تور دبی

تور دبی

دبی دومین شهر بزرگ کشور امارات متحده عربی می باشد. سفر به دبی را به صورت شخصی یا به کمک تور می توان انجام داد. تور دبی با هدف تجاری، گردشگری و یا به منظور خرید صورت می گیرد. از آن جایی که دبی شهر شیخ نشین عربستان می باشد و به شهر برترین ها معروف است، تور دبی بهترین گزینه برای گردشگری به حساب می آید.

دیدن جاذبه های گردشگری با تور دبی

شهر دبی دارای مکان های گردشگری بسیاری می باشد. بهترین و شیک ترین رستوران ها، هتل ها، بهترین برند های پوشاک، طلا و جواهرات در شهر دبی وجود دارند. با سفر به وسیله تور های دبی می توان از نقاط دیدنی این شهر بازدید به عمل آورد. مراکز دیدنی دبی حیرت همگان را بر می انگیزد.  دلیل شگفتی فراوان دبی، بیابان های بی آب و علف آن است که تبدیل به سازه های حیرت انگیز و ساختمان های متنوع شده اند. از مکان های تفریحی این شهر که با تور دبی می توان از آن ها بازدید کرد، آب نمای دبی است. پرتاب آب به وسیله این آب نما به اندازه یک ساختمان پنجاه طبقه می باشد. زیبایی این آب نما در پرتاب آب به کمک ریتم پخش موسیقی آن می باشد. مسجد جمیرا از اماکن تاریخی این شهر است که در تور گردشگری دبی می توان از آن دیدن کرد. سواحل جمیرا نیز از جاذبه های دیگر گردشگری این شهر می باشند.

یکی دیگر از مکان های دیدنی تور گردشگری دبی، دلفین دبی می باشد، این مکان جذابیت خاصی برای خانواده ها به خصوص کودکان آن ها خواهد داشت. از دیگر مکان های دیدنی این شهر، برج خلیفه است. برج خلیفه به عنوان بلندترین ساختمان در جهان شناخته شده است. برج خلیفه دارای ارتفاع 828 متر بوده و به عنوان نماد شهر دبی شناخته میشود. از دیگر جذابیت ها در تور گردشگری دبی بیایان گردی با سافاری است که دارای هیجان بسیار زیادی است. از دیگر جاذبه ها و مکان های دیدنی، پارک آبی وایلد وادی، پیست اسکی دبی، آکواریوم دبی و پارک الممزر می باشد.

با همراهی تور دبی از مراکز خرید این شهر نهایت لذت را ببرید

شهر دبی دارای مراکز خرید مختلفی است، مجری مستقیم تور دبی بازدید از این مراکز خرید را در برنامه های سفر خود جای می دهد. از معروف ترین مراکز خرید شهر دبی، مرکز خرید دبی مال است، شهرت دبی مال در جهان به خاطر همراه بودن با زمین اسکیت روی یخ می باشد. دبی مال به عنوان بزرگترین مرکز خرید در دنیا شناخته شده است. از دیگر مراکز خرید در تور گردشگری دبی، مرکز خرید ابن بطوطه، امارات، دیره سیتی سنتر، دبی مارینا مال، مرکز خرید میردف، بازار طلای دبی، بازار الکرامه و ... است. بازار الکرامه دارای اجناس ارزان قیمت تر نسبت به سایر مراکز خرید است.

تور مسافرتی دبی

اگر قصد سفر به دبی با تور را دارید، می توان از آژانس مسافرتی سفری دیگر از سراسر کشور اقدام کرد. تور دبی خدمات  متنوعی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. برخی از خدمات تور دبی معمولا عبارتند از: بلیط رفت و برگشت، اخذ ویزا ، تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی و ...

