هتل اشلی هاب پوکت

هتل اشلی هاب پوکت

در مرکز شهر پاتونگ و در مجاورت ساحل دریای آندامان هتل چهارستاره ای قرار دارد که بسیار مورد علاقه گردشگران است. فضای زیبا و مکان مناسب این هتل از ویژگیهای دلخواه گردشگران بوده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با هتل اشلی هاب پوکت آشنا شوید.

هتل اشلی هاب پوکت در کجا قرار دارد؟

هتل اشلی هاب پوکت Ashlee HUB Hotel که در گذشته به نام سنترا اشلی نیز شهرت داشت، در مرکز شهر پاتونگ قرار دارد. این هتل در جوار ساحل دریای آندامان قرار گرفته و برای رفتن به ساحل از هتل، فقط پنج دقیقه پیاده روی لازم است. بزرگترین امتیاز این هتل برای گردشگران، نزدیک بودن آن به مکانهای تفریحی و مراکز خرید شهر پوکت است. برای رفتن به ساحل یک پیاده روی کوتاه نیاز است و برای رفتن به مرکز خرید پاتونگ کافی است ده دقیقه از هتل پیاده روید. شهر پوکتت نیز 25 دقیقه با شما فاصله خواهد داشت. اگر اهل ورزشهای آبی هستید، هتل اشلی هاب یک انتخاب مناسب برای شماست.

اتاقهای هتل

هتل اشلی هاب 108 اتاق مجهز و زیبا دارد. از نظر تزئینات داخلی و دکوراسیون فضای این هتل آرامش بخش و زیباست. هر اتاق دارای بالکن اختصاصی است که میتواند رو به دریا یا رو به شهر پوکت باشد. کلیه اتاقها مجهز به تلویزیون LCD ماهواره ای هستند. سیستم تهویه مطبوع در تمام اتاقها وجود دارد. مینی بار، چای ساز و قهوه ساز نیز در دسترس می باشد. هر اتاق دارای حمام اختصاصی است و حوله و سشوار نیز در اختیار شماست. اینترنت رایگان پر سرعت در دسترس است. در هر اتاق یک گاو صندوق نیز تعبیه شده که میتواند خیال مراجعان را از امنیت اشیاء گرانقیمت و مدارکشان جمع کند.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل اشلی هاب پوکت

اگر علاقه مند هستید که در حین شنا کردن یک منظره دلپذیر را ببینید به پشت بام هتل اشلی هاب پوکت سری بزنید. استخر زیبایی در این مکان قرار دارد که منظره دلپذیری را از اطراف پیش روی شما قرار میدهد. امکانات ورزشی این هتل کامل است و مرکز اسپا و سالن ورزشی نیز دارد. میتوانید در زمان خستگی از ماساژ هم لذت ببرید.

سایر امکانات رفاهی

در هتل اشلی هاب پوکت تلاش شده تا همه امکانات برای رفاه مراجعان فراهم باشد. این هتل پذیرش 24 ساعته دارد و در هر ساعت شبانه روز میتوانید از سرویس اتاق استفاده کنید. یک بار خوب نیز در هتل وجود دارد. چنانچه مایل باشید خدمات نگهداری کودک در اختیار خواهید داشت. همچنین برای موارد حساس هتل دارای پزشک متخصص نیز هست. میتوانید درخواست دهید که روزنامه هر روز به اتاقتان تحویل داده شود. البته استعمال دخانیات در هتل اشلی هاب پوکت ممنوع می باشد و برای افراد سیگاری چند اتاق بدون سیگار تعبیه شده که در آنجا میتوانند سیگار بکشند. در صورت تمایل هتل ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. میتوانید البته اتومبیل نیز کرایه کنید. اگر اهل تفریح و ماجراجویی هستید هتل برنامه های ویژه ای مانند بانجی جامپینگ، قایقرانی و تیراندازی را تدارک دیده است همچنین پیاده روی در جنگل نیز میتواند دلپذیر باشد.

رستوران هتل

صرف صبحانه در رستوران Mix Bistro صورت میگیرد. صبحانه به صورت بوفه عرضه میشود اما برای ناهار و شام میتوانید از منو، غذای دلخواهتان را سفارش دهید. این رستوران علاوه بر غذاهای تایلندی، از مشتریان خود با غذاهای آسیایی و بین المللی نیز پذیرایی میکند. همچنین روی بام هتل یک کافه وجود دارد که غذاهای سبک، عصرانه و انواع نوشیدنی را سرو میکند. صرف یک عصرانه دلپذیر همراه با منظره زیبایی از فضای اطراف در این بار میتواند دلچسب باشد.

سایر اطلاعات هتل اشلی هاب

بر طبق قوانین هتل، اتاق در ساعت دو بعد از ظهر به مسافران تحویل میشود و برای تخلیه اتاق تا ساعت 12 فرصت باقی است.

ورود حیوانات خانگی به محوطه هتل ممنوع است.

آدرس و تلفن هتل جهت رزرو اتاق

Address: Rat-U-Thit Song Roi Pee Road, Kathu, Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

Phone: +66 76 349 800

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور تایلند و تور اروپا        88851080-021.