هتل گریسلند پوکت

هتل گریسلند پوکت

هتل گریسلند پوکت بدلیل داشتن سواحل شنی پاک و سفید و دریای آبی شفاف به عنوان "مروارد دریای آندامان" شناخته می شود. این هتل مکان مناسبی برای اقامت و استراحت بشمار می رود، در ادامه به معرفی این هتل خواهیم پرداخت.

محل قرارگیری هتل گریسلند پوکت

هتل و چشمه آب و هتل گرم گریسلند پوکت با داشتن بهترین منظره و چشم انداز به دریای آندامان، بهترین اقامتگاه در ساحل پاتونگ بشمار می رود که دارای زیبایی های گرمسیری و شکوه جغرافیایی است. این هتل در استان پاتونگ، کشور تایلند قرار گرفته است و به ساحل پاتونگ نزدیک است.

اقامت در هتل گریسلند پوکت

هتل گریسلند پوکت، اقامتی لذت بخش را با داشتن 600 اتاق و سوئیت که با طعم و مزه خاصی طراحی شده اند به ارمغان خواهد آورد. این هتل فضای پر از شکوه، مبلمان فوق العاده راحت و همه امکانات لوکس را که از یک هتل چهار ستاره انتظار می رود، ارائه می دهد. تقریبا همه اتاقها دارای یک بالکن خصوصی با منظره دریا، باغ و یا استخر و همچنین دو تخته هستند که آنها را برای خانواده ها ایده آل می کند. این هتل، چندین نوع اتاق و سوئیت را ارائه می دهد که از نظر امکانات با هم متفاوت اند. از امکاناتی که تقریبا در تمامی اتاق ها و سوئیت ها ارائه می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • وای فای رایگان
  • بالکن خصوصی
  • دستگاه تهویه مطبوع
  • تلویزیون ال سی دی با کابل و ماهواره
  • خط مستقیم تلفن
  • مینی بار
  • امکانات قهوه و چای
  • یخچال
  • حمام خصوصی
  • دمپایی - حوله - حوله ساحل
  • سشوار
  • چتر
  • جعبه ایمنی
  • چراغ قوه برای موارد اضطراری

رستوران و بارهای هتل گریسلند پوکت

مزه غذاهای خوشمزه و تازه از سراسر نقاط جهان را می توان در هتل گریسلند پوکت تجربه کرد. در این هتل انواع مختلف خوراکی و نوشیدنی در طعم های مختلف از قدیمی و مرسوم تا مد روز و مدرن در هشت رستوران و بار ارائه می شوند.

بوآ لوانگ(رستوران اصلی): این محل شیک دارای چشم انداز چمن و باغ های عجیب و غریب است و با داشتن یک طرح باز، یک مکان مناسب برای صبحانه و شام است. این مکان به شما این امکان را می دهد که انتخاب گسترده ای برای پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی داشته باشید و در کنار موسیقی زنده از آن لذت ببرید.

رستوران در غروب آفتاب: رستوران مدرن و زیبای غروب آفتاب دارای زمین های ناهار خوری و صندلی های راحت برای لذت بردن از منوی خلاقانه غذاهای آسیایی و بین المللی است. تراس بیرونی با منظره استخرشنا، یک مکان رمانتیک برای صرف شام زیر ستاره ها خواهد بود.

بارهای کنار ساحل: در هتل گریسلند پوکت، می توانید گاه به گاه برای صرف ناهار به بارهای کنار ساحل مراجعه کنید که یک منو وسوسه انگیز از ظروف غذای مدیترانه و تایلندی به شما ارائه خواهند داد.

بارهای داخل لابی: دسرها و نوشیدنی های خوشمزه در تمام طول روز در سالن لابی در دسترس هستند و بعد از شام با موسیقی پویا و زنده و انواع کوکتل، آبجو، شراب و ویسکی در دسترس است.

امکانات تفریحی هتل گریسلند پوکت

در هتل گریسلند پوکت گزینه های زیادی برای سرگرمی وجود دارد، شما می توانید از تمامی این امکانات استفاده کنید و به تفریح بپردازید. در این هتل سالن تناسب اندام وجود دارد که به انواع ماشین های ورزشی، وزنه و تردمیل مجهز است، شما می توانید بدون محدودیت از این سالن استفاده کنید. در هتل گریسلند پوکت می توانید از هشت خط بولینگ بهره مند شوید که با موزیک، سرویس بار و دیسکو همراه است. همچنین یک باشگاه بیلیارد در هتل وجود دارد که تا دیر وقت باز است و شما می توانید در آن به بیلیارد بازی کردن بپردازید.

یکی از امکانات خاص و اختصاصی هتل گریسلند پوکت، برگزاری کلاس های آشپزی است. در این کلاس ها می توانید یاد بگیرید که چطور غذاهای تایلندی که به دهان آب می اندازند، درست کنید و این دستورالعمل ها را به خانه ببرید. هتل گریسلند با داشتن یک باشگاه مختص بچه ها، امکان لذت بردن از بازی ها، فعالیت ها و بازی با طیف گسترده ای از اسباب بازی برای کودکان تا 12 سال را فراهم کرده است.

برای کسانی که اهل مطالعه هستند و دوست دارند که در یک مکان آرام به تفکر بپردازند، یک مکان ساکت و صلح آمیز همراه با اتاق های راحت در نظر گرفته شده است که دارای دی وی دی، کامپیوتر و دسترسی به اینترنت نیز هست.

استخر و چشمه آب گرم هتل گریسلند پوکت

در این هتل چهار استخر با چشم انداز دریا وجود دارد که در هر کدام از باله های هتل گریسلند پوکت ، دو تا هستند. این استخرها دارای جکوزی، استخر بچه و بار استخر هستند. امکان استفاده از این استخرها از ساعت 8 صبح تا هشت شب فراهم است. یک بهشت از درمان های حرفه ای برای پاک کردن بدن و ذهن شما و افزایش روحیه در هتل گریسلند پوکت وجود دارد. با رایحه ای جادویی از گیاهان تایلندی همراه با لمس نرم دست های صاف و موسیقی آرام، میتوانید احساس تنهایی کنید. همچنین به غیر از چشمه آب گرم و ماساژهای متفاوت، یک سالن زیبایی در این هتل وجود دارد تا دوباره به زیبایی صورت خود دست یابید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور تایلند و تور اروپا        88851080-021.