تور دبی در آژانس های مسافرتی در فصول مختلف سال و در زمان های مختلف از طریق پرواز های داخلی و خارجی امارات انجام میپذیرد. در تور دبی مدت زمان روزهای سفر با درخواست مسافرین انجام می شود. مدت زمان این سفر با توجه به درخواست مسافرین معمولا چهار یا پنج روز است. مسافرین تور دبی می توانند با مراجعه به سایت هتل مورد نظر خود، ساعت پرواز و مدت زمان سفر را انتخاب نمایند.

تور ترکیبی دبی

تورهای ترکیبی دبی معمولا شامل راس الخیمه و دبی است.  خدمات متنوعی در تور دبی از سمت آژانس های مختلف ارائه میگردد.


نکات لازم برای شرکت در تور دبی

دبی یک کشور چند ملیتی می باشد. هنگامی که با تور دبی سفر می کنید، باید موارد زیر را در این کشور رعایت کنید:

  • از حمل کردن، مصرف و یا فروش مواد مخدر در تور دبی خودداری کنید، چون در کشور امارات مواد مخدر ممنوع می باشد و در صورت مشاهده منجر به زندانی شدن تان خواهد شد.
  • در تور دبی باید پوشش موجهی داشته باشید چون امارات یک کشور مسلمان است و دارای هنجارهای فرهنگی می باشد. پوشیدن لباس های بدن نما، برهنه و یا کوتاه در این کشور ممنوع می باشد.
  • اگر در ماه رمضان با تور دبی سفر می کنید باید از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.
  • به مذهب اسلام نباید توهین شود. مذهب اسلام در امارات دارای جایگاه ویژه ای می باشد. خوردن و آشامیدن، صدای موسیقی بلند، کشیدن سیگار در طول روز در امکان عمومی این شهر ممنوع است.
  • از فحاشی و اشارات توهین آمیز در تور دبی پرهیز کنید.
  • ایجاد مزاحمت برای خانم ها ممنوع بوده و با زندانی شدن همراه می باشد.
  • توهین به حکام امارات جرم محسوب می شود و باید از انجام آن پرهیز کرد.

قوانین مهم تور دبی 

کشور امارات برای صدور ویزا و برگزاری تور قوانین مختلفی دارد. برخی از این قوانین عبارتند از:

_الزامیست که پاسپورت مسافر بیشتر از شش ماه تاریخ خروج داشته باشد.

_فقط فرزند به عنوان پاسپورت همراه محسوب می شود و برای همسر اینچنین نمی باشد.

_در صورتی که تاریخ ویزا تمام شده باشد و مسافر تور دبی از این شهر خارج نشود، با جریمه مواجه می شود.

در صورتی که مسافر می خواهد اقامت بیشتر از چهارده روز در دبی داشته باشد، از قبل باید درخواست یک ماهه خود را ارائه دهد.

تور نوروزی دبی

دبی از مکان های تفریحی و گردشی مناسب برای تعطیلات نوروزی می باشد. برای رزرو تور دبی با قیمت و کلاس پروازی ارزان قیمت باید هرچه سریعتر اقدام کرد. در ایام نوروز شهر دبی دارای آب و هوای معتدل و خوبی می باشد. همچنین دبی به واسطه مسافت نزدیکی که با کشور ایران دارد، برنامه های گوناگونی در این شهر در ایام نوروز برگزار می گردد. همه ساله در فصل نوروز شهر دبی میزبان ایرانیان در نقاط مختلف جهان می باشد. همچنین در فصل نوروز در بسیاری از فروشگاه های دبی و مراکز مختلف این شهر ایرانیان زیادی به چشم می خورند که سبب ایجاد حال و هوای نوروزی در این شهر می شوند.


