رزرو هتل استریپس کوالالامپور 88851080-021

اقامتی لاکچری در بهترین هتل کوالالامپور

شهر کوالالامپور شهری پر هیجان با جاذبه های گردشگری بسیار است که در همه فصول سال افراد زیادی مجذوب آن شده و به آن سفر می کنند. اگر گردشگران از نظر اقتصادی مشکلی برای پرداخت هزینه های هتل نداشته باشند  و به دنبال بهترین مکان برای اقامت خود در این شهر باشند، اقامت در هتل استریپس کوالالامپور پیشنهادی ویژه خواهد بود. هتل استریپس کوالالامپور هتلی لوکس در قلب کوالالامپور است که طرفداران بی شماری دارد و اغلب مایلند اقامتی لاکچری را در آن تجربه کنند. موقعیت مکانی هتل استریپس کوالالامپور با مشرف بودن به بزرگترین و معروف ترین مرکز خرید این شهر توانسته است پذیرای اقامت بسیاری از توریست ها باشد.

هتل استریپس کوالالامپور | رزرو هتل استریپس کوالالامپور 88851080-021

امکانات بی نظیر هتل 5 ستاره استریپس کوالالامپور

مجموعه امکانات رفاهی، تفریحی و سرگرمی هتل استریپس کوالالامپور موجب شده است تا اقامتی رویایی و لاکچری برای مسافران به ارمغان آورده شود. امکانات ویژه هتل لوکس استریپس کوالالامپور عبارتند از: خدمات نگهداری کودکان، خدمات شبانه روزی، اتاق جلسات، آسانسورهای باربر و نفربر، پارکینگ، میز تور، لابی شیک و مدرن و اینترنت رایگان در سراسر محوطه هتل. خدمات لباسشویی، خدمات فکس، خدمات ویژه معلولان، سالن های زیبایی و اتاقی مجزا مخصوص سیگار کشیدن.

از دیگر امکانات هتل استریپس کوالالامپور می توان به امکانات تفریحی آن نیز اشاره کرد؛ امکاناتی که سفری مهیج را برای شما رقم می زند. هتل استریپس کوالالامپور توانسته است امکاناتی نظیر باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، سالن ماساژ درمانی، سالن اسپا و استخر روباز را برای مسافران خود فراهم کند. حمام آب گرم، حمام آفتاب، زمین تنیس، اتاق بازی کودکان و سالن ژیمناستیک نیز از دیگر امکانات این هتل است که در خود جای داده و اقامتی رویایی را برای مهمانان عزیز به ارمغان آورده است. از بهترین و فوق العاده ترین امکانات این هتل باشکوه می توان به رستوران های مجلل آن نیز اشاره نمود. رستوران های بی نظیر هتل استریپس با دارا بودن منویی از لذیذترین و متنوع ترین غذاها میزبان خوبی برای پذیرایی از مسافران عزیز است. سرو غذاهای چینی و ژاپنی و همچنین نوشیدنی های فوق العاده خوش طعم در کافه بار این هتل مجلل تجربه ای دل انگیز را برای مسافران رقم خواهد زد که لحظات خوش آن تا سال ها در خاطرتان باقی می ماند.

هتل استریپس کوالالامپور | رزرو هتل استریپس کوالالامپور 88851080-021

فضای بی نظیر اتاق های هتل استریپس کوالالامپور

مجموعا هتل استریپس کوالالامپور561 اتاق با امکاناتی بی نظیر و مجهز دارد که به همراه دکوراسیونی شیک، فضایی دنج، آرام و بی نظیر را فراهم آورده است. دکوراسیون مجلل این هتل مطابق سلیقه مهمانان می باشد. اتاق های لوکس و مجهز هتل استریپس از خدمات نظافتی روزانه بهره مند هستند و علاوه بر آن امکاناتی را در بردارند که موجب رضایتمندی و راحتی مهمانان می شوند. از جمله امکانات بی نظیر اتاق ها می توان به تهویه مطبوع، سرویس های بهداشتی مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی، تلویزیون، ماهواره، آشپزخانه، یخچال، مینی بار، میز مطالعه، گاو صندوق، تلفن و سیستم گرمایش و سرمایشی هوشمند اشاره کرد.

هتل استریپس کوالالامپور | رزرو هتل استریپس کوالالامپور 88851080-021

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط کوالالامپور، ویزای کوالالامپور و تور کوالالامپور 88851080-021