هتل کورس کوالالامپور

هتل کورس کوالالامپور

یکی از بهترین هتل‌ های چهار ستاره در پایتخت مالزی و در مرکز شهر کوالالامپور هتل کورس کوالالامپور است. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی در بهترین نقطه از شهر واقع‌ شده است و دسترسی راحت به وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند مترو را امکان‌پذیر می‌کند. این هتل در نزدیکی برج دوقلو واقع‌ شده است.

هتل کورس کوالالامپور | رزرو هتل کورس کوالالامپور | هتل 4 ستاره کوالالامپور 88851080

اتاق های هتل کورس کوالالامپور

هتل کورس که اخیراً ترمیم و بازسازی‌شده است از بهترین هتل‌ها برای اقامت است این هتل دارای سیصد و هشتاد و هشت اتاق با امکانات درجه‌یک است، بهترین مزیت این هتل علاوه بر اینکه در منطقه‌ای امن و شیک از شهر واقع‌ شده است دسترسی آسان با پیاده‌روی پانزده‌دقیقه‌ای به مراکز خرید و پاساژها است. میهمانان برای دیدن برج دوقلو و یا آکواریوم کوالالامپور معروف کی آل سی‌سی تنها باید از خیابانی به نام امپنگ گذر کنند. طراحی بسیار زیبا و مدرن، این هتل را به مکانی فوق‌العاده برای اقامت تبدیل کرده است. هتل کورس دارای ترنسفر رایگان برای بازدید از محلهٔ چینی‌ها و پاساژهای معروف خرید است. این هتل دارای پنج رستوران و یک استخر است و اتاق‌های هتل دارای مبلمان شیک و مدرن هستند، طراحی و دیزایین اتاق‌ها بارنگ‌های جذاب صورت گرفته است، همچنین دارای نور کافی و مشرف‌به مناظر طبیعت است. اتاق‌های این هتل دارای امکانات بسیاری از قبیل دستگاه تهویه کنندهٔ هوا، رادیو، چای و یا قهوه ساز است. این هتل دارای اتاق‌های متنوعی است که شامل اتاق دلوکس و سوئیت اجرایی و اتاق مخصوص افراد معلول و خانه کوچک بهشت و ... میباشد.

هتل کورس کوالالامپور | رزرو هتل کورس کوالالامپور | هتل 4 ستاره کوالالامپور 88851080

امکانات هتل کورس مالزی

ازآنجایی‌که کشور مالزی یکی از اماکن گردشگری و پرطرفدار است، اکثر مردم به‌خصوص ایرانی‌ها سفر به این کشور را در اولویت اول خود قرار می‌دهند. شهر کوالالامپور و سنگاپور دو شهر جذاب در کشور مالزی هستند. گردشگران و مسافران می‌توانند سفر خود را در بهترین هتل‌های این کشور مانند هتل کورس کوالالامپور بگذرانند و سفری خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنند. این هتل امکانات خود را با نیاز گردشگران و مسافران هماهنگ کرده است و دارای طیف گسترده‌ای از امکانات با بهترین کیفیت است. از امکانات این هتل می‌توان به آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات، کافی‌نت، کافی‌شاپ دنج و مدرن برای استراحت و تفریح، صرافی برای تبدیل پول و ارز گردشگران، باشگاه بدن‌سازی، سونا برای استراحت، خدمات اتاق از قبیل شستن لباس‌ها، محیط آزاد سیگار، اینترنت پرسرعت به‌صورت رایگان، صندوق امانات برای اموال و اقلام ارزشمند مسافران، و ... اشاره کرد.

هتل کورس کوالالامپور | رزرو هتل کورس کوالالامپور | هتل 4 ستاره کوالالامپور 88851080

اطلاعات کلی راجع به هتل کورس کوالالامپور

هتل کورس یک هتل بازرگانی و سرگرمی است، این هتل اخیراً و در سال 2013 ترمیم و تعمیر شده است و دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است، درصورتی‌که برای رسیدن به ایستگاه مترو پوترا تنها دو دقیقه پیاده‌روی نیاز است و فاصله آن تا برج دوقلوی پتروناس و آکواریوم معروف کی آل سی‌سی تنها 5 دقیقه است. این هتل دارای وسایل حمل‌ونقل و سرویس رفت‌وبرگشت رایگان از هتل به مکان‌های دیدنی است. کارکنان و پرسنل این هتل به زبان‌های چینی و انگلیسی و مالایی تسلط کافی دارند و این سهولت ارتباط با گردشگران از هر نقطهٔ زمین را فراهم می‌کند. این هتل برندهٔ بهترین رستوران در سال 2013 شده است و دو رستوران موجود در هتل کورس طی پنج سال برندهٔ بهترین جوایز شده‌اند.

هتل کورس کوالالامپور | رزرو هتل کورس کوالالامپور | هتل 4 ستاره کوالالامپور 88851080

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط کوالالامپور، ویزای کوالالامپور و تور کوالالامپور 88851080-021