چه زمانی باید تور نوروزی دبی را تهیه کرد؟

معمولا سفرهای نوروزی در آخرین هفته اسفند ماه آغاز می شوند و برنامه ریزی ایرانیان برای سفر در این ایام می باشد. تور نوروزی دبی در دوره زمانی بیست و هفتم اسفند تا هفته اول فروردین دارای بیشترین آمار درخواست است. تور نوروزی دبی در هفته اول فروردین با قیمت مناسب تر ارائه میشود. لذا بهتر است برای رزرو بلیط تور دبی در ایام نوروز از قبل اقدام کنید. برای حضور در تور نوروزی دبی باید از نیمه اول اسفند ماه اقدام کرد. گرانترین تاریخ تور دبی در روزهای بیست و هفتم، بیست و هشتم اسفند و یکم و دوم فروردین می باشد.

دور دوم سفر با تور دبی در نوروز معمولا از پنجم فروردین ماه آغاز می شود. برای حضور در این تور بهتر است چند روز قبل از شروع تعطیلات نوروزی اقدام کرد تا مراحل اخذ ویزا طی شود. دور سوم سفر تور نوروزی دبی از نهم فروردین شروع می شود. تور نوروزی دبی در این تاریخ دارای کمترین مسافر می باشد. چون از این تاریخ تعطیلات رسمی در حال اتمام می باشند و مدارس آغاز می شوند. تور ذکر شده در این تاریخ دارای قیمت ارزان تری به نسبت تور آغازین برگزار شده در نوروز می باشد.

آب و هوای دبی در ایام نوروز

شهر دبی دارای آب و هوای کویری، خشک و آفتابی می باشد. بیشترین بارش باران در این شهر در فصل زمستان رخ می دهد. در ایام نوروز با اینکه اکثر شهرهای ایران درگیر جبهه هوای سرد می باشند، شهر دبی دارای هوای نسبتا خوبی بوده و در این زمان دبی معمولا دارای هوای بیست درجه به بالا است.

جشن ها و برنامه های ویژه دبی در ایام نوروز

برنامه های فارسی زبان در شهر دبی با نزدیک شدن به نوروز آغاز می گردد. هتل های بزرگ این شهر برای گردشگران ایرانی در ایام نوروز برنامه های ویزه ای دارند. جشنواره غذای مدیاسیتی از برنامه های جذاب برای گردشگران نوروزی می باشد.

خطوط پروازی دبی در ایام نوروز

از مهمترین خطوط پروازی که در ایام عید مسافران را به دبی می برند می توان به شرکت های پروازی ماهان، ایرعربیا، ایران ایراز، امارات اشاره داشت. مدارک مورد نیاز برای سفر با تور دبی در ایام نوروز ویزای امارات و همچنین پاسپورت است که باید برایدریافت ویزا به سفارت ارائه گردد.


هزینه هتل های تور دبی

هزینه های زندگی در دبی بسیار بالا می باشد و این شهر گرانترین شهر جهان شناخته شده است. شهر دبی دارای هتل های بسیار زیادی است. کیفیت هتل های دبی معمولا در حد بالا می باشد. اما مسافران تور دبی می توانند هتل هایی با قیمت مختلف را پیدا کنند. ارزان ترین هتل های این شهر هتل های تک ستاره هستند. این هتل ها در تور ارزان دبی قرار می گیرند. هتل های سه ستاره شهر دبی دارای امکانات کامل و مناسبی برای یک سفر معمولی به این شهر می باشند. کسانی که می خواهند سفر لوکس و خارق العاده ای در دبی داشته باشند، می توانند تورهای دبی را با هتل های چهار ستاره و پنج ستاره انتخاب کنند.


انتخاب تور آفر دبی

اگر می خواهید سفر به دبی را با هزینه کمتر و تور ارزان دبی تجربه کنید. می توانید تور آفر دبی را تهیه کنید. اطلاعات لازم در خصوص زمان های تور آفر در سایت آژانس سفری دیگر با ایرلاین های گوناگون قرار می گیرد. همچنین قیمت های تور لحظه اخری دبی را  ارائه می دهند، میتوان مشاهده کرد و تور ارزان دبی را برگزید.

