هتل میلنیوم پوکت

هتل میلنیوم پوکت

شهر پوکت یکی از شهرهای بزرگ تایلند می باشد که هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کند. علت جذب توریست های زیاد به این شهر، مکان های دیدنی و گردشگری زیبا و همین طور هتل های بسیار لوکس و 5 ستاره مانند هتل میلنیوم پوکت می باشد. برای آشنایی بیشتر با هتل میلنیوم پوکت لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

هتل میلنیوم پوکت | رزرو هتل میلنیوم پوکت | هتل 5 ستاره میلنیوم پوکت 88851080-021

هتل میلنیوم پوکت

هتل میلنیوم پوکت یکی دیگر از هتل های  5 ستاره بسیار لوکس پوکت می باشد. این هتل 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل پاتونگ، کمتر از 5 دقیقه با مرکز خرید جونگ سایکلون و 45 دقیقه با فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد. این هتل با داشتن استخرهای روباز، مراکز خرید بزرگ، رستوران ها و کافه های لوکس و ... شرایط بسیار مناسبی را برای توریست ها و افراد بازدید کننده از شهر پوکت و مهمانان هتل فراهم نموده است که از لحظات خود نهایت لذت را ببرند.

هتل میلنیوم پوکت | رزرو هتل میلنیوم پوکت | هتل 5 ستاره میلنیوم پوکت 88851080-021

اتاق های هتل میلنیوم پوکت

این هتل دارای تعدادی اتاق می باشد که این اتاق ها مشرف به فضاهای بیرونی هتل مانند جنگل های اطراف و استخرها است یک سمت اتاق های هتل کاملا شیشه ای بوده و افراد می توانند روی نیمکت های پشت شیشه نشسته، هم فضای بیرون را نظاره نمایند و هم این که استراحت کنند. از طرفی اتاق های هتل دارای بالکن های مخصوص و جداگانه می باشند. که در فضای این بالکن ها صندلی هایی قرار داده شده است که افراد ساعت ها می توانند روی این صندلی ها نشسته و اوقات خود را به خوبی سپری نمایند.

درون اتاق ها وسایلی مانند تلویزیون ال سی دی، چای ساز، قهوه ساز، تخت یک و چند نفره، نیمکت برای نشستن و استراحت در اتاق، اتو، پرده، حوله و ملافه اضافه، کاناپه تخت خواب شو، میز تحریر، تلفن مستقیم و... قرار داده شده است. هم چنین هر اتاق دارای یک سرویس بهداشتی به صورت 24 ساعته می باشد، که در اختیار مهمانان هتل قرار می گیرد. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه هستند. اما از آن جایی که آب و هوای پوکت، آب و هوایی استوایی بوده و اتاق های این هتل از پنجره های بزرگی ساخته شده اند، بنابراین باز گذاشتن پنجره ها سبب تعدیل هوای اتاق شده و احساس خوشی برای مهمانان هتل به ارمغان می آورد.

هتل میلنیوم پوکت | رزرو هتل میلنیوم پوکت | هتل 5 ستاره میلنیوم پوکت 88851080-021

فضای بیرونی هتل میلنیوم پوکت

فضای بیرونی هتل میلنیوم پوکت دارای سه استخر روباز می باشد. که در اطراف این استخر نیز تعداد زیادی صندلی قرار داده شده که روی این صندلی ها چترهای آفتاب گیر بزرگ قرار دارد. افراد می توانند بعد از شنا روی این صندلی ها استراحت نموده و نوشیدنی میل نمایند. یا این که می توانند ساعت ها روی این صندلی ها نشسته و آفتاب بگیرند. بخش زیادی از فضای بیرونی هتل و هم چنین بخش هایی از استخر درخت کاشته شده است که به تعدیل هوای هتل بسیار کمک می کنند.

