هتل گراند کیش

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش با هزینه ای بسیار مناسب امکان سفری مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورده است. خدمات هتل گراند کیش در مقایسه با قیمت آن بی نظیر است. امروز قصد داریم ویژگی های خاص هتل گراند را مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات هتل گراند کیش

هتل گراند کیش دارای اتاق هایی تمیز و مجهز به بهترین امکانات رفاهی می باشد. هتل گراند کیش چشم انداز فوق العاده ای نسبت به دریا دارد و به مکان های گردشی و تفریحی و همینطور بهترین مراکز خرید کیش نزدیک است. در بهترین هتل کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پخت می شود که خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. وجود کافی شاپ و چایخانه های سنتی سبب شده که درجه رفاهی بالایی برای آن در نظر گرفته شود. هتل گراند تا مرکز خرید پردیس و مروارید کیش 5 دقیقه فاصله دارد. پلاژهای ساحلی در 6 کیلومتری آن قرار دارند و تنها 10 دقیقه با فرودگاه فاصله خواهید داشت.

امکانات هتل گراند کیش

هتل گراند کیش دو لابی مجزا برای مهمانان عادی و ویژه در نظر گرفته است که هر یک با بهترین امکانات همراه هستند. وجود خدمات اعلام حریق در هتل گراند یکی از ویژگی های منحصربفرد آن محسوب می شود، در واقع می توانید در شرایطی دشوار و خطرناک از این خدمات استفاده نمایید. هتل دارای نمازخانه مجزا نیز می باشد. فضای سبز دور تا دور هتل گراند را پوشانده است و خودپردازی در بخش داخلی و همینطور در فضای سبز وجود دارد.

این هتل دارای پارکینگ بسیار وسیع و دو طبقه است که با وجود راهنمای پارک، رفت و آمد را بسیار آسان نموده است. از دیگر خدمات هتل گراند کیش می توان به کافی شاپ با منو ایرانی و فرنگی، کافی نت برای انجام امور اداری، تاکسی سرویس برای ایاب ذهاب در جزیره و همینطور آسانسور برای رفت و آمد آسان به طبقه های مختلف اشاره نمود. در هتل گراند شما در بخش لابی از اینترنت رایگان بهرمند خواهید شد.

مشخصات اتاق های هتل گراند کیش

به طور کلی اتاق های هتل گراند کیش به سه درجه تقسیم می شود که هر یک از ویژگی های خاصی برخوردار هستند و قطعا هزینه سه درجه باهم متفاوت است.

ویژگی های مشترک در هر اتاق یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه هوا، تلویزیون و ست مبلمان و همینطور صندوق امانات می باشد.

در اتاق درجه یک بخشی برای پیرایش نیز در نظر گرفته شده است که شامل سشوار و سایر ابزار پیرایشی می باشد. این اتاق ها دو وعده در روز مورد نظافت قرار می گیرند، و صبحانه نیز در اتاق سرو می شود.

در نوع میان رده خدمات نظافت یکبار در روز صورت می پذیرد و برای استفاده از تلفن می بایست به تلفن موجود در راهرو مراجعه نمایید. (این تلفن همگانی است).

صندوق اماناتی که در این اتاق ها قرار دارد دارای قفل های سنتی هستند و تفاوت آن با اتاق های درجه یک نیز همین مورد است.

اتاق هایی به شما داده می شود که تمامی امکانات لازم را داشته و هیچ مشکلی از این قبیل نخواهید داشت و با کمترین هزینه می توانید از زیبایی های این جزیره دیدن نمایید.

زوج ها و یا گروه های دو نفره می توانند در اتاق های دو تخته اقامت نمایند، اتاق های سه تخته برای افراد با جمعیت بیشتر بوده و دارای چشم انداز بسیار ویژه ای می باشد.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل گراند کیش

در هتل 4 ستاره گراند کیش بخش مجزایی به عنوان سالن تفریحات وجود دارد که دارای فضایی سبز و دلپذیر است. در این محیط بی نظیر می توانید به پیاده روی بپردازید.

همچنین اتاق هایی برای فرزندان شما در نظر گرفته شده است که اجازه می دهد کودک تان سرگرم بازی شده و بهترین خاطرات را برای خود رقم بزند.

رستوران هتل گراند کیش با برخورداری از فضایی بسیار زیبا و خوشایند در خدمت رسانی به مسافران عزیز پیش قدم می باشد. انواع غذاهای دریایی در رستوران هتل طبخ می شود بنابراین شما بدون خروج از هتل می توانید غذای لذیذ و مورد علاقه خود را سرو نمایید. کافی شاپ هتل گراند کیش دارای روم سرویس می باشد یعنی می توانید نوشیدنی و خوراکی های مورد علاقه خود را تنها با یک سفارش در اتاقتان سرو نمایید.

اگر علاقمند به فضاهای سنتی هستید چایخانه هتل گراند بی نظیر است. سرویس دهی هتل گراند کیش عالی بوده و با توجه به موقعیت مکانی، خدمات و امکانات، برخورد کارکنان و تمیزی و نظافت، هزینه رزرو هتل گراند کیش بسیار ارزان و قابل قبول می باشد.

جهت اطلاع از آفرهای تور کیش و رزرو هتل گراند کیش با ما در تماس باشید.                              88851080-021