هتل نووتل کوالالامپور

هتل نووتل کوالالامپور

شهر کوالالامپور یکی از شهرهای زیبای کشور مالزی می باشد. برای اقامت در این شهر هتل های زیادی وجود دارد که یکی از زیباترین و بهترین های آن هتل نووتل کوالالامپور است. در این مقاله برخی از ویژگی های این شهر و هتل نووتل کوالالامپور را بیان می کنیم.

شهر کوالالامپور:

این شهر توسعه یافته دارای معماری نوین و زیبایی می باشد. این شهر دارای جاذبه ها و دیدنی های بسیاری است. یکی از جاذبه های خاص این شهر وجود فرهنگ های مختلفی چون هندو و مسلمان در کنار هم می باشد. در این شهر می توانید انواع فرهنگ ها و ساختمان ها از قدیمی و تاریخی گرفته تا برج های و بناهای بزرگ و با عظمت را مشاهده کنید. یکی از جاذبه های بی نظیر این شهر برج دوقلوی پتروناس می باشد. گردشگران می توانند در این شهر مراکز خرید بزرگی را پیدا و از آن ها استفاده کنند. از دیگر جاذبه های این شهر می توان به موزه تاریخی، برج کی ال، بوکیت بینتانگ، بازار مرکزی، غار میمون ها و شهر ابی سان وی لاگون اشاره کرد.

تور مالزی نوروز 97 - تور مالزی 97- تور مالزی بهار 97 -تور مالزی تابستان 97 - تور مالزی ارزان-تور مالزی لحظه اخری - تور مالزی

تور مالزی نوروز 97 – تور مالزی 97- تور مالزی بهار 97 -تور مالزی تابستان 97 – تور مالزی ارزان-تور مالزی لحظه اخری – تور مالزی

موقعیت مکانی هتل نووتل کوالالامپور:

این هتل بسیار زیبا و بزرگ در بهترین محل ممکن در شهر کوالالامپور قرار گرفته است. هتل نووتل کوالالامپور در مرکز شهر و مابین برج های پترو ناس و منطقه تجاری گردشگری بوکیت بینتانگ قرار دارد. این هتل در فضایی به نام گلدن ترای انگل قرار گرفته است که با تمامی مراکز تفریحی و تجاری و فروشگاهی فاصله خیلی کمی دارد، این ویژگی باعث راحتی زیاد گردشگران در یافتن و خرید از فروشگاه های این شهر خواهد شد. این هتل زیبا با مراکز خریدی چون سنترال مارکت، پاویلیون کی ال و مرکز خرید کی ال سی سی که مکان های بسیار مناسبی برای خرید و تفریح می باشند، فاصله ای چند صد متری دارد. از دیگر مراکز بسیار نزدیک به هتل، محله زیبا و دیدنی چینی ها و مرکز همایش های شهر می باشد.

مشخصات هتل نووتل کوالالامپور:

این هتل یکی از هتل های ۴ ستاره و لوکس شهر است که سالانه تعداد زیادی از گردشگران و میهمانان را به خود جذب می کند. هتل دارای اتاق های زیادی در انواع مختلف و متناسب با همه طور سلیقه می باشد. این اتاق ها شامل اتاق های یک نفره، اتاق های دو نفره، اتاق های سه نفره و سوییت های بزرگ و اتاق های وی ای پی برای افراد و میهمانان خاص و ویژه است.

هتل نووتل کوالالامپور | رزرو هتل نووتل کوالالامپور | هتل4 ستاره نووتل کوالالامپور 88851080

از دیگر امکانات هتل نووتل کوالالامپور می توان به داشتن اینترنت بی سیم و پرسرعت، اتاق نشیمن وسیع و دل باز، سیستم تهویه، تلویزیون های صفحه تخت و مناسب، گاو صندوق رمزدار برای نگهداری وسایل گران قیمت، مینی بار و سشوار اشاره کرد.

رستوران های هتل نووتل کوالالامپور :

هتل نووتل کوالالامپور دارای دو رستوران بزرگ و خاص و یک کافی شاپ ویژه می باشد. این هتل بزرگ و بسیار زیبا دارای یک رستوران خوب با غذاهای متنوع و لذیذ است. در این رستوران صبحانه به صورت سلف ارائه می گردد تا میهمانان بتوانند به راحتی صبحانه مورد نظر خود را میل کنند.

