هتل هبتور گرند دبی

 هتل هبتور گرند دبی

اگر به دنبال یک سفر هیجان انگیز و خاطره انگیز هستید ما نزدیک‌ترین مقصد یعنی دبی را به شما معرفی می‌کنیم. شما برای گذراندن اوقات خوش نیاز به یک هتل راحت و لوکس دارید، ما به شما هتل هبتور گرند را معرفی می‌کنیم. هتل هبتور گرند یک هتل لوکس 5 ستاره است که با وجود داشتن تمامی امکانات لوکس لذتی فراموش نشدنی را برایتان به یادگار خواهد گذاشت. دبی امروزه به یکی از لوکس‌ترین مناطق گردشگری تبدیل شده است که حتی از اروپا و آمریکا نیز سبقت گرفته است.

معرفی هتل هبتور گرند دبی

هتل هبتور گرند دبی (Habtoor Grand Resort, Autograph Collection) یکی از پرطرفدارترین هتل‌های دبی محسوب می‌شود که سالیانه هزاران گردشگر، هنرپیشه، خواننده و ... را به خود جذب می‌کند. هبتور گرند یک هتل 5 ستاره بسیار لوکس است که با امکانات تفریحی و رفاهی که دارد، تبدیل به یک جاذبه توریستی شده است. هتل هبتور گرند در منطقهٔ جمیرا بیچ و همجوار دبی مارینا قرار گرفته است و دسترسی بسیار راحتی به دیگر مناطق دبی از جمله مراکز خرید و تفریحی را فراهم کرده و تنها 30 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.

آدرس: Al Falea Street, Jumeirah Beach, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates

از ویژگی‌های مثبت هتل هبتور گرند دبی قرار گرفتن در نزدیکی سواحل دریا است که همین موجب شده است که اتاق‌های این هتل 5 ستاره لوکس مشرف به مناظر زیبای ساحل و دریای آبی باشد. هتل هبتور گرند در اطراف خود باغ‌های وسیع با تنوع بالایی گیاهی دارد و همین امر باعث ایجاد یک محیط دلنواز در اطراف هتل شده است، شما می‌توانید در اتاق خود استراحت کرده و از این مناظر چشم نواز بهترین استفاده را ببرید. در هتل 5 ستاره هبتور گرند دبی اتاق‌هایی با بالکن‌های مخصوص و اختصاصی وجود دارد که با امکانات خاص تری پذیرای شما خواهد بود. هتل لوکس هبتور گرند دبی همانطور که شایستهٔ یک هتل 5 ستاره است تمامی امکانات رفاهی و خدماتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

امکانات هتل هبتور گرند دبی

هتل 5 ستاره هبتور گرند دبی 446 اتاق لوکس همراه با امکاناتی نظیر تخت خواب لوکس، تلویزیون‌های بزرگ صفحه تخت، تراس اختصاصی، تهویه مطبوع، جدیدترین سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، اینترنت Wi-Fi بصورت رایگان، صندوق امانات و مینی بار و ... دارد. فضای اتاق‌های هبتور گرند باز و وسیع بوده و با وجود پنجره‌هایی بزرگ بسیار نورگیر است، دکور اتاق‌ها بسیار شیک و با رنگ‌های متنوعی چیده شده است.

امکانات هتل تنوع زیادی دارد و انواع امکانات خدماتی، تفریحی، تجاری و ... را پوشش می‌دهد. این هتل مجهز به 3 استخر بزرگ که شامل استخر روباز مخصوص کودکان با سرسره آبی، استخر روباز هورایزن برای بزرگسالان و استخر روباز اصلی همراه با جکوزی می‌باشد و همچنین  یک مرکز ماساژ و آبگرم نیز دارد که خدمات گوناگونی را ارائه می‌دهد.

این هتل با داشتن یک ساحل خصوصی، فعالیت‌هایی نظیر اسکواش، قایق رانی، تنیس، جت اسکی، کشتیرانی، موج سواری، والیبال، اسکی روی آب و... گردش و تفریح را برای مشتریان خود به آسانی آب خوردن کرده است. از امکانات تفریحی و ورزشی هتل هبتور گرند ریزورت می‌توان به مرکز تناسب اندام، کلوب کودکان و نوجوانان، کلکسیون صدف و هنر و صنایع دستی، آموزش تنیس، بازی‌های فوتبال، کلینیک تنیس کودکان و ... اشاره کرد.

رستوران و کافه‌های موجود در هبتور گرند بیچ ریزورت

این هتل با داشتن 16 کافه و رستوران گوناگون انواع غذاهای متنوع لبنانی، انگلیسی، ایتالیایی، تایلندی و تاپاس و گریل را برای شما سرو خواهد کرد. از رستوران‌های معروف این هتل می‌توان به آشپزخانه بزرگ al dhiyafa (غذاهای بین المللی)، لوسیانو (خوراک‌های سنتی ایتالیایی)، آل بشا، خانه استیک و گریل دبی، غذا خوری آل فرسکو، خانه استیک و گریل دبی، آندریا (غذاهای ادغامی بین المللی)، کافه استخر (منو گسترده‌ای از نوشیدنی‌های، بستنی و سودا)، پولو بار، خانه قهوه آکاسیا، سالامار (شامل منو کوبایی) و ... اشاره کرد.

جهت اطلاع از آفرهای تور دبی و رزرو هتل هبتور گرند دبی با ما در تماس باشید.              88851080-021