هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی

شهر دبی از مهم ترین مراکز گردشگری جهان محسوب می شود، دبی دیدنی های فراوانی دارد که شما را شگفت زده می کند،  با اقامت در هتل های پنج ستاره دبی لذت  سفر خود را دو چندان کنید، یکی از این هتل های 5 ستاره، هتل تاج پالاس دبی است، هتل تاج پالاس دبی امکانات و ویژگی ها فراوانی دارد که رضایت شما را فراهم خواهد کرد، در این مقاله جهت آشنایی با هتل پنج ستاره تاج پالاس دبی همراه ما باشید.

همان طور که گفته شد هتل تاج پلاس از هتل های پنج ستاره شهر دبی است که در منطقه مرکزی شهر دبی در مرکز دیره واقع شده است، هتل تاج پالاس دبی جزئی از هتل های مجلل و لوکس گروه هتل های زنجیره ای تاج می باشد که مدیریت آن بر عهده مسلمانان هندی است، از جمله ویژگی های منحصر به فرد هتل تاج پلاس این است که با توجه به موقعیت خود در مرکز شهر دسترسی به بسیاری از مراکز خرید، مراکز دیدنی و مراکز تفریحی از طریق آن راحت است، ایستگاه متروی الریقه فقط 5 دقیقه تا هتل فاصله دارد که این موضوع سبب دسترسی آسان به سایر نقاط دبی می شود.

معماری هتل تاج پالاس دبی نیز یک معماری ترکیبی است و از معماری های اسلامی، شرقی و غربی الگو گرفته است که در نوع خود می تواند، جالب باشد. در تمام طول روز هتل تاج پلاس برای رفاه مسافران سرویس هایی را جهت رفتن به بازارهای دبی، نمایشگاه های دبی و سواحل خلیج فارس در اختیار مسافران قرار می دهد.

امکانات هتل تاج پالاس دبی

هتل پنج ستاره تاج پالاس از امکانات بسیار متنوع و مناسبی برخوردار است، موقعیت مکانی و امکانات این هتل موجب شده است که مسافران، این هتل را در سفر به دبی جزو نخستین گزینه های محل اقامت خود قرار دهند. هتل تاج پلاس از امکانات ورزشی و تفریحی از جمله باشگاه بدنسازی، استخر روباز، مرکز آب گرم و ماساژ و اسپا برخوردار است.

هتل از شش رستوران و تریا تشکیل شده است و انواع رستوران های بین المللی و رستوران هندی در این هتل وجود دارد، در این هتل می توانید از امکانات اتاق های جلسات و ضیافت برای برگزاری جلسات استفاده کنید، خدمات صبحانه، بسته های ناهار، حمل و نقل فرودگاهی، آژانس خرید بلیط، خدمات کپی و فکس، آرایشگاه، خدمات خشکشویی، صرافی و مرکز تجارت، فروشگاه های متنوع برای خرید سوغاتی از دیگر امکانات هتل تاج پالاس دبی محسوب می شود.

اتاق های هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پلاس دبی اتاق های بسیار زیبا و متعددی دارد، 147 اتاق این هتل از جمله اتاق های استاندارد هستند، این هتل 10 سوئیت استاندارد و 2 رویال سوئیت نیز دارد. اتاق های هتل تاج پلاس اتاق های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه هستند، در همه اتاق ها وای فای رایگان وجود دارد، اتاق ها از تهویه هوای مطبوعی برخوردار هستند، تلویزیون و ماهواره نیز موجود است، بطری های آب رایگان، وان، چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه، تجهیزات اتو و... نیز از امکانات هتل های تاج پلاس هستند، نظافت روزانه نیز در این اتاق ها انجام می گیرد.

از ویژگی های مهم هتل تاج پلاس دبی این است که اتاق های مخصوص معلولین دارد و حتی اتاق های مخصوص افراد سیگاری نیز در آن وجود دارد، اتاق هایی به نام اتاق های پاک نیز هست که در آن سیگار کشیدن ممنوع است.

جهت اطلاع از آفرهای تور دبی با ما در تماس باشید.                            88851080-021