تور بانکوک بهار 97

تور بانکوک بهار 97

تور بانکوک برای سفری امن و راحت به این شهر در کشور تایلند برنامه‌ریزی ‌شده است. خدمات و پکیج‌های متنوعی در این تور قابل‌ بررسی هستند.

سفر به تایلند با تور بانکوک

از گزینه‌های سفر خارجی که از مکان‌های توریستی بسیاری برخوردار است کشور تایلند می‌باشد. این کشور به‌عنوان قطب گردشگری و توریستی در قاره آسیا همه‌ساله میزبان افراد و گردشگران بسیاری است؛ اما این کشور از شهرهای بسیاری برخوردار است که هریک از دیدنی‌های بی‌نظیری برخوردار هستند. بانکوک به‌عنوان پایتخت تایلند گزینه مناسبی ازلحاظ توریستی و گردشگری است. کافیست قصد خود را برای سفر به این شهر زیبا قطعی نموده و اقدامات لازم برای سفر را به انجام برسانید.

 تور بانکوک در بهار سال 1397 بهترین گزینه برای سفر شما به این شهر رؤیایی است. سفر آسان به همراه خدمات متنوع این تور می‌تواند نوروز شما را خاطره‌انگیز نماید. اقامتگاه و هتل‌های درجه‌یک در این تور برای مسافران در نظر گرفته شده است که از امکانات وسیعی برخوردارند. در ادامه برای شما عزیزان در رابطه با این تور اطلاعات کامل‌تری را بازگو خواهیم نمود پس اگر مسافر بانکوک هستید تا انتها همراه ما باشید.

خدمات مناسب با تور بانکوک

تور بانکوک خدمات مناسبی را برای متقاضیان فراهم نموده است. نکته مهم در رابطه با تورهای مسافرتی خدمات و امکانات مناسب آن‌هاست که برای هر گردشگر و توریست می‌تواند حائز اهمیت باشد. درواقع تورهای گردشگری و تفریحی با خدماتی که ارائه می‌دهند مورد مقایسه با دیگر تورها قرار می‌گیرند؛ اما اغلب تورهای گردشگری که تور بانکوک نیز جزو آن‌هاست از خدمات مشخصی برخوردارند که در این بخش به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت.

از مهم‌ترین این خدمات می‌توان به انجام مراحل رزرو بلیط اشاره نمود. این بلیط ها هم به‌صورت رفت و هم برگشت در تور بانکوک رزرو می‌شوند. از دیگر موارد در رابطه با خدمات تورهای مسافرتی دریافت ویزای توریستی است. برای ورود به بانکوک ویزای این کشور نیاز خواهد بود که می‌توانید دریافتان را به تورهای مسافرتی این کشور بسپارید. ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، رزرو اقامتگاه با وعده‌های غذایی، وجود راهنما و لیدر فارسی‌زبان و چند مورد دیگر از خدمات این تور محسوب می‌شوند. البته خدمات بیشتری را نیز می‌توانید به این خدمات بیفزایید که با پرداخت هزینه مجزا این امر نیز امکان‌پذیر خواهد بود.


تفریح در مکان‌های گردشگری با تور بانکوک

بانکوک شهر توریستی در کشور تایلند شناخته می‌شود و دلیل آن نیز شانزده میلیون توریستی است که هرساله از این شهر زیبا و رؤیایی دیدن می‌کنند. با توجه به مکان‌های بی‌نظیر توریستی و گردشگری در این شهر این امکان برای مسافران تور بانکوک فراهم‌ شده است که با برنامه‌ریزی مشخص از آن‌ها دیدن نمایند. در این مقاله به چند مکان توریستی بانکوک که می‌توان با تور این شهر به آن‌ها مراجعه کرد می‌پردازیم.