انواع تور دبی

سفر به دبی توسط تورهای دریایی و تورهای هوایی انجام می شود. تور دبی به صورت هوایی از شهرهای مختلف ایران مانند تهران، مشهد، کیش، اهواز، اصفهان، بندرعباس و شیراز انجام می شود.

تور دریایی دبی

هزینه های حمل و نقل با تور دریایی دبی ارزان تر از تورهای هوایی می باشد. برای حضور در تور دریایی دبی معمولا باید از شهرهای جنوبی این تور را تهیه کرد. سفر با کشتی از بندر لنگه تا شهر دبی پنج ساعت است.

مزایای سفر به دبی با تور

  • با کمک تور دبی نگرانی درمورد برنامه ریزی های سفر وجود نخواهد داشت و مواردی مانند حمل و نقل، گردش، اقامت، تغذیه و غیر بر عهده مسافر نخواهد بود و به کمک تور به خوبی فراهم می شود.
  • درمورد گم شدن در مسیرها نگرانی وجود ندارد، چون با کمک تور جابه جایی به صورت گروهی انجام می شود.
  • با تور دبی مسافران، همسفران جدیدی را پیدا خواهند کرد.
  • چون تور دبی با راهنمایی یک لیدر و راهنما برگزار می شود. بنابراین در هنگام سفر به دبی نگرانی از بابت یافتن مسیرها و نداشتن اطلاعات وجود ندارد. این لیدر راهنمایی های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را در اختیار مسافران قرار می دهد.
  • از مزیت های دیگر سفر با تور دبی به دست آوردن تجارب مختلف در سفر گروهی می باشد. به عنوان مثال در سفر به دبی اجازه ورود به نقاط تاریخی و مراکز خاص فقط به تورها داده می شود.

انتخاب مناسب ترین تور دبی 

اگر تصمیم خود را برای سفر به دبی به وسیله تور به طور جدی گرفته باشید، باید با آژانس سفری دیگر تماس حاصل نمایید تا از شرایط آن ها اطلاعات لازم را کسب کنید و خدمات را با هم مقایسه کنید.

هزینه ها و خدمات ارائه شده توسط آژانس ارائه دهنده تور باید به خوبی بررسی شود. بیمه تور دبی بسیار مهم می باشد و باید از بیمه بودن تور مورد نظر اطمینان پیدا کرد. از طریق اینترنت و منابع دیگر اطلاعات مربوط به سفر را به دست آورید. قبل از رزرو تور دبی با کمک اینترنت می توانید اطلاعات مربوط به هتل ها، رستوران ها و شرکت های حمل و نقل را به دست آورید. آژانس ها توانایی ارائه امکانات مختلف را دارند. پس اگر در تحقیقات خود هتل بهتر و یا موارد دلخواه تری را مشاهده کردید، آن را از آژانس سفری دیگر درخواست نمایید.

در مورد همسفران خود در تور دبی اطلاعات کسب کنید. تعداد این همسفران و اینکه از چه گروهی از افراد جامعه هستند، بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه داشت. سعی کنید از آژانس برنامه سفر را درخواست کنید. باید برنامه سفر را از لحاظ وقت و هزینه مورد بررسی قرار دهی. و زمان بندی های تور را نیز چک کنید. از حاضر بودن راهنمای محلی در تور اطمینان حاصل کنید. زیرا راهنمای محلی اطلاعات دقیق تری راجع به مناطق بکرتر دارد و پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. پس برای اینکه در طول سفر با مشکلی مواجه نشوید حضور یک راهنمای فارسی زبان الزامی می باشد.

برای رزرو تور دبی قراردادی از طرف آژانس سفری دیگر به شما داده می شود که در این قرارداد گزینه هایی مانند خدمات بلیط، زمان رفت و برگشت، نام و درجه هتل، نوع ویزا و نام کشور مقصد، وعده های غذایی و ... وجود دارد.        88851080-021