هتل لوب دی پوکت

هتل لوب دی پوکت

تایلند کشوری سرسبز و زیبا با فضایی شاد و جذاب است. هتل لوب دی پوکت با امکانات و خدمات عالی و قیمت مناسب شما را در این مقصد زیبا پذیرا خواهد بود. در میان سفرهای خارجی، تور تایلند و بازدید از شهر پوکت می‌ تواند انتخاب خوبی باشد. از تایلند در میان گردشگران، به ‌عنوان کشوری شاد و دوست داشتنی یاد می ‌شود که با دارا بودن طبیعت زیبا و اقامتگاه های مناسب مانند هتل لوب دی پاتونگ می تواند خاطرات خوشی را برای شما رقم بزند.

هتل لوب دی پوکت  یکی از بهترین اقامتگاه ها

با سفر به پوکت تایلند از طبیعت زیبا و با طراوت و تفریحات ساحلی هیجان انگیز که سالانه گردشگران دوستدار طبیعت را به‌ سوی خود جذب می‌ کند می توانید دیدن کنید. از مراکز دیدنی پوکت می توان جزیره سیمیلان، باغ حشرات، معابد زیبا و سنتی و ساحل کیپ پانوا را برشمرد. هتل های پوکت متنوع و با قیمت ها و امکانات مختلف هستند. هتل لوب دی پوکت در میان این اقامتگاه ها از امتیازات و شرایط خوبی بسیاری برخوردار است.

همانگونه که می دانید نوع هتل انتخابی در سفر بسیار مهم است. هتل لوب دی پوکت یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به پوکت است زیرا می توانید پس از گردش های روزانه و تفریحات مختلف در این هتل با آرامش به استراحت بپردازید و همچنین از امکانات تفریحی ورزشی آن استفاده کنید. هتل لوب دی پاتونگ پوکت از نظر موقعیت مکانی و جغرافیایی و دسترسی به مکان های مختلف بسیار مناسب است. این هتل در نزدیکی چند مرکز خرید قرار دارد که مهمانان می توانند از آنها استفاده کنند. مسافت بسیار اندک تا ساحل نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم هتل لوب دی پوکت است که موجب خرسندی طرفداران ورزش و تفریحات ساحلی می شود.

هتل لوب دی پوکت

این هتل یکی از بهترین هتل های پوکت است که حدود 500 متر از بنگلادش و 670 متر از ورزشگاه بوکس فاصله دارد. مرکز خرید جانگ سیلون در فاصله یک کیلومتری هتل لوب دی قرار گرفته است. اسکله پاتونگ و ساحل کلیم نیز حدود دو کیلومتری هتل لوب دی واقع شده است. از هتل لوب دی پوکت نزدیک به دو دقیقه پیاده روی لازم است تا به ساحل برسید. هتل لوب دی پوکت دارای اتاق خصوصی و محل خواب با تهویه مطبوع است که در روزهای گرم بسیار مفید است.

اتاق های خصوصی در این هتل دارای یک کمد لباس، گاوصندوق محکم، و یک حمام خصوصی است. بعضی از اتاق ها یخچال و قهوه ساز نیز دارند. این هتل از هتل های لوکس تایلند است و دارای امکاناتی مانند استخر روباز، دوچرخه اجاره ای و اینترنت وای فای رایگان است. موقعیت هتل لوب دی پوکت به گونه ای است که فرودگاه بین المللی پوکت در 23 کیلومتری آن قرار دارد. غذاهایی که در رستوران هتل سرو می شود نیز بسیار مناسب هستند، اما در صورتی که تمایل به خوردن غذا خارج از هتل دارید می توانید به غذاخوری هایی که در نزدیکی هتل هستند مراجعه کنید.

امکانات هتل لوب دی پوکت

این هتل که در زمره هتل های لوکس قرار دارد دارای امکانات مختلفی می باشد که به آنها اشاره می کنیم. امکانات هتل عبارتند از: رستوران، آسانسور، پارکینگ، خود پرداز، کافه، تاکسی سرویس، رم سرویس، بوفه فروشگاه ، تلویزیون، صندوق امانات، فضای سبز زیبای باغچه ها و درخت ها، سیستم اعلام حریق، خشکشویی لباس و وسایل، سیستم  تهویه مطبوع هوا، سشوار، کارکنان مسلط به چند زبان، سالن قرار ملاقات.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل لوب دی پوکت عبارتند از: استخر در فضای باز، دوچرخه، سالن بیلیارد،اینترنت رایگان در اتاق و لابی هتل. هتل لوب دی پاتونگ پوکت دارای 286 اتاق است و در منطقه پاتونگ قرار دارد. فراموش نشود در این هتل ایستگاه گردشگری نیز وجود دارد که مهمانان را به گشت و گذار در پوکت می برد و گردشگران مکان های دیدنی را با همراهی این تور بازدید می کنند.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور تایلند و تور اروپا        88851080-021.