تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB

نمایشگاه گردشگری برلین یکی از پر اهمیت ترین نمایشگاه ها در حوزه گردشگری و بازرگانی سفر است و موقعیتی منحصر به فرد برای ارائه دهندگان خدمات گردشگری در سراسر دنیا به شمار می رود. افرادی که سال های پیش در آن حضور داشته اند، رضایت بالای خود را (بیشتر از ۹۰ درصد) ابراز کرده اند. علاوه بر رضایت شرکت کنندگان، سایر آمار ها نیز نشان دهنده اهمیت زیاد آن است. آژانس مسافرتی سفری دیگر بهترین خدمات مرتبط با تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB برلین را برای حضور در آن ارائه می دهد. در ادامه اطلاعاتی تکمیلی برای آشنایی بیشتر شما با این تور ارائه داده ایم.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

حضور گسترده در نمایشگاه گردشگری برلین

نمایشگاه ITB برلین دارای وسعتی برابر با ۱۷۰۰۰۰ متر مربع و گردش مالی برابر با ۷/۶ میلیارد یورو است و هر ساله کشورهای بسیار زیادی از سراسر دنیا در آن شرکت می کنند؛ بدین لحاظ شرکت کنندگان بسیار زیاد و گوناگونی دارد. از هر ۵ قاره مجموعاً ۱۸۵ کشور، ۸۵۰۰ خریدار برتر و شناخته شده، ۱۰۰۰ غرفه دار، ۲۳۰۰۰ دعوت شده به عنوان بازدید کننده، ۵۰۰۰۰ بازدید کننده خصوصی و ۱۱۵۰۰۰ بازدید کننده تجاری در نمایشگاه برلین حضور خواهند داشت.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

هدف اصلی کشورها برای حضور در نمایشگاه گردشگری برلین

صنعت گردشگری تأثیر بسیار زیادی در رونق اقتصادی هر کشور دارد. این صنعت موقعیت های شغلی بسیاری را فراهم می کند که سبب ایجاد درآمدزایی و رونق اقتصادی چشمگیر در هر کشوری می شود. تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB برلین نیز فرصت های ویژه ای را در اختیار فعالان در صنعت گردشگری می گذارد تا با حضور فعال خود اقدام به جذب توریست کنند و بدین طریق هم به کسب و کار خود رونق بخشند و هم با ورود توریست به کشورشان سبب بهبود اوضاع اقتصادی شوند. بدین لحاظ هدف اصلی در این نمایشگاه معرفی جاذبه های گردشگری و آداب و رسوم کشور مورد نظر، ارائه خدمات مرتبط با گردشگری، بازاریابی و تبلیغات و جذب هر چه بیشتر توریست خارجی است.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

موضوعات مطرح در نمایشگاه گردشگری برلین

هر ساله حضور گسترده کشورها در نمایشگاه گردشگری برلین، باعث ایجاد رونق بسیار زیاد در آن می شود. در نمایشگاه ITB برلین موضوعات و اهداف مشخص و بسیار زیادی مرتبط با گردشگری مطرح می شود. از جمله موضوعات مطرح، مواردی همچون تجهیزات لازم برای آژانس های مسافرتی، مرکزهای برگزاری کنگره، ارائه راهکارهای مناسب در جهت اطلاع رسانی، انجمن های آژانس های مسافرتی بین المللی، خدمات مرتبط با گردشگری و جهانگردی، برگزار کنندگان همایش ها و سایر اطلاعات مربوط به سفر را می توان نام برد.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

بخش های مختلف نمایشگاه گردشگری برلین

نمایشگاه گردشگری برلین از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در هر یک از آن ها مباحث مرتبط با آن مطرح می شود. بخش های مختلف به شرح زیر است:

سفرهای تجاری

با توجه به پیشرفت روزافزون اقتصاد و تکنولوژی، سمینارهای یک روزه ای مرتبط با این موضوع و برای آشنایی با آخرین اطلاعات و راه‌حل هایی برای به روز نگه داشتن خود با این سفرها برگزار می شود که پیشنهاد می کنیم در تور نمایشگاه گردشگری برلین از آن ها بهره مند شوید.

