هتل موون پیک دیره دبی

هتل موون پیک دیره دبی

جزیره دبی یکی از مکان‌های توریستی گردشگری و کاری محسوب می‌شود که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. هتل موون پیک ۵ ستاره در شهر زیبای دیره دارای نمای زیبا و خاصی است که در دل آسمان خراش‌های این شهر قرار گرفته است . هزینه اقامت در هتل موون پیک نسبت به خدماتی که به مسافران خود ارائه می دهد بسیار مناسب است.

موقعیت جغرافیایی هتل موون پیک

 هتل مونپیک دیره از جمله هتل‌هایی است که به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و همچنین نزدیکی به مرکز خرید دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجاری جهانی مورد توجه بسیاری از توریست‌ها و حتی آژانس‌های مسافرتی قرار گرفته است. فاصله هتل تا مرکز شهر دوازده و نیم کیلومتر و تا فرودگاه پنج کیلومتر است.  مرکز خرید امارات مال دبی تا هتل مونپیک ۲۰ دقیقه است و منطقه تجاری آزاد جبل علی ۲۵ دقیقه با تاکسی تا هتل فاصله دارد.

اتاق‌های هتل موون پیک

هتل موون پیک دیره دبی دارای ۲۱۶ اتاق است و سرویس دهی هتل به صورت HB می باشد.

اتاق‌های هتل مدرن هستند و از دکوراسیون ویژه‌ای برخوردار هستند. در هر اتاق یک میز کار شخصی نیز قرار داده شده است.

 تلویزیون بزرگ و تخت، وای فای و اینترنت پرسرعت، تلفن ، حمام اختصاصی، سشوار، چای ساز، صندوق امانات و غیره از جمله امکانات اتاق‌های این هتل ۵ ستاره می‌باشد. رنگ بندی اتاق‌های هتل آرامش بخش است و شما می‌توانید صبحانه را در اتاق خودتان میل کنید.

اتاق‌های این هتل لوکس دبی در انواع اتاق دلوکس، اتاق اجرائی،  اتاق سوپریور، اتاق جونیور،اتاق سوئیت و سوئیت اجرایی است. اتاق‌ها فضای آرام و دلنشین دارند و هر آنچه بخواهید را خواهید یافت. در اتاق‌های هتل نمای زیبایی از شهر دیره پیداست. سوئیت‌های هتل دارای اتاق نشیمن و ترانسفر فرودگاهی هستند.

رستوران‌های هتل موون پیک

این هتل پنج ستاره دیره دارای دو رستوران است که یکی از رستوران‌ها غذاهای پر ادویه و متنوع هندی را سرو می‌کند. صبحانه رستوران به صورت منو باز سرو می شود. رستوران هتل موون پیک دبی دارای تنوع غذای گسترده با بیش از سی نوع غذا در فضای گرم و آرام آماده پذیرایی از مسافران هستند. در قسمت کافه هتل انواع نوشیدنی همراه با موزیک سرو می‌شود.

امکانات عمومی هتل

هتل موون پیک شبانه روزی پذیرای مسافران است  و پرسنل هتل همیشه آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مسافران هستند و برخورد بسیار گرم و محترمانه‌ای دارند. زبان‌های قابل ارائه در این هتل انگلیسی ایتالیایی و عربی است. سرویس رفت و آمد رایگان است و همچنین می‌توانید از پارکینگ بصورت رایگان استفاده کنید. هتل موون پیک سرویس نگهداری از کودک و خدمات ویژه معلولین را نیز دارا می‌باشد. این هتل جهت سرویس دهی به زوج‌های جوان سوئیت ویژه ماه عسل را ارائه کرده است. استفاده از اینترنت وای‌فای در محوطه‌های عمومی هتل، رایگان و در اتاق‌ها با پرداخت هزینه در دسترس است.

هتل موون پیک دیره دبی امکان برگزاری نشست‌ها و ضیافت‌های مسافران را دارا می‌باشد و همچنین دارای سرویس خشک‌شویی و خدمات اتو است. از هتل برای مرکز خرید اوت‌لت مال، بازار الغریر، مرکز شهر مردف و مرکز شهر دیره، سرویس رفت‌وبرگشت وجود دارد. شما این امکان را دارید که برای خود ماشین شخصی کرایه کنید و به هرکجای شهر که می‌خواهید بروید. هتل موون پیک مرکز تجاری و فروشگاه‌هایی نیز جهت سهولت کار مسافران در خود قرار داده است. شما می‌توانید به راحتی ارزتان را تبدیل کرده و از دستگاه خودپرداز موجود در هتل استفاده کنید. تحویل اتاق به مسافران در ساعت پانزده صورت می گیرد و زمان تخلیه از هفت صبح تا دوازده ظهر است. امکان رزرو هتل و رزرو آنلاین هتل توسط تورهای مسافرتی برای مسافران قرار داده شده است تا در هر زمان و مکان بتوانند برای خود اتاق رزرو کنند.

امکانات تفریحی هتل موون پیک

امکانات تفریحی ویژه برای مسافران در هتل موون پیک دیره تدارک دیده شده که مسافران در طول شبانه روز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. شما می‌توانید از استخر بدون سقف هتل که روی بام هتل قرار گرفته است استفاده کرده و لذت ببرید. از دیگر امکانات این هتل سونا، باشگاه و ماساژ می‌باشد. زمین گلف،  بیلیارد و میز ورزشی تنیس از جمله امکانات ورزشی این هتل پنج ستاره و شیک محسوب می‌شوند. شما همچنین می‌توانید از ساحل اختصاصی خود لذت ببرید.

جهت اطلاع از آفرهای تور دبی با ما در تماس باشید.                  88851080-021