رستوران اس کیوار این هتل یک رستوران خاص با غذاهای سنتی و محلی مالزی می باشد و گردشگران با سفارش غذا در این رستوران با فرهنگ غذایی مالزی آشنا می شوند. در این رستوران به علت تنوع میهمانان، غذاهای بین المللی متنوعی نیز سرو می شود. ناگفته نماند که رستوران ذکر شده تمامی وعده های غذایی را پوشش می دهد.

هتل نووتل کوالالامپور | رزرو هتل نووتل کوالالامپور | هتل4 ستاره نووتل کوالالامپور 88851080

رستوران دیگر هتل هم برای کسانی که به دنبال تنوع هستند مکان بسیار مناسبی است. این رستوران یک رستوران چینی است که غذاهای خوشمزه چینی را پخت و ارائه می کند. در این رستوران چینی فقط ناهار و شام برای میهمانان سرو می شود. در یکی از طبقات این هتل نیز که مخصوص میهمانی ست و برای جشن و شادی می باشد نیز تا دیروقت نوشیدنی سرو و برنامه های جالب اجرا می شود. گردشگران می توانند به صورت ۲۴ ساعته از منو غذا الاکارت هتل استفاده کنند.

هتل نووتل کوالالامپور | رزرو هتل نووتل کوالالامپور | هتل4 ستاره نووتل کوالالامپور 88851080

کافی شاپ هتل نووتل کوالالامپور:

این کافی شاپ شیک در بهترین نقطه هتل قرار گرفته است و از میهمانان هتل با انواع اسنک ها، نوشیدنی های مختلف و فست فود پذیرایی می کند.

امکانات تفریحی ورزشی هتل نووتل کوالالامپور:

هتل نووتل کوالالامپور دارای یک استخر روباز و بزرگ است. این استخر به صورت ۲۴ ساعته در اختیار میهمانان هتل قرار دارد. از دیگر امکانات ورزشی هتل، سالن بسیار مجهز ورزشی و فیتنس می باشد. میهمانان هتل می توانند به صورت رایگان از استخر و سالن ورزشی استفاده کنند. در صورت خستگی از خرید و یا سفر نیز می توانند از برنامه ماساژ استفاده کنند و سرحال شوند.

این هتل دارای یک زمین گلف مجازیست که استفاده از آن خالی از لطف نمی باشد.

هتل نووتل کوالالامپور | رزرو هتل نووتل کوالالامپور | هتل4 ستاره نووتل کوالالامپور 88851080

محل کنفرانس ها در هتل نووتل کوالالامپور:

این هتل برای شرکت ها و افرادی که برای کار و بیزینس به شهر کوالالامپور سفر می کنند نیز تمهیدات ویژه ای اندیشیده است. سالن های کنفرانس بزرگ و مخصوصی برای قرارهای ملاقات و برگزاری همایش ها در نظر گرفته شده است. برای رزرو و هماهنگی این سالن ها می توان با کمترین زمان و هزینه با مدیریت هتل صحبت و کارهای لازم را انجام داد.

خدمات خاص هتل نووتل کوالالامپور:

هتل نووتل کوالالامپور برای میهمانانی که آشنایی کمتری با شهر دارند خدمات گردشگری ارائه می کند. گردشگران می توانند با این خدمات هتل به راحتی و با کمترین هزینه مکان های دیدنی شهر را ببینند و از مراکز خرید لذت ببرند. در این هتل لازم نیست گردشگران نگران تبدیل ارز خود باشند. در هتل نووتل کوالالامپور قسمتی در نظر گرفته شده است که مخصوص تبدیل ارز می باشد. میهمانان هتل با مراجعه به این قسمت هتل می توانند به راحتی اقدامات لازم برای تبدیل ارز خود را انجام دهند.

هتل نووتل کوالالامپور | رزرو هتل نووتل کوالالامپور | هتل4 ستاره نووتل کوالالامپور 88851080

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط مالزی، ویزای مالزی و تور مالزی  88851080-021.