بلیط ارزان ترکیه

بلیط ارزان ترکیه

شاید زمانی که به فکر سفر هستید و می خواهید به کشوری مثل ترکیه سفر کنید در این فکر باشید که چگونه می توانم بلیط ارزان ترکیه را تهیه کنم؟ بلیط ترکیه برای شهرهای مختلف را چگونه می شود در کم ترین قیمت تهیه کرد؟ و شاید برای یافتن این پرسش ها به آژانس های هواپیمایی سفری دیگر مراجعه کنید و پرس و جو را انجام دهید، اما با توجه به پیشرفت علم، و وجود تکنولوژی هایی مثل اینترنت نیازی به مراجعه حضوری نیست و شما به راحتی می توانید در مورد بلیط ارزان ترکیه، پروازهای مختلف به ترکیه، ایرلاین های ارائه دهنده خدمات سفر به ترکیه و سایر موارد اطلاعات کسب کنید، به همین دلیل در این مقاله به بررسی خرید بلیط ارزان ترکیه و سایر اطلاعات در مورد بلیط هواپیما برای سفر به ترکیه خواهیم پرداخت.

سفر به ترکیه

کشور همسایه ایران امروزه شاهد سفرهای زیادی از همه نقاط جهان است، سرمایه گذاری ترکیه در زمینه گردشگری موجب شده است که هرساله بر تعداد مسافران شهرهای مختلف این کشور افزوده شود، در سال های اخیر نیز سفر ایرانیان به شهرهای ترکیه رشد چشمگیری را داشته است، این سفرها با اهداف مختلف بوده است که می توانیم به سفرهای گردشگری، تجاری و کاری و تحصیلی اشاره کنیم، شهر استانبول به عنوان یکی از شهرهای تاریخی و قدیمی ترکیه یکی از مهم ترین شهرهای دنیا در زمینه جذب گردشگر به شمار می آید، شهری مثل آنتالیا نیز به عنوان مرکز گردشگری ترکیه محسوب می شود و از دیگر شهرهای ترکیه که سفرهای زیادی به آن ها انجام می گیرد می توانیم به شهرهای آنکارا، ازمیر و قونیه نیز اشاره کنیم، اگر شما هم می خواهید به ترکیه سفر کنید و به دنبال تهیه بلیط ارزان ترکیه هستید ما را همراهی کنید.

بلیط هواپیما تهران ترکیه

به طور معمول از ایران سفرهای زیادی به شهرهای مختلف کشور ترکیه وجود دارد و به همین دلیل همیشه پروازهای منظمی از تهران به سمت ترکیه را شاهد هستیم، روزانه مسافران زیادی به دنبال تهیه بلیط هواپیما تهران و ترکیه هستند، در هنگام تهیه بلیط ترکیه دقت داشته باشید که برخی از پروازهایی که به سمت شهرهای ترکیه از جمله شهرهای استانبول، آنکارا، ازمیر، قونیه و اسپارتا هستند پروازهای مستقیم اند، یعنی مبدا تهران و مقصد یکی از شهرهای درج شده در بلیط است و در این بین برخی از پروازها نیز از تهران به سمت ترکیه اند که غیر مستقیم هستند، یعنی بعد از توقف در یک الی دو نقطه به سمت مقصد، حرکت می کنند که پرواز به آنتالیا از این مورد است، زمانی که به دنبال تهیه بلیط ارزان ترکیه هستید حتما به مقصدهای پرواز توجه داشته باشید.


جستجوی بلیط هواپیما ترکیه

در کادری که برای جست و جوی بلیط قرار داده شده است جهت آگاهی از بلیط های پرواز ترکیه ابتدا نوع بلیط را که رفت و برگشت است یا فقط رفت را انتخاب و سپس مبدا را انتخاب کنید، مقصد هم که می تواند یکی از شهرهای ترکیه باشد که پرواز برای آن ها وجود دارد، تعداد مسافران، تاریخ سفر و سایر موارد را نیز بر اساس نیاز خود انتخاب کنید و سپس کلید جست و جو را بزنید، لیست تمامی پروازها در روز مورد نظر برای شما نشان داده می شود.

 رزرو بلیط ارزان ترکیه

هنگامی که نتایج جست و جو را مشاهده می کنید می توانید اطلاعات کاملی از پرواز مورد نظر را نیز ببینید، تاریخ پرواز، نوع ایرلاین، شماره پروازه، ساعت دقیق حرکت، مدت پرواز از جمله اطلاعاتی هستند که نشان داده می شوند، همچنین قیمت بلیط هواپیما نیز برای شما نمایش داده می شود، برای مثال شما ممکن است برای سفر به ترکیه از مبدا تهران، شهر استانبول را به عنوان مقصد انتخاب کرده باشد در کادر جست و جو بعد از این که روز مورد نظر را تعیین کردید لیستی از پروازها در آن روز به سمت استانبول نشان داده می شود و می توانید با توجه به اطلاعات و قیمت های درج شده بلیط ارزان ترکیه (بلیط ارزان استانبول) را انتخاب کنید، به دلیل این که همه پروازها و ایرلاین ها قیمت یکسانی برای پروازها ندارند انتخاب بلیط ارزان ترکیه در بین پروازها امکان پذیر است، شما همچنین می توانید بلیط ارزان ترکیه را برای سایر شهرهای این کشور نیز انتخاب کنید که از جمله آن ها می توانیم به بلیط ارزان آنکارا و بلیط ارزان قونیه اشاره داشته باشیم.

از دیگر مواردی که به هنگام تهیه بلیط می توانید انتخاب کنید فرودگاه است، برای مثال می توانید انتخاب کنید که در کدام فرودگاه شهر استانبول توقف داشته باشید.