هتل میلنیوم پوکت | رزرو هتل میلنیوم پوکت | هتل 5 ستاره میلنیوم پوکت 88851080-021

استخر و سالن بازی هتل میلنیوم پوکت

در هتل میلنیوم پوکت زمین گلف و تنیس برای بازی افراد وجود دارد. هم چنین سالن های بدنسازی و ماساژ نیز در این هتل وجود دارد. این هتل دارای استخر، حمام گرم، سونا و جکوزی نیز می باشد. اما موارد گفته شده تنها سرگرمی های مهمانان هتل نمی باشد. بلکه آن ها می توانند با غواصی، بازدید از جزیره ها، پریدن از ارتفاع با کش و رفتینگ رودخانه ای ساعات شگفت انگیزی برای خود رقم بزنند. اگر مهمانان هتل فرزند کوچکی داشته باشند، می توانند با خیال راحت فرزند خود را در استخرهای مخصوص کودکان یا سالن های ورزشی مشغول کنند، تا هم خودشان با خیال راحت سرگرم شوند و هم این که فرزندانشان در محیط ایمن و با وسایلی مناسب با سنشان سرگرم بازی شوند. در هتل میلنیوم پوکت سالن های ورزشی با کلیه امکانات و دستگاه های ورزشی وجود دارد، که افراد علاقه مند به ورزش و بدنسازی می توانند به ورزش مشغول شده و از لحظات خود لذت ببرند.

هتل میلنیوم پوکت | رزرو هتل میلنیوم پوکت | هتل 5 ستاره میلنیوم پوکت 88851080-021

غذاهایی که در هتل میلنیوم به مهمانان عرضه می شود

هتل میلنیوم دارای رستوران هایی با غذاهای بین المللی می باشد. این رستوران ها انواع غذاهای مدرن و سنتی را به مهمانان هتل عرضه می کنند. علاوه بر غذاهای بین المللی که در هتل میلنیوم پوکت سرو می شود، مهمانان انواع دسرها را می توانند در کافه های این هتل سرو کنند. مزیت کافه های هتل بر سایر کافه ها این است که منوی این کافه ها محدود نمی باشد و همه نوع دسری را می توان در منوی آن ها پیدا و انتخاب کرد. البته مدیران این رستوران ها و کافه ها در هتل میلنیوم پوکت از آب و هوای خوب و استوایی این شهر استفاده نموده اند و رستوران و یا کافه خود را در فضای باز دایر کرده اند. بهتر است بدانید برای سرو ناهار الزامی نیست که مهمانان به رستوران های هتل بروند بلکه آن ها می توانند در اتاق خود نشسته و غذای مورد نظرشان را سفارش دهند.

هتل میلنیوم پوکت | رزرو هتل میلنیوم پوکت | هتل 5 ستاره میلنیوم پوکت 88851080-021

ارائه خدمات در هتل میلنیوم پوکت

مهمانان هتل میلنیوم پوکت نمی توانند در فضای اتاق ها و سایر قسمت ها سیگار بکشند. بنابراین برای سیگار کشیدن افراد محل جداگانه ای در نظر گرفته شده است، تا دود سیگار سبب آزار و اذیت دیگر مهمانان هتل نشود.

افرادی که به دلیل داشتن فرزند کوچک نمی توانند به خوبی از شهر پوکت و مکان های گردشگری و تفریحی بازدید نمایند، می توانند فرزند خود را به بخش نگهداری از کودکان هتل سپرده و با خیال راحت به گردش بپردازند.

افراد برای ورود به هتل میلنیوم پوکت باید ساعت 2 اقدام کرده و برای خارج شدن از هتل نیز ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهند.

از آن جایی که از سراسر دنیا افراد زیادی به پوکت سفر می کنند و برای اقامت به هتل میلنیوم پوکت می روند،  بنابراین این هتل کارکنانی با سه زبان تایلندی، چینی و انگلیسی دارد.

این هتل دارای پارکینگ عمومی رایگان می باشد. البته در داخل هتل پارکینگ خصوصی وجود دارد، که برای استفاده از پارکینگ باید افراد هزینه پرداخت نمایند.

همه اتاق ها و همچنین لابی هتل میلنیوم پوکت دارای اینترنت رایگان می باشد.

بحث پایانی

اگر شما قصد سفر به تایلند و بازدید از شهر بسیار زیبای پوکت را دارید، پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل میلنیوم پاکت می باشد. زیرا در این هتل تمامی شرایط لازم برای گذراندن لحظات زیبا و به یاد ماندنی فراهم شده است.

امیدواریم که توانسته باشیم شما را به خوبی با قسمت های مختلف هتل میلنیوم پوکت و خدماتی که در این هتل ارائه می شود آشنا کرده باشیم.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط تایلند ، ویزای تایلند و تور تایلند  88851080-021