هتل نیپا ریزورت پوکت

هتل نیپا ریزورت پوکت

با سفر به تایلند و رفتن به شهر پوکت اولین چیزی که به ذهن شما خواهد رسید یافتن هتلی مناسب برای اقامتتان در طول مدت سفر می باشد. این هتل باید آسایش و آرامش شما را تضمین کند. هتل نیپا ریزورت پوکت هتلی 4 ستاره با امکانات عالی است که می تواند آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد. با هر هدفی که به این شهر آمده اید با اقامت در این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید. امکانات هتل نیپا ریزورت پوکت، آنجا را به مکانی تفریحی برای مسافران تبدیل کرده است.

هتل نیپا ریزورت پوکت

هتل نیپا ریزورت پوکت هتلی 4 ستاره است که با دکوراسیون تایلندی در اتاق هایش و بالکن های شخصی چشم اندازی زیبا از شهر را برای شما به نمایش می گذارد. برای رفتن به ساحل پاتونگ که در نزدیکی این هتل قرار دارد سرویس رایگان در نظر گرفته شده است. مبلمان اتاق های هتل چوبی است. در کنار استخر مکان هایی در نظر گرفته شده است که مسافران می توانند در آنجا آفتاب بگیرند. تعداد اتاق های هتل نیپا ریزورت پوکت 117 اتاق می باشد. زمان تحویل اتاق به مسافران ساعت 14 و زمان تخلیه اتاق ساعت 12 می باشد.

موقعیت هتل نیپا ریزورت پوکت

برای رفتن به ساحل از هتل نیپا ریزورت پوکت فاصله 11 دقیقه ای را باید بپیمایید. خیابان شلوغ و سرزنده بانگلا از این هتل فاصله بسیار کمی دارد. 20 دقیقه زمان لازم است تا شما از هتل نیپا ریزورت پوکت به شهر بروید و برای رفتن به فرودگاه بین المللی آن زمانی حدود 40 دقیقه باید در نظر بگیرید. اگر قصد خرید دارید و می خواهید به بهترین مرکز خرید پوکت یعنی جانگ سیلون بروید 3 دقیقه زمان لازم خواهید داشت.

امکانات هتل نیپا ریزورت پوکت

هتل نیپا ریزورت پوکت برای آسایش و رضایت مسافران امکانات و خدماتی را در نظر گرفته است که برای شما شرح می دهیم. این امکانات شامل استخر روباز، سرویس رایگان به ساحل پاتونگ، رستوران، تلویزیون، صندوق امانات، حمام اختصاصی با وان، استخر کودکان و چای/قهوه ساز می باشد. در این هتل به شما برای آگاهی در زمینه تورها و کرایه ماشین مشاوره می دهند تا از تور یک روزه آن لذت ببرید. می توانید لباس های خود را جهت شست و شو به پرسنل هتل تحویل دهید. تبدیل ارز نیز از دیگر خدمات هتل نیپا ریزورت پوکت می باشد.

هتل نیپا ریزورت پوکت آبگرمی دارد که با انواع ماساژها و روش های درمانی در این آبگرم همراه خواهید شد. اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام، کافه، صرافی، اتوشویی، پارکینگ، خشکشویی، نگهداری از کودکان، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم آرایشی رایگان، سونا و جکوزی، ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات هتل نیپا ریزورت پوکت می باشد. در رستوران هتل نیپا ریزورت پوکت که Aim-Aoch Restaurant نام دارد می توانید غذاهای محلی تایلندی، غذاهای دریایی و غذاهای بین المللی سفارش دهید.

برای افرادی که تاجر و بازرگان هستند اتاق جلسه در هتل تدارک دیده شده است تا بتوانند جلسات کاری خود را در آن برگزار کنند و از امکانات این اتاق استفاده کنند. در باغ های هتل نیپا ریزورت پوکت می توانید به گشت و گذار و استراحت بپردازید و پس از یک روز گشت و گذار در شهر به رستوران هتل بروید تا از غذاهای لذیذ آن میل کنید و خستگی از تنتان بیرون برود. آدرس هتل نیپا ریزورت پوکت

۳۳ Sainamyen Road, Patong Beach, ۸۳۱۵۰ Patong Beach, Thailand

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور تایلند و تور اروپا        88851080-021.