هتل نووتل وینتیج پوکت

هتل نووتل وینتیج پوکت

وقتی به پوکت سفر می کنید یکی از مسائل مهم یافتن هتلی برای اقامت است که خدمات خوبی ارائه دهد و در آن آسایش داشته باشید. هتل نووتل وینتیج پوکت یکی از هتل های عالی در پوکت است که امکانات زیادی برای مسافران تدارک دیده است. شما حتی می توانید سوغاتی های خود را از فروشگاه های این هتل خریداری نمایید.

هتل نووتل وینتیج پوکت | رزرو هتل نووتل وینتیج پوکت | اطلاعات هتل نووتل پوکت 88851080

هتل نووتل وینتیج پوکت

هتل نووتل وینتیج پوکت توانسته است به دلیل برخورد صمیمی و گرم پرسنلش به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. تمام انتظاراتی که یک مسافر می تواند داشته باشد در این هتل برطرف خواهد شد. در هتل نووتل وینتیج پوکت خدمات گردشگری، اتاق کنفرانس و مرکز تجاری در اختیار مسافران قرار می گیرد. نزدیکی هتل نووتل وینتیج به اسفینکس Sphinx Theatre، اورینتالا اسپا Orientala Spa و تعداد چهار مرکز دایو معتبر باعث شده که به جذابیت های این هتل افزوده شود. سرویس دهی با دقت و کیفیت بالا از مزایای هتل نووتل وینتیج است. امکانات این سرویس شامل کافی شاپ، بار، اتاق جلسات، سرویس شستشوی لباس و سرویس 24 ساعته اتاق می باشد. این امکانات باعث رضایت مسافران می شوند. هتل نووتل وینتیج تفریحاتی مثل ماساژ، استخر روباز، اسپا، استخر کودک و باشگاه بدنسازی را به مسافران ارائه می دهد. برای خوش گذراندن در پوکت هتل نووتل وینتیج می تواند بسیار مناسب باشد.

هتل نووتل وینتیج پوکت | رزرو هتل نووتل وینتیج پوکت | اطلاعات هتل نووتل پوکت 88851080

موقعیت هتل نووتل وینتیج پوکت

برای رفتن به ساحل پاتونگ که از زیباترین سواحل پوکت است از هتل نووتل وینتیج پوکت تنها 3 دقیقه پیاده روی لازم است. در این هتل ماساژهای آرامش بخش به مهمانان ارائه میشود. در سالن ورزشی هتل می توانید به تمرینات ورزشی بپردازید. هتل نووتل وینتیج تا مرکز خرید Jungceylon" " 5 دقیقه با پای پیاده فاصله دارد. در 500 متری این هتل کاباره "Simon" قرار دارد. نمایشگاه "Phuket Fantasy" در 8 کیلومتری آن واقع شده است. هتل نووتل وینتیج پوکت تا فرودگاه بین المللی پوکت با ماشین 45 دقیقه فاصله دارد.

سبک معماری و امکانات هتل نووتل وینتیج پوکت به سبک جنوب شرقی آسیا است. خدمات این هتل مطابق با استانداردهای جهانی است. برای رفتن به خیابان بنگلا که در آن سرگرمی های شبانه بسیاری برگزار می شود تنها چند دقیقه فاصله وجود دارد. می توان گفت مکان هتل نووتل وینتیج در بیدارترین بخش شهر واقع شده است. در نزدیکی هتل سالن تئاتر، مراکز غواصی و بیمارستان پاتنگ قرار گرفته است. معبد Chaithararam نیز در فاصله 10 دقیقه ای هتل نووتل وینتیج پوکت واقع شده است.

هتل نووتل وینتیج پوکت | رزرو هتل نووتل وینتیج پوکت | اطلاعات هتل نووتل پوکت 88851080

اتاق های هتل نووتل وینتیج پوکت

هتل نووتل وینتیج پوکت دارای 303 اتاق و سوئیت دلوکس، سوپریور و خانوادگی می باشد که سبک همه آن ها معاصر و مطابق با مبلمان تایلندی است. اتاق های هتل نووتل وینتیج پوکت دارای سیستم تهیه هوا، بالکن یا تراس اختصاصی مشرف به استخر و وای فای رایگان است. اتاق های این هتل هم چنین مجهز به مبلمان مدرن تایلندی، یخچال، گاوصندوق و تلویزیون صفحه تخت کابلی است. دمپایی و سشوار در حمام اتاق ها وجود دارد. اتو، چای ساز، میز اتو و قهوه ساز در اتاق ها دیده میشود. کارکنان هتل نووتل وینتیج پوکت به صورت 24 ساعته به مهمانان خدمات خشکشویی و سرویس رفت و برگشت ارائه می دهند و در تنظیم برنامه های سفر به آن ها کمک می کنند. هم چنین هتل نووتل وینتیج برای کودکان زمین بازی نیز در نظر گرفته است.

