تور تایلند اردیبهشت

تور تایلند اردیبهشت

چرا تور تایلند بهترین انتخاب در ماه اردیبهشت است؟ تایلند مهم ترین مقصد گردشگری در جنوب شرق آسیا محسوب می شود. این منطقه با جنگل های زیبا و سواحل بسیار آرامی که دارد همیشه در ذهن نقش می بندد. غذاهای بی نظیر با نازل ترین قیمت برای گردشگران فراهم شده است. اردیبهشت تایلند بی نظیر است. در سه شهر پاتایا، بانکوک و پوکت دیدنی های بسیار زیبایی وجود دارد. امروز قصد داریم سفری 8 روزه به تایلند را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

گشت و گذار در بانکوک با تور تایلند

جمعیت زیاد، جنب و جوش، هیجان، مکان های تاریخی سنتی و مدرنتیه از ویژگی های بانکوک محسوب می شود. تور تایلند را از بانکوک آغاز نمایید. می توانید در ابتدا از معبد وات ساکت دیدن کنید، این معبد طلایی رنگ بر روی تپه ای قرار دارد که برای دیدن آن نیاز به طی نمودن حدودا 300 پله می باشد. موزه ملی بانکوک بی نظیر است، پس از بازدید از معبد می توانید به سراغ موزه ملی بروید، این موزه در فاصله 2 کیلومتری از معبد قرار دارد، در موزه ملی تمامی تاریخ تایلند در ذهن شما نقش می بندد. در تور تایلند اردیبهشت کاخ پادشاهی بانکوک را از دست ندهید، این کاخ دارای معماری بسیار ویژه و ایده آل است، اگر اهل خرید هستید پس از بازدید از کاخ می توانید به بازار امولت رفته و در یکی از رستوران های سنتی این موزه ناهار میل کنید.

بازدید از کاخ های سر به فلک کشیده با تور تایلند

از دست دادن کاخ های خارق العاده تایلند قطعا پشیمانی به همراه دارد. از کاخ سوان پاکاد آغاز نمایید. این کاخ قبلا اقامتگاه خانواده سلطنتی بوده است، کاخ سوان دارای 8 خانه، باغ، استخر و بخش های هنری و نفیس است. برای بازدید از این کاخ می بایست برنامه ریزی داشته باشید تا بتوانید از همه قسمت دیدن نمایید. معمولا تایم صبح برای دیدن کاخ سوان خلوت تر و مناسب می باشد.

خانه چوبی جیم تامپسون تایلند بی نظیر است، در ساخت این خانه هیچ میخی به کار نرفته است، با استفاده از تاکسی می توانید کمتر از 10 دقیقه به این خانه برسید.

موزه مردم شناسی بانکوک مربوط به دوران جنگ جهانی دوم می شود، در این موزه نماهایی از سبک زندگی طبقات متوسط نشان داده شده است. بنای یادبود راما ششم نیز در کنار این موزه قرار دارد.

زیارتگاه اراوان در مقایسه به سایر زیارتگاه های تایلند قدیمی به نظر نمی رسد، با این وجود از دسته فعال ترین زیارتگاه ها محسوب می شود. در این منطقه رقصنده و ارکسترهای سنتی همیشه مشغول به فعالیت هستند و برنامه های فرهنگی گسترده ای در این زیارتگاه برگزار می گردد، تور تایلند اردیبهشت شامل بازدید از این منطقه زیبا خواهد شد.

لذت خرید با تور تایلند

قطعا خرید سوغاتی یکی از مسایلی از که ذهن شما را مشغول می سازد، در سومین روز از تور تایلند گشتی در مراکز خرید بانکوک زده و بازار های دیدنی تایلند را از دست ندهید. بازار شناور تالینگ چان، در بانکوک دارای محصولات غذایی دریایی می باشد، این بازار بسیار دیدنی است، برای گشت و گذار می بایست سوار قایق شوید، طراحی بی نظیر بازار تالینگ سبب شده است که به مشهورترین جاذبه های گردشگری تایلند تبدیل شود. چاتوچاک از بزرگترین بازارهای هفته در تایلند محسوب می شود. این بازار 15000 غرفه دارد، چاتوچاک مشهوترین بازار خیابانی جهان بوده و پر بازدیدترین منطقه در تور تایلند محسوب می شود.

اصلی ترین بازار شهر پراتونام نام گرفته است، بیشترین پوشاک در این بازار خرید و فروش می شود و معمولا برای خرید سوغاتی بازار خوبی به حساب می آید. قیمت های تعیین شده برای اجناس در این بازار بسیار مناسب است. بازار شبانه پات پونک مخصوص افرادی است که علاقمند به خرید محصولات مارک هستند، تعرفه محصولات در این بازار اغلب بالا بوده و برای خرید می بایست کمی با احتیاط عمل نمایید.

پاتایا گردی در تور تایلند

در تور تایلند دیدن پاتایا یکی از واجبات محسوب می شود. باغ زیبای نانگ نوچ در 18 کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد که دارای نخل های بسیار زیبا، گل های ارکیده، گیاهان تزیین شده و ... می باشد. خانه های سنتی موجود در این باغ بسیار چشم نواز است، نمایش های فرهنگی بسیاری در ماه اردیبهشت در باغ نانگ نوچ برگزار می شود.

ساحل جامتین از دیدنی های پاتایا می باشد، در این ساحل رستوان و مغازه های مختلفی وجود دارد، ورزش های مهیج آبی همچون چت اسکی، قایقرانی و غواصی در این ساحل شهرت خاصی دارد.

