وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان

برای اخذ ویزای آلمان نیاز به تعیین وقت سفارت آلمان دارید و این مورد می بایست بر طبق قانون خاصی دنبال شود. امروز قصد داریم در خصوص شرایط و قوانین وقت سفارت آلمان صبحت نموده و نکات طلایی در خصوص زمان مصاحبه را عنوان نماییم. به طور کلی مدارک عرضه شده در اخذ ویزای آلمان نقش بسیار مهمی دارند.

وقت سفارت آلمان چیست؟

اگر قصد سفر به آلمان را دارید قطعا می دانید که این کشور عضو اتحاد شینگن است به این منظور نیاز به درخواست صدور ویزای شینگن دارید، در ابتدا باید مدارک لازم در خصوص اخذ ویزا به دقت آماده شود، (لیست مدارک مورد نیاز در این مقاله نمی گنجد).

پس از آماده سازی مدارک لازم باید برای گرفتن وقت سفارت آلمان اقدام نماید. در واقع شما باید مدارک مورد نظر را به سفارت تحویل داده تا در زمان تعیین شده مصاحبه لازم در خصوص هدف سفر شما صورت پذیرد. وقت سفارت آلمان به معنی تعیین زمان و تاریخ برای مصاحبه می باشد. در ابتدا باید فرم مخصوص وقت سفارت آلمان به دقت پر شود. این فرم اهمیت ویژه ای دارد و هرگونه اشتباه قطعا سبب می شود که الویت شما از دست برود. پس از پر نمودن فرم می بایست آن را از طریق ایمیل ارسال نمایید. معمولا 6 روز زمان نیاز است تا پاسخ لازم در خصوص ایمیل شما ارسال شود. پس از دریافت پاسخ زمانی برای مصاحبه شما اعلام می شود که باید در تاریخ اعلام شده برای چک نمودن مدارک و مصاحبه حضور به عمل آورید.

وقت سفارت آلمان فوری

سوالی در خصوص وقت سفارت آلمان مطرح است که می بایست کمی دقیق تر بررسی شود. گاه فرد نیاز به اخذ وقت سفارت آلمان بصورت فوری دارد. در این شرایط چه باید نمود؟

دقت کنید که هرچه سریعتر اقدام به تعیین وقت سفارت آلمان نمایید قطعا می توانید شانس بیشتری برای عدم تاخیر تاریخ مصاحبه داشته باشید، عموما بهترین زمان برای اقدام به تعیین وقت سفارت آلمان سه ماه قبل از سفر می باشد. موضوع بعدی که وقت سفارت آلمان را دیرتر می کند ناقص بودن فرم تان می باشد. گاه فرد متقاضی فرم مورد نظر را اشتباه پر نکرده است اما توضیحات قید شده در فرم ناقص بوده و نیاز به تکمیل دارد، در چنین حالتی قطعا شما نیاز به تکمیل مجدد فرم داشته و می بایست زمانی اضافی برای تعیین وقت سفارت آلمان از سوی سفارت سپری نمایید.


چرا وقت سفارت آلمان برای من اعلام نشد؟

دانستن یک سری نکات سبب می شود که علت رد شدن وقت سفارت آلمان برای شما به وضوح مشخص شود. اگر فرد مورد نظر خیلی زودتر از زمان سفر خود اقدام به تعیین وقت سفارت نماید به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد. اگر فرم درخواست تکمیل و یا امضا نشده باشد شما از وقت سفارت عقب می مانید و ایمیلی مبنی بر تایید فرم نیز دریافت نخواهید نمود. گذرنامه ای که ارائه می نمایید می بایست شامل یک سری مشخصات ویژه باشد که در صورت عدم رعایت قطعا امکان پذیرش وقت سفارت آلمان برای شما وجود نخواهد داشت:

گذرنامه می بایست 3 ماه اعتبار پس از بازگشت از سفر و حداقل 2 صفحه خالی داشته باشد. گذرنامه می بایست طی 10 سال گذشته صادر شده باشد.

عکس ارائه شده می بایست در وضعیت طبیعی با شرایط فعلی چهره فرد گرفته شده باشد. هر گونه مدرک ناقصی سبب رد شدن درخواست ویزای آلمان خواهد شد.

نکات مهم در خصوص وقت سفارت آلمان

مدرکی که عرضه می نمایید باید نشانگر بازگشت شما به ایران باشد، در واقع نیازی به تاکید بر مساله سطح سواد و یا تسلط بر زبان آلمانی نمی باشد. شما تنها نیاز به متقاعد سازی افسر مربوطه در خصوص بازگشت به ایران را دارید و می بایست هدف از سفر خود را به دقت در مدرک ارسالی قید نماید.

برای اخذ وقت سفارت آلمان باید ثابت کنید از توان مالی لازم برخوردار می باشید، در واقع باید به درستی مشخص شود که هزینه های سفر و مدت اقامت در آلمان را به راحتی تقبل می کنید. این موضوع اگر به همراه دعوتنامه از سوی فردی در آلمان باشد قطعا نتیجه بخش تر خواهد بود.

در مدرک ارائه شده می بایست به صورتی ثابت کنید که فرد قانونمندی هستید و سوابق جنایی ندارید. (این موضوع بسیار تاثیرگذار است)

توجه نمایید که هرچه مدارک عرضه شده کاملتر باشد شانس پذیرش بیشتری خواهید داشت. تمامی مدارک خود را به انگلیسی ترجمه کنید.

