هتل پاتونگ بی هیل پوکت

هتل پاتونگ بی هیل پوکت

جزیره پوکت، جزیره ای آرام و با طبیعتی بسیار زیبا است که هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است. با وجود همه هتل های لوکس و مدرنی که در جزیره پوکت واقع هستند، هتل پاتونگ بی هیل پوکت علاوه بر لوکس بودن مکانی آرام و دنج برای افرادی است که به آرامش، در طول سفرشان بسیار اهمیت می دهند.

هتل پاتونگ بی هیل پوکت | رزرو هتل پاتونگ بی هیل پوکت 88851080-021

هتل پاتونگ بی هیل، هتلی بسیار جذاب در قلب پوکت

پوکت جزیره ای بسیار زیبا با آب و هوایی روح انگیز است که نیمی از زیبایی منحصر به فرد او را جنگل های سرسبز فرا گرفته است. پس با قاطعیت می توان گفت پیرامون اکثر هتل های جزیره پوکت را درختان انبوهی احاطه کرده اند که منظره بسیار زیبایی دارند. هتل پاتونگ بی هیل واقع در شمال جزیره پوکت، زیبایی وصف ناپذیری توأم با آرامش را برای مسافرانی که در این هتل لوکس اقامت می گزینند، فراهم می آورد. موقعیت مکانی هتل پاتونگ بی هیل عالی است زیرا امکان دسترسی آسان به مراکز خرید و مرکز شهر را برای مسافران فراهم کرده است. قرارگیری هتل پاتونگ بی هیل پوکت بر روی تپه سبب جذابیت هر چه بیشتر هتل در جزیره پوکت شده است و نمای حیرت انگیز و زیبایی از پوکت را برای مسافران به نمایش می گذارد.

هتل پاتونگ بی هیل پوکت | رزرو هتل پاتونگ بی هیل پوکت 88851080-021

 امکانات بی نظیر هتل 5 ستاره پاتونگ بی هیل پوکت

از جمله ویژگی هایی که هتل پاتونگ بی هیل پوکت را از سایر هتل های پنج ستاره ی پوکت متمایز می کند، می توان به استخر بزرگ و روباز، اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات پستی، تاکسی سرویس، نظافت روزانه و محوطه استراحت اشاره کرد. اما امکانات کاملا مجهز اتاق ها و سوئیت های هتل پاتونگ بی هیل نیز شامل تلویزیون، بالک اختصاصی، حمام اختصاصی به همراه سشوار و لوازم بهداشتی، یخچال، ماکروویو، آشپزخانه و غیره می باشد. سایر امکانات منحصر به فرد این هتل عبارتند از: سالن کنفرانس، سالن ورزشی، بوفه و رستوران، پارکینگ، صرافی، لاندری، پرستار کودک، اتاق مخصوص سیگار کشیدن و سرویس ویژه معلولین.

هتل پاتونگ بی هیل پوکت | رزرو هتل پاتونگ بی هیل پوکت 88851080-021

سوئیت هتل پاتونگ بی هیل پوکت منظره ای مملو از آرامش و زیبایی

هتل پاتونگ بی هیل پوکت دارای 663 اتاق و سوئیت است که سوئیت های آن یک خوابه می باشند و برخی از آن ها مخصوص زوج های جوان است. سوئیت های هتل پاتونگ بی هیل اغلب بزرگ هستند و به اندازه سه نفر ظرفیت دارند. عموما سوئیت های هتل منظره ای رو به آب های فیروزه ای دریا دارند که منظره ای آیده آل را برای مهمانان نمایان می کند. سوئیت های هتل دارای تهویه مطبوع، گاو صندوق، کاناپه، جالباسی، میز مطالعه، میز غذاخوری در اتاق، سالن نشیمن، کمد و غیره می باشند.

امکاناتی که هتل لوکس بی هیل برای اتاق ها و سوئیت ها در نظر گرفته است، امکاناتی فوق العاده عالی است که راحتی هر چه بیشتر مهمانان را فراهم می آورد. همچنین اتاق ها و سوئیت های هتل پاتونگ بی هیل پوکت از دکوراسیونی شیک و مدرن برخوردار است و حسی ناب از راحتی را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. طراحی سوئیت و اتاق های هتل پاتونگ بی هیل پوکت به گونه ای است که از داخل اتاق منظره ای زیبا از باغ های هتل، جنگل های پیرامون هتل و دریای بی کران آندامان به چشم می خورد.

هتل پاتونگ بی هیل پوکت | رزرو هتل پاتونگ بی هیل پوکت 88851080-021

برترین خدمات هتل پاتونگ بی هیل پوکت

هتل پاتونگ بی هیل پوکت علاوه بر تمامی خدمات بی نظیر و فوق العاده اش دارای میز تور است. میز تور هتل پاتونگ بی هیل پوکت این امکان را برای مسافران عزیز به وجود آورده است تا آنان را با تورهای گردشگری پوکت آشنا کند و با تورهای مخصوص آن ها را به دیدن جاذبه های گردشگری و طبیعت چشم نواز ببرد. خدمات پستی مانند فکس یکی دیگر از خدمات پرطرفدار هتل بی هیل است. هتل پاتونگ بی هیل پوکت با دارا بودن سرویس معلولین توانسته است راحتی را در کنار جذابیت برای افراد کم توان فراهم آورد. مهمانان می توانند با خدمات سرویس دهی رستوران هتل بی هیل غذاهای متنوع و خوش طعم تایلندی را در باغ های سرسبز، استخرهای چشمگیر و تراس های رو به دریای فیروزه ای پوکت میل کنند و لحظات خوش و به یادماندنی را برای خود رقم زنید.

هتل پاتونگ بی هیل پوکت | رزرو هتل پاتونگ بی هیل پوکت 88851080-021

قوانین هتل پاتونگ بی هیل پوکت

مسلما هر هتلی در جزیره پوکت قوانین خاص خود را دارد. از جمله قوانین هتل پاتونگ بی هیل پوکت عبارت است از: پذیرش میهمانان در ساعات خاص، تحویل اتاق ها در ساعات مشخص و اجازه ی ورود حیوانات به هتل. لازم به ذکر است که ساعت تحویل اتاق ها 14 بعد از ظهر و تخلیه آن در ساعت 12 ظهر انجام پذیر است و هتل پاتونگ بی هیل پوکت از ورود هر نوع حیوان همراه میهمانان گرامی جدا خودداری می کند.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط تایلند ، ویزای تایلند و تور تایلند  88851080-021