معبد وات فرا یایی یکی از نمادهای مشهور در پاتایا محسوب می شود. در این معبد یک مجسمه طلایی بزرگ از بودا قرار گرفته است، ارتفاع این مجسمه 12 متر است، در اطراف این مجسمه بتکده های کوچکی قرار دارد که دیدن آنها خالی از لطف نیست. این معبد از برنامه های اصلی تور تایلند در اردیبهشت محسوب می شود.

خانه مقدس حقیق ساختمانی چوبی و بسیار شگفت انگیز است، این خانه به طور کل از چوب ساخته شده و کنده کاری های بسیار ظریفی در آن بکار رفته است، بازدید از این منطقه اغلب به روز چهارم تور تایلند اختصاص خواهد یافت.

بازدید از دنیای زیر آب پاتایا در تور تایلند

در پاتایا آکواریومی بسیار بزرگ قرار دارد که دنیای متفاوتی را برای گردشگران عرضه کرده است، در این آکواریوم 5 هزار جانور آبزی در 200 گونه مختلف قرار گرفته است، شما امکان لمس پوست جانوران مختلف را خواهید داشت این تجربه همیشه در ذهن تان نقش خواهد بست. در نزدیکی این آکواریوم یک گالری هنر قرار دارد که به هنر در بهشت تایلند مشهور است. در این گالری نمایش های سه بعدی وجود دارد که فاصله مخاطب با هنر را از بین برده است، تکنیک های نقاشی بکار برده، خطای دید عجیبی ایجاد می نماید. دیدن این گالری قطعا در برنامه تور تایلند اردیبهشت گنجانده شده است.

شهر کوچک مینیاتوری در پاتایا را از دست ندهید، مینی سیام در یک فضای بسیار بزرگ ساخته شده و تعداد بسیار زیادی از ماکت های تاریخی در آن قرار دارد. در کنار هر ماکت یک تابلو است که توضیحات در خصوص ماکت مورد نظر بر روی آن حک شده است.

با دیدن پوکت تور تایلند را کامل نمایید!

پوکت گران ترین بخش تایلند محسوب می شود، سفر به پوکت با بازدید از معبد بودای بزرگ آغاز می شود. در سمت شرق این تندیس خلیج چالونگ و دماغه پانوا قرار دارد، سمت غرب آن نیز در امتداد سواحل کارون و کاتا قرار گرفته است.

از دیگر جاذبه های دیدنی در پوکت ساحل کاتا است، این ساحل ترکیبی از دو ساحل کوچک و بزرگ است، آفتاب درخشان و ماسه های سفید ساحل کاتا برای شما اقامتگاهی بسیار آرام فراهم نموده است.

پارک آبی جنگلی اسپلش در نمای اول شبیه به یک پارک جنگلی ساده است. اما نوع طراحی این پارک به صورتی است که شما را شگفت زده خواهد نمود، در تور تایلند فرزندان شما به این پارک بسیار علاقه نشان خواهند داد.

در تور تایلند جزیره های زیبا را از دست ندهید!

جزیره فانگ انگا به جزیره جیمز باند مشهور است، این جزیره برای افرادی که علاقمند به سفرهای ماجراجویانه هستند بسیار بی نظیر است. سنگ های آهکی سربرافراشته از دریا از ویژگی های خاص این جزیره محسوب می شود. در این جزیره می توانید از قایق سواری در میان غارهای آهکی لذت ببرید.

آخرین روز تور تایلند

صبح روز هشتم را با نوشیدن یک فنجان قهوه در کافه سیام آغاز نمایید. این کافه از ملزومات تور تایلند محسوب شده و در قلب پاتونگ قرار دارد. کافه ای چوبی و بسیار صمیمی که دارای بهترین قهوه ایتالیایی می باشد.

پارک فانتاسی مکانی بسیار عالی برای تفریح کل خانواده است. در این پارک جاذبه های گردشگری، فروشگاه ها و نمایش های فرهنگی مختلفی دیده می شود. این مجموعه به وسعت 140 هکتار است. تاریخ و هنر تایلند در پارک بسیار مشخص است، سیرک های جذاب پارک فانتاسی در تمام جهان مشهور است.

امکانات تور تایلند در ماه اردیبهشت

تور تایلند اردیبهشت اغلب بسیار پر طرفدار است، در این تور می توانید لوکس ترین هتل را رزرو نموده و یا از هاستل هایی با قیمت ارزان استفاده کنید. به طور کلی تور تایلند شامل سه بسته انتخابی بوده که نوع لوکس آن قیمت بالایی داشته و 8 روزه می باشد، تور تایلند در بسته متوسط اغلب 5 تا 8 روز بوده و دارای امکانات قابل قبولی است، اگر می خواهید سفر کوتاهی داشته باشید تور تایلند سه روزه با قیمتی بسیار مناسب را انتخاب نمایید. قیمت تور تایلند با توجه به نوع امکانات آن تعیین می شود.


روش های ررزو تور تایلند

برای رزرو تور تایلند می توانید از روش های اینترنتی استفاده نمایید، عموما مشاورین رزرو به شما کمک می کنند تا بهترین بسته را انتخاب نمایید. اگر کمی زودتر اقدام به رزرو نمایید تور تایلند ارزان نصیبتان شده و می توانید با کمترین هزینه سفری رویایی برای خود فراهم سازید. تور تایلند لوکس و تور تایلند میان رده با توجه سلیقه فرد تعیین می شود. هتل هایی که برای تور تایلند انتخاب شده اند همگی دارای تخت مجزا برای کودک بوده و سایر امکانات ورزشی و تفریحی برای خود و فرزندانتان را شامل می شود.

جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                 88851080-021