بلیط لحظه آخر ترکیه

ممکن است در بلیط لحظه آخری ترکیه با یک ایرلاین با کیفیت بد و یا ساعت پرواز نامناسب مواجه شوید به همین دلیل اگر قصد تهیه بلیط لحظه آخری هم داشته باشید شرایط و جزئیات پرواز را به دقت بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید، برای تهیه بلیط ارزان ترکیه با مشاورین ما در ارتباط باشید.

بلیط ارزان ترکیه و مقصدهای پرواز به این کشور

شما برای سفر به این کشور می توانید در هنگام انتخاب بلیط ارزان ترکیه، شهرهای مورد نظر خود را نیز به عنوان مقصد انتخاب کنید، با توجه به مقصدها نیز بلیط ارزان ترکیه قابل تهیه است، از جمله مقصدهای سفر به ترکیه می توانیم به این موارد اشاره داشته باشیم:

  • مقصد استانبول: اگر شما می خواهید به صورت مستقیم به استانبول سفر کنید می توانید از بلیط و خدمات شرکت های هواپیمایی مثل ایران ایر، ماهان، تابان، آتا، معراج، زاگرس، آسمان، قشم ایر، پگاسوس، کاسپین، ترکیش و ... استفاده کنید، با این پروازها بلیط ارزان ترکیه نیز در دسترس است.
  • مقصد آنتالیا: جهت سفر هوایی به آنتالیا نیز می توانید بلیط شرکت های هواپیمایی اطلس جت، ترکیش و پگاسوس را تهیه کنید، البته این پرواز مستقیم نیست و با یک توقف انجام می گیرد که بلیط ارزان ترکیه نیز در دسترس خواهد بود.
  • مقصد آنکارا: اگر می خواهید مستقیم به آنکارا سفر کنید از بلیط شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ماهان استفاده کنید، بر این اساس بلیط ارزان ترکیه نیز در دسترس خواهد بود.
  • مقصد ازمیر: بلیط ارزان ترکیه از طریق سفر به شهر ازمیر نیز قابل تهیه است که به وسیله پروازهای مستقیم، شرکت های هواپیمایی قشم ایر، معراج، ماهان و کاسپین قابل دسترس است.
  • مقصد اسپارتا: شرکت های هواپیمایی ماهان، کاسپین، زاگرس و قشم ایر امکان پرواز مستقیم به اسپارتا ترکیه را دارند و می توانید از خدمات بلیط ارزان ترکیه استفاده کنید.
  • اگر قصد پرواز مستقیم به شهر قونیه را دارید می توانید بلیط های شرکت ماهان را تهیه کنید، بلیط ارزان ترکیه از طریق بلیط شهر قونیه نیز می تواند قابل دسترسی باشد.

خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های معتبر

اگر شما در سفر به ترکیه می خواهید از خدمات ایرلاین خاصی استفاده کنید می توانید ایرلاین های مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید؛ انتخاب ایرلاین می توانید به شما در تهیه بلیط ارزان ترکیه کمک کند، از جمله ایرلاین هایی که به شهرهای مختلف ترکیه پرواز مستقیم و البته منظمی دارند می توانیم به ایرلاین ایران ایر، ایرلاین ماهان، ایرلاین آسمان، ایرلاین قشم ایر، ایرلاین آتا، ایرلاین معراج، ایرلاین تابان، ایرلاین کاسپین، ایرلاین پگاسوس، ایرلین ترکیش و ایرلاین اطلس جت اشاره داشته باشیم که شما بر اساس نیاز خود و هزینه ای که می خواهید صرف کنیدد، می توانید ایرلاین را انتخاب و بلیط ارزان ترکیه را تهیه کنید.

دو نکته در مورد بلیط هواپیما به شهرهای ترکیه

در تهیه بلیط هواپیمایی شهرهای ترکیه توجه به دو نکته ضروری است، اول این که سعی کنید بلیط خود را حداقل دو ماه قبل از سفر تهیه کنید، دوم این که بلیط را بعد از این که ویزا را دریافت کرده اید تهیه کنید، در برخی مواقع جریمه های برگشت زدن و کنسل کردن بلیط های خریداری شده می تواند بسیار سنگین باشد.

چرا تهیه بلیط هواپیما زودتر از موعد ضروری است؟

همان طور که در بالا ذکر شد حداقل باید دوماه قبل از سفر بلیط هواپیمای ترکیه تهیه شود، چرا که خرید بلیط در لحظات آخر نزدیک به روز مسافرت می تواند ریسک بالایی داشته باشد، هنگامی که شما از چند ماه قبل، بلیط سفر به شهرهای ترکیه را تهیه می کنید انتخاب تان گسترده تر است و از نظر نوع هواپیما، کلاس، محل فرود، ساعت حرکت انتخاب های زیادی است و حتی می توانید بلیط ارزان ترکیه را زودتر تهیه کنید، زمانی که خرید بلیط را موکول می کنید به لحظه های آخر ممکن است موفق به تهیه بلیط ارزان ترکیه نشوید.

تصویر 9

خدمات همراه با خرید بلیط ترکیه 

علاوه بر این که شما می توانید از سایت ما بلیط ترکیه را جست و جو و تهیه کنید و حتی بلیط ارزان ترکیه را به دست بیاورید، می توانید از خدماتی که به همراه بلیط ارزان ترکیه ارائه می شود نیز استفاده کنید، از جمله این خدمات می توانیم به تشریفات مخصوص فرودگاهی، گرفتن ویزا، بیمه مسافراتی و ترانسفر فرودگاهی اشاره کنیم.

جهت خرید بلیط ارزان ترکیه و اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.      88851080-021