شرایط ضروری وقت سفارت آلمان

عموما اخذ وقت سفارت آلمان به صورت فوری بسیار دشوار است و شاید به جرات بتوان گفت که تنها برای درمان های پزشکی می توان به سراغ وقت ضروری سفارت آلمان رفت. البته این موضوع می بایست به صورت دقیق در ایمیل ارسالی و همینطور در بخش مشخص در فرم قید شود. نوع ضرورت اخذ ویزای آلمان را به دقت توضیح دهید و قید نمایید که از ارائه مدارک در این لاین هیچ واهمه ای ندارید. عموما هرچه صداقت کلام بیشتری داشته باشید می توانید نتیجه بهتری کسب نمایید. وقت سفارت به افرادی که برای درمان به این کشور سفر می نمایند در زمان کمتری داده می شود.


آموزش تعیین وقت سفارت آلمان

برای اخذ وقت سفارت آلمان در ابتدا باید وارد سایت سفارت آلمان شوید. در این سایت بخشی برای قوانین ویزا وجود دارد که باید به دقت دنبال نمایید. مرحله بعدی در خصوص سیستم تعیین وقت آنلاین می باشد. دقت کنید که گزینه دو بخش ویزا و گذرنامه وجود دارد که می بایست بخش ویزا را انتخاب نمایید، گزینه ای وجود دارد که شما را به صفحه بعد هدایت می کند، در صفحه بعد ویزای بلند مدت در دو حالت بلند مدت دانشجویی و سایر بلند مدت ها درج شده که می بایست یکی از این دو گزینه انتخاب شود.

در مرحله بعد باید ماه مورد نظر را انتخاب نمایید عموما باید برای دو ماه آینده انتخاب صورت پذیرد، ولی به طور کلی برای وقت سفارت باید زمانی را تعیین نمایید که قطعا می توانید حضور به عمل آورید. مرحله بعدی در خصوص انتخاب زمان و ساعت مصاحبه می باشد که اغلب غیر فعال بوده و شما قادر به انتخاب آن نیستید. در مرحله بعدی که مشخصات به درستی وارد شود می توانید وارد مرحله نهایی شوید. در قسمت شماره پاسپورت می بایست حتما حرف لاتینی که در ابتدای شماره گذرنامه وجود دارد را درج نمایید. در نهایت با وارد نمودن تصویر امنیتی اطلاعات شما ذخیره می شود و ایمیلی مبنی بر تایید تعیین وقت سفارت دریافت خواهید نمود.


لغو وقت سفارت آلمان

آیا امکان لغو وقت سفارت آلمان وجود دارد؟ آیا پس از لغو وقت سفارت آلمان می توان مجدد اقدام به تعیین وقت سفارت نمود؟

دقت نمایید که با لغو وقت سفارت آلمان به نوعی فرصت اصلی برای اخذ ویزا را از دست می دهید. در صورت عدم حضور فرد در مصاحبه 3 تا شش ماه به شما زمان سفارت آلمان داده نشده و محروم خواهید شد. از طرفی تا یک ماه پس از عدم حضورتان نمی توانید اقدام به تعیین وقت سفارت نمایید و شانس خود را برای اخذ ویزای آلمان از دست می دهید. معمولا برای اخذ ویزای آلمان بهتر است کمی دقیقتر به تعیین وقت سفارت بپردازید.

آیا وقت سفارت آلمان به فروش می رسد؟

شاید بارها به گوشتان خورده باشد که زمان سفارت آلمان با قیمت های مختلف به فروش میرسد! این موضوع از حیث های مختلف قابل بررسی است. توجه نمایید برای فروش وقت سفارت آلمان قانونی صادر نشده است در واقع این کار به صورت کلی غیر قانونی می باشد اما در خصوص فروش ویزا می توان گفت که امکان جابجایی فراهم شده است.

شماره پاسپورت بر روی فرم ایمیل شده وارد می شود و به این ترتیب نمی توان زمان سفارت آلمان را برای شخص دیگری تنظیم نمود.

وقت سفارت آلمان چطور تمدید می شود؟

اگر در سری اول مصاحبه پذیرفته نشدید نیاز به دریافت وقت سفارت آلمان مجدد دارید. معمولا سایت سفارت برای افرادی که مجددا به برای زمان سفارت آلمان اقدام می نمایند در دوره خاصی باز می شود، و تمامی مراحل برای اخذ ویزا به سادگی اعلام خواهد شد. شما می توانید مراحل قید شده برای تعیین مجدد وقت سفارت آلمان را به سادگی دنبال نموده و تایم دیگری برای مصاحبه انتخاب کنید.

جمع بندی در خصوص وقت سفارت آلمان

شرایط وقت سفارت آلمان همانند سایر کشورها بوده و فرد می بایست در زمان تعیین شده در سفارت حضور داشته باشد. قوانین تعیین وقت سفارت آلمان به نوعی به صورت دوره ای تغییر می کند و این موضوع خود سبب می شود که نیاز به آگاهی دقیق برای حضور در روز مصاحبه داشته باشید. دقت کنید که برای تعیین زمان سفارت آلمان بهتر است کمی دقیق تر اقدام نمایید، عموما هر گونه سهل انگاری در این خصوص غیر قابل بخشش می باشد و فرصت خود را از دست می دهید.


آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط آلمان، وقت سفارت آلمان، ویزای آلمان، تور آلمان و تور اروپا        88851080-021.