 البته یادآور شویم که در لیست مکان‌های گردشگری برخی از تورها از چند منطقه استفاده شده است که این موضوع بستگی به برنامه سفر تور مسافرتی مربوطه دارد. وات آرون به‌عنوان معبد زیبا و جذاب در بانکوک هرساله افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. این مکان معنوی به خاطر جذابیت ظاهری و موقعیت مکانی‌اش به‌عنوان مکان توریستی شناخته می‌شود. از دیگر مکان‌های جالب در بانکوک می‌توان به بازار چاتوچاک اشاره کرد. این مکان علاوه بر ویژگی‌های ظاهری از جذابیت‌های لازم برای خرید نیز برخوردار است. وات فو، رود چائو فرایا و خانه جیم تامسون نیز از مکان‌های تفریحی این شهر شناخته می‌شوند که در سفر با تور بانکوک می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد.

سفر با تور بانکوک و درخواست ویزای توریستی

برای سفرهای خارجی نیازمند ویزاهای مختلفی خواهید بود. ویزای توریستی، ویزای تحصیلی و ویزای کار نمونه‌ای از این موارد شناخته می‌شوند که تنها از طریق سفارت‌خانه کشور مقصد می‌توانید به دریافت آن‌ها اقدام کنید؛ اما اگر به‌قصد سفرهای تفریحی وارد بانکوک می‌شوید باید ویزای توریستی تایلند را دریافت نمایید. بدون دریافت ویزا ورود شما به این کشور و شهر بانکوک غیرممکن خواهد بود؛ در این جا دو راه پیش رو دارید، یا به‌صورت شخصی تمامی مراحل دریافت ویزای توریستی تایلند را به انجام برسانید و یا از طریق آژانس‌های مسافرتی به این امر بپردازید.

در برخی از تورهای مسافرتی این امکان فراهم‌شده است که ویزای توریستی برای مسافران دریافت شود. در تور بانکوک نیز این‌چنین است. دریافت ویزای تایلند برای سفر به بانکوک یکی از خدمات این تور شناخته می‌شود که می‌توانید از این موضوع برای سفری راحت و آسوده بهره‌مند شوید.

مزیت‌های مهم در رابطه با تور بانکوک

تور بانکوک به‌عنوان یکی از گزینه‌های سفر هر فردی شناخته می‌شود؛ اما چرا برخی ترجیح می‌دهند سفرهای خود را با تورهای مسافرتی به انجام برسانند. دلیل این امر این است که سفر با تور بانکوک از خدمات ویژه‌ای برخوردار است که این خدمات به‌عنوان مزیت‌های سفر با این تور شناخته می‌شوند. در بخش قبلی در رابطه با خدمات تور شهر بانکوک اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

اما در رابطه با مزیت‌های سفر با این تور می‌توان به این نکته مهم اشاره نمود، زمانی که شما با این تورها سفر می‌کنید می‌توانید وقت و زمان خود را تنظیم نمایید تا از تمامی امکانات سفر از طریق این تورها بهره‌مند شوید. درواقع مدیریت زمان یکی از مزایای مهم  در این دسته از تورهای مسافرتی شناخته می‌شود. از دیگر مزیت‌های مناسب در رابطه با این تور مسافرتی می‌توان به قیمت مناسب و همچنین مقرون‌به‌صرفه بودن آن اشاره نمود. گشت‌وگذار در مکان‌های دیدنی، اقامت هتل‌های مناسب و همچنین وجود لیدر فارسی‌زبان می‌تواند از دیگر مزیت‌های سفر با این تور شناخته می‌شوند.

سفر با تور بانکوک در سال 97

سفر به تایلند و شهر بانکوک می‌تواند در زمان‌های مشخصی از سال انجام شود. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در زمان‌هایی از سال به شهر بانکوک سفر کنند تا  بتوانند از تعطیلات خود استفاده بهینه کنند  و از مکان‌های دیدنی بانکوک بیشتر بهره‌مند شوند. به‌عنوان‌مثال سفر با تور بانکوک در نوروز ۹۷ می‌تواند بهترین فرصت برای کسانی باشد که برای یک سفر خارجی در این ایام برنامه‌ریزی کرده‌اند.

