هتل ایستانا کوالالامپور

هتل ایستانا کوالالامپور

کشور مالزی را می توان یکی از کشورهای زیبا در قاره آسیا معرفی کرد که به واسطه زیباییش هر ساله میزبان افراد زیادی بوده است. هتل های مالزی از رده کیفی بالایی برخوردار می باشند. در پایتخت مالزی هتل های با کیفیتی وجود دارند، هتل ایستانا کوالالامپور را می توان نمونه ای از این هتل های زیبا دانست. هتل ایستانا کوالالامپور در منطقه مرکزی این شهر واقع شده است و می توان این نکته را از ویژگی های بارز آن معرفی کرد. ما در این متن سعی داریم هتل ایستانا کوالالامپور را مورد بررسی قرار دهیم چنانچه قصد سفر به مالزی و شهر دوست داشتنی کوالالامپور را دارید با ما همراه باشید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که در پایان متن این هتل را به عنوان استراحتگاه در سفر به کوالالامپور انتخاب خواهید کرد.

معرفی هتل ایستانا کوالالامپور

افرادی که به کشور مالزی و شهر زیبای کوالالامپور سفر کرده اند، بی شک اسم منطقه زیبا و هیجان انگیز مثلث طلایی به گوششان خورده است. مثلث طلایی در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و دارای دیدنی ها و مراکز تجاری بسیار زیبایی می باشد و خیل عظیمی از  افراد را هر ساله به خود جذب می کند. حال تصور کنید هتل ایستانا کوالالامپور در نزدیکی این محل واقع شده و علاوه بر دیدنی های بیشمار این منطقه، افراد دسترسی آسانی به مراکز تجاری این شهر برای خرید دارند. هتل ایستانا کوالالامپور یکی از هتل های 5 ستاره می باشد. طراحی این هتل تلفیقی از مدرنیته و سبک اشرافی گری است، که حس بسیار زیبایی را به افراد میدهد. این هتل دارای اتاق های بیشماری می باشد که پذیرای افراد بسیار زیادی بوده است. در هتل ایستانا کوالالامپور رستوران های بسیار مجلل و زیبایی وجود دارند که شما می توانید لذت خوردن غذا را در آن حس نمایید. تمامی این موارد در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

هتل ایستانا کوالالامپور | رزرو هتل ایستانا کوالالامپور | هتل 5 ستاره ایستانا 88851080-021

اتاق های هتل ایستانا کوالالامپور

شاید بتوان نقطه اتکای این هتل زیبا را در اتاق های بزرگ و راحت آن دانست. اتاق های هتل ایستانا کوالالامپور در نمونه های مختلف تک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و تخت های دو نفره متناسب با تعداد افراد موجود می باشند. اتاق های این هتل فول امکانات هستند و شما هیچ گونه کم و کاستی در این اتاق ها حس نخواهید کرد. دید این اتاق ها بر شهر زیبای کوالالامپور به خصوص مثلث طلایی معطوف می باشد.

هتل ایستانا کوالالامپور | رزرو هتل ایستانا کوالالامپور | هتل 5 ستاره ایستانا 88851080-021

رستوران های هتل ایستانا کوالالامپور

یک بار در متن فوق به این موضوع اشاره کردیم که این هتل دارای رستوران های زیبا و مجللی می باشد و افراد با ورود به آن ها تصور می نمایند که در سرای شاهان هستند. غذاهایی که در رستوران های این هتل پخت می شوند همگی از غذاهای بین المللی به همراه غذاهای مالزیایی می باشند. لازم به ذکر است ایرانی هایی که به این کشور سفر می کنند، می توانند با خیالی راحت از این غذاها مصرف نمایند، زیرا گوشت های تمامی غذاهای این رستوران ها، حلال بوده و با ذبح اسلامی می باشند. از مهمترین رستوران های این هتل می توان به اوربان، دی دلی، اسپورت بار و... اشاره کرد.

هتل ایستانا کوالالامپور | رزرو هتل ایستانا کوالالامپور | هتل 5 ستاره ایستانا 88851080-021

چه خدماتی در هتل ایستانا کوالالامپور ارائه می شود؟

این هتل را می توان از جمله هتل های 5 ستاره ای معرفی کرد که، فول خدمات هستند. نمونه هایی کوچک از این خدمات به شرح زیر است:

نگهداری از کودکان، دریافت ماساژ از بهترین ماساژورها، پذیرش به صورت شبانه روزی، تهویه مطبوع، پارکینگی بزرگ، اینترنت پر سرعت، باشگاه بدنسازی، زمین گلف، استخر های روباز با آبی گرم و شیشه ای، سوئیت ویژه تازه عروس و داماد و خیل عظیمی از امکانات و خدمات که در قالب یک پاراگراف نمی گنجد.

تمامی این خدمات باعث خاص شدن این هتل شده و می توان گفت از بهترین هتل های شهر کوالالامپور محسوب می شود. طبق آخرین نظر سنجی هایی که از مراجعه کنندگان هتل ایستانا کوالالامپور صورت گرفته، این هتل در تمامی مراحل از نظر کیفی در بالاترین سطح ممکن بوده است.

هتل ایستانا کوالالامپور | رزرو هتل ایستانا کوالالامپور | هتل 5 ستاره ایستانا 88851080-021

نکات مهم در مورد هتل ایستانا کوالالامپور

برای اقامت در این هتل باید به این نکته توجه نمود که ساعت پذیرش مسافران عزیز از ساعت 14 می باشد و برای خروج از هتل باید ساعت 12 آنجا را ترک نمایند. در این هتل به هیچ وجه مشروب سرو نمی شود و در اتاق های آن کشیدن سیگار ممنوع می باشد. برای افراد سیگاری مکانی مهیا شده است که در آن می توانند به راحتی سیگار استعمال نمایند، در کل می توان گفت این هتل از با کیفیت ترین هتل ها می باشد و در سفر به این شهر باید حتما این هتل را مورد بازدید قرار دهید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط مالزی، ویزای مالزی و تور مالزی  88851080-021.