هتل فونیکس گرند پوکت

هتل فونیکس گرند پوکت

شهر پوکت یکی از دیدنی ترین شهرهای جنوب شرق آسیا می باشد. این شهر دارای سواحل بسیار زیبا و دیدنی است و کسانی که دوست دارند مدت اقامت خود را در این شهر در کنار این سواحل زیبا بمانند می توانند به هتل زیبای فونیکس گرند شهر پوکت مراجعه و در آن روزگار خوبی را بگذرانند. این هتل بسیار زیبا و بزرگ و مجلل در سواحل زیبای این شهر فوق العاده زیبا قرار دارد. در این بحث می خواهیم تا هتل زیبای فونیکس گرند شهر پوکت را به شما معرفی و امکانات ویژه و خاص آن را برای شما برشماریم.

تعداد اتاق های هتل زیبای فونیکس گرند شهر پوکت:

هتل فونیکس گرند پوکت دارای بیش از 116 باب انواع اتاق می باشد. در این هتل اتاق ها انواع مختلفی دارند و دارای کاربری های متنوعی نیز می باشند. اتاق های سینگل، اتاق های دبل، اتاق های سه نفره، سوییت ها، اتاق های ویژه و وی ای پی و اتاق های عروس و داماد از دیگر اتاق های این هتل بزرگ می باشند.

امکانات اتاق های هتل زیبای فونیکس گرند شهر پوکت:

اتاق های هتل فونیکس بسته به نوع اتاق دارای امکانات مختلف می باشد. ولی همه آن ها به صورت عمومی دارای امکاناتی از قبیل حمام خصوصی با وان و دوش، حوله حمام، تخت های مرتب و شیک، تلویزیون های صفحه تخت ماهواره ای، سشوار، مینی بار با انواع وسایل خوراکی و نوشیدنی، صندوق امانات برای نگهداری وسایل مهم و ضروری و چای ساز می باشند.

مختصات جغرافیایی هتل زیبای فونیکس گرند شهر پوکت:

هتل فونیکس گرند پوکت در نوار ساحلی این شهر و با فاصله بسیار کمی از مرکز شهر قرار دارد. از جمله جاذبه های نزدیک به این هتل علاوه بر مراکز خرید و جاذبه های گردشگری شهر پوکت می توان به استادیوم بزرگ و قدیمی بکس شهر اشاره کرد. گردشگران و میهمانان هتل به علت ساحلی بودن آن در تمام طول شبانه روز می توانند به دریا و ساحل دسترسی داشته باشند و از زیبایی ها و تفریحات دریایی آن لذت ببرند.

رستوران در هتل زیبای فونیکس گرند شهر پوکت:

این هتل به علت بزرگی و ظرفیت زیاد دارای یک رستوران بزرگ و بسیار مناسب می باشد. در این رستوران می توان انواع غذاهای سنتی و محلی تایلند و حتی انواع غذاهای بین المللی را نیز سفارش داد. گردشگران و میهمانان می توانند برای صبحانه از سلف سرویس هیجان انگیز رستوران استفاده و هر نوع غذایی را که دوست دارند میل نمایند. در دیگر وعده های غذایی نیز می توانند با استفاده از منوی موجود در رستوران و در زمان بندی که از قبل اعلام شده است غذای مورد نظر خود را انتخاب، سفارش و نوش جان نمایند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های شهر می باشد که میهمانانی نیز از خارج از هتل برای صرف غذا به آن مراجعه می کنند.

استخر و ماساژ در هتل زیبای فونیکس گرند شهر پوکت:

هتل فونیکس گرند پوکت دارای امکاناتی زیادی در زمینه ورزش و سرگرمی می باشد. یکی از این امکانات ورزشی که برای عموم قابل استفاده در تمامی مدت شبانه روز می باشد استخر بزرگ و روباز است. این استخر در بهترین نقطه هتل از لحاظ دید به دریا و سواحل زیبا قرار گرفته است و همه افراد می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند و لذت ببرند. این استخر دارای طرفداران زیادی در بین میهمانان هتل است و در همه زمان ها شلوغ می باشد. در جوار این استخر بزرگ و همیشه شلوغ یک تراس آفتاب نیز وجود دارد. این تراس دارای فضای بسیار بزرگ و زیبایی است که همه گردشگران می توانند از آن استفاده کنند. در این تراس آفتاب تعداد بی‌شماری صندلی مخصوص برای آفتاب گرفتن و دراز کشیدن وجود دارد که افراد می توانند از آن ها استفاده و آفتاب بگیرند.

از دیگر امکانات این هتل بخش ماساژ آن می باشد. گردشگران بعد از گشت و گذار و یا شنا در دریا و استخر خسته و بدنشان کوفته می شود. آن ها می توانند برای اینکه خستگی را از بدن خود خارج کنند به بخش ماساژ هتل مراجعه و از این خدمات بی نظیر و عالی کمال استفاده را بکنند و سرحال و سرزنده شوند.

از دیگر امکانات هتل فونیکس گرند پوکت می توان به دکوراسیون زیبای و شیک و اتاق ها، اتوکشی لباس ها، روم سرویس و خدمات 24 ساعته، بار، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی برای خودروها و ترانسفر فرودگاهی آن اشاره کرد.

سفر به این شهر رویایی بسیار ساده و کم هزینه می باشد. شما می توانید با هزینه بسیار کم از هر مسیری به این شهر پرواز کنید و از دیدنی های آن لذت ببرید. هتل زیبای فونیکس گرند شهر پوکت دارای امکانات خاص و ویژه ای می باشد که هر گردشگری را به سمت خود جذب می کند.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص تور تایلند و تور اروپا        88851080-021.