فصل بهار بهترین فرصت برای سفر به این کشور محسوب می‌شود. مکان‌های دیدنی و گردشگری بسیاری در این فصل می‌توانند میزبان مسافران و گردشگران از نقاط مختلف دنیا باشند. تور بانکوک نوروز سال 97 به‌صورت اینترنتی قابل رزرو می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید از طریق اطلاعات درج‌شده در سایت مذکور  برای سفر در نوروز 97 به کشور تایلند به رزرو این تور مسافرتی بپردازید.

اهمیت لیدر در تور بانکوک

از امکانات و خدمات مناسب تور بانکوک می‌توان به لیدر و راهنمای آن اشاره نمود. لیدر و راهنما در تور مسافرتی از وظایف مهمی برخوردار است که با توجه به این وظایف می‌تواند رضایت مسافران را برای سفرهای بعدی کسب نماید. یک لیدر برای سفر به تایلند می‌بایست از ویژگی‌های مهمی برای ارتباط با مسافران شهر بانکوک برخوردار باشد. اخلاق مناسب و ایجاد رابطه دوستانه با مسافران یکی از این موارد شناخته می‌شود.

 از دیگر ویژگی‌های لیدر تور بانکوک می‌توان به اطلاعات مناسب او از مکان‌های دیدنی این شهر اشاره نمود. کسی که به‌عنوان راهنما در تور مسافرتی همراه گردشگران است می‌بایست از اطلاعات کافی در رابطه با مکان‌های گردشگری که به آن‌ها مراجعه می‌کنند برخوردار باشد تا بتواند اطلاعات مناسب را به مسافران عزیز انتقال دهد. از دیگر مزیت‌های تور مسافرتی شهر بانکوک این است که افراد می‌توانند در مواقع اضطراری و در مواقعی که سردرگم هستند اطلاعات کافی را از لیدرها کسب نمایند.

رزرو تور بانکوک

برای رزرو تور بانکوک تنها کافی است به سایت مسافرتی مذکور مراجعه نموده و اقدامات لازم برای رزرو را به انجام برسانید. در زمان رزرو این تور می‌بایست به نکات مهمی در این رابطه توجه نمایید. ازجمله آن‌ها توجه به خدماتی است که هرکدام از تورهای مسافرتی به ارائه آن می‌پردازند.

 توصیه می‌شود تمامی این امکانات را به‌صورت کامل موردبررسی قرار دهید تا در پرداخت هزینه تور دچار مشکلات احتمالی نشوید. در لیست این خدمات هزینه‌های مربوطه نیز عنوان ‌شده است که می‌توانید با توجه به آن‌ها به بخش مربوطه در رابطه با تورهای مسافرتی مراجعه کرده و با انتخاب تور بانکوک 97 مراحل رزرو آن را به انجام برسانید.

گزینه‌های مختلف تور بانکوک

تور بانکوک با پکیج‌های مختلفی قابل رزرو می‌باشد. درواقع این پکیج‌ها تعداد روز و شبی را که در این شهر سپری خواهید کرد را مشخص می‌نمایند. البته اطلاعات دیگری نیز در پکیج‌های تور مسافرتی بانکوک درج‌شده‌اند که می‌توان به نوع پرواز، نام فرودگاه، نام هتل‌های محل اقامت، تعداد وعده‌های غذایی روزانه و چندین مورد دیگر اشاره نمود. قیمت هرکدام از این پکیج‌ها نیز متفاوت از یکدیگر می‌باشد که با توجه به خدمات ارائه شده در آن‌ها تعیین می‌شود.

تور بانکوک لحظه آخری

 در این بخش به تور بانکوک به‌صورت لحظه آخری خواهیم پرداخت. برخی از آژانس‌های گردشگری تورهای مسافرتی خود را به‌صورت کاملاً تخفیف خورده با تمامی امکانات و خدمات تعریف می‌کنند. این تورها که اغلب از آن‌ها به نام تورهای آفر خورده و یا لحظه آخری یاد می‌کنند دارای امتیازاتی بسیاری هستند. یکی از آن‌ها قیمت مناسب و ارزان آن‌ها می‌باشد. تور بانکوک نیز از این امکان برخوردار است. البته در زمان‌های مشخصی این تور توسط آژانس مسافرتی مذکور ارائه می‌شود که می‌توانید به رزرو آن بپردازید.