هتل نووتل وینتیج پوکت | رزرو هتل نووتل وینتیج پوکت | اطلاعات هتل نووتل پوکت 88851080

رستوران های هتل نووتل وینتیج پوکت

در رستوران "Square" هتل نووتل وینتیج پوکت، غذاهای بین المللی سرو می شود. در بار "Night Blooming" همچنان که برنامه های زنده برگزار می گردد، می توانید انواع تنقلات و نوشیدنی ها را نوش جان کنید. این کافه از ساعت 8:30 تا 22:30 به فعالیت می پردازد. خدمات روم سرویس در صورتی که مهمانان تقاضا کنند ارائه می شود. در صورت درخواست مسافران غذاهای مخصوص رژیمی به آنها داده خواهد شد. هم چنین سرو صبحانه در هتل نووتل وینتیج در اتاق انجام می شود.

هتل نووتل وینتیج پوکت | رزرو هتل نووتل وینتیج پوکت | اطلاعات هتل نووتل پوکت 88851080

قوانین هتل نووتل وینتیج پوکت

نوزادان تا یک سال: برای این نوزادان اقامت رایگان است منتها اگر نیاز به تخت اضافه نداشته باشند و از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند. در صورت درخواست تخت اضافه هزینه گرفته خواهد شد.

کودکان 2 تا 15 سال: اقامت این رده سنی از کودکان نیز رایگان است. اگر نیاز به تخت اضافه برای این کودکان داشته باشند و درخواست دهند هزینه آن را نیز باید بپردازند.

افراد بالای 15 سال: مسافرانی که بالای 15 سال سن داشته باشند به عنوان بزرگسال باید هزینه پرداخت کنند. می توانید برای اطلاع از شرایط اتاق ها و هزینه های آن به سایت هتل مراجعه کنید.

 ساعت تحویل اتاق به مسافران ساعت 14 می باشد.

ساعت تخلیه اتاق توسط مسافران ساعت 12 می باشد.

کنسل کردن اتاق: با توجه به نوع اتاقی که رزرو کرده اید هزینه کنسل کردن آن متفاوت خواهد بود.

ورود حیوانات به هتل ممنوع است و افراد نمی توانند آن ها را به داخل هتل بیاورند.

امکانات هتل نووتل وینتیج پارک پوکت

در هتل نووتل وینتیج پوکت امکاناتی برای مسافران در نظر گرفته شده است تا در طول اقامتشان در پوکت بتوانند لحظات شاد و مفرحی را سپری کنند. فاصله این هتل تا فرودگاه 23.1 کیلومتر است. مسافرانی که می خواهند در پوکت آسایش و آرامش داشته باشند هتل نووتل وینتیج پوکت می تواند مکانی ایده آل برای آن ها باشد. زبان های قابل ارائه در هتل نووتل وینتیج چینی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، تایلندی و فیلیپینی است.

کافی نت، ماساژ، اینترنت بی سیم رایگان در اتاق ها و لابی، دربان، کافی شاپ، پارک اتومبیل، آسانسور، امکانات مخصوص افراد ناتوان، صندوق امانات، دسترسی به ساحل، تفریحات شبانه، مراکز خرید، سالن بدنسازی، سرویس 24 ساعته اتاق، نگهداری از کودکان، بار، سرویس شستشوی لباس، بار کنار آب، سالن، فروشگاه، محلی برای آفتاب گرفتن، منطقه آزاد سیگار، اتاق جلسات، تور، رستوران، پارکینگ، وان آب داغ، سالن بازی کودکان، استخر روباز و استخر کودکان از جمله این امکانات هستند.

هتل نووتل وینتیج پوکت | رزرو هتل نووتل وینتیج پوکت | اطلاعات هتل نووتل پوکت 88851080

اطلاعات هتل نووتل وینتیج پارک پوکت

•           نام لاتین هتل: Novotel Phuket Vintage Park Resort

•           تلفن هتل: ۶۶۷۶۳۸۰۵۵۵+

•           آدرس هتل: ۸۹Rat U Thit 200 Pee Road, Patong, Kathu, 83150 Phuket, Thailand

•           وب سایت هتل: http://www.novotelphuketvintagepark.com:

•           موقعیت هتل: Phuket

•           تعداد اتاق های هتل: ۳۰۳ اتاق

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط تایلند ، ویزای تایلند و تور تایلند  88851080-021