گردشگری فرهنگی

با توجه به اینکه افراد در حین انتخاب کشور مورد نظر برای گردشگری به مسائل فرهنگی توجه بسیار زیادی نشان می دهند، بدین لحاظ در نمایشگاه ITB بخش گردشگری فرهنگی دارای محلی دائمی است و این بخش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سفرهای ماجراجویانه و گردشگری مسئولیت پذیرانه

امروزه سفرهای ورزشی و سفرهایی که با ماجراجویانه همراه هستند، بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این بخش از گردشگری به سرعت در حال رشد است. نمایشگاه گردشگری برلین حوزه های جدید گردشگری را بسیار مورد ملاحظه قرار می دهد و روی جنبه های مختلف آن فعالیت می کند. از جمله دیگر جنبه هایی که مورد توجه قرار می گیرد مسئله گردشگری همراه با مسئولیت پذیری و رفتاری دوستانه با محیط زیست است. سفرهای گردشگری و هیجان انگیزی که در آن آداب رسوم کشور مقصد مورد توجه قرار می گیرد و به نگهداری محیط زیست و سالم نگه داشتن مقصد کمک می کند، بسیار مد نظر نمایشگاه ITB قرار دارد. مبحث سفرهای ماجراجویانه و گردشگری مسئولیت پذیر به موضوعی بین المللی در حوزه گردشگری تبدیل شده است.

گردشگران جوان و اسکان اقتصادی

افراد جوان علاقه بسیار زیادی به مکاشفه تمام دنیا دارند و طبق آمارها به مقاصد گردشگری نسبتاً دورتری می روند. آن ها مدت زمان بیشتری را در سفر سپری می کنند و هزینه بیشتری را صرف می کنند. می توان گفت که آینده گردشگری وابستگی بسیار زیادی به جوانان خواهد داشت؛ زیرا مطابق با آمارها، سفر جوانان در چند سال آتی رشد ۵۹ درصدی به همراه خواهد داشت. این بخش از گردشگری به احتمال زیاد درآمد بیشتری را نسبت به سفرهای تجاری در سال های آینده به همراه خواهد داشت. مبحث گردشگران جوان و سفرهای آن ها و همچنین محل اسکان آن ها با هزینه های مقرون به صرفه و کم از جمله مباحث مطرح در این بخش از نمایشگاه گردشگری برلین است.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

مطالعات و آموزش

همه اشخاص مشتاق می توانند در خصوص موقعیت های مطالعه و آموزش، اطلاعات کافی به دست آورند و به این شبکه ملحق شوند. امتیاز های غرفه داران شامل: دستیابی به دانشجویان دارای ظرفیت، بالا بردن اعتبار در بین سازمان های گردشگری و پیشرفت ویژگی های حرفه ای در محیط رقابتی آموزش بین المللی می شود.

استخدام در حوزه گردشگری و آموزش

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB برلین سالنی را به عنوان مرکز حرفه در اختیار بخش اشتغال پذیری در حوزه گردشگری گذاشته است. مراکز ارائه دهنده این خدمات همچون دانشگاه های بین المللی، مؤسسات فنی و حرفه ای، مؤسسات علمی و دانشگاه های علوم کاربردی می توانند عرضه پیشنهادات خود را در این قسمت انجام دهند.

حوزه سفرهای الکترونیکی

این بخش در قسمت تکنولوژی های سفر در نمایشگاه گردشگری برلین واقع است. سالن مربوط به این بخش مختص بازاریابی دیجیتال، رسانه های گروهی و خدمات سفر است. در این قسمت ابداعات مرتبط با گردشگری و پیشرفت های آن ها از جمله پایگاه های اینترنتی همراه، شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و همچنین اپلیکیشن های متنوع و مرتبط رونمایی می شود.

جوایز کتاب ITB

هر ساله در این بخش از نمایشگاه گردشگری برلین داوری تعیین می شود و به فعالیت های روزنامه نگاری و یا بهترین نوشته های ادبی در زمینهٔ گردشگری، جوایزی اعطا می گردد.

طراحی منحصر به فرد غرفه ها برای جذب توریست

به عنوان یکی از جذابیت های نمایشگاه گردشگری برلین می توان به حضور کشورهای گوناگون اشاره کرد که در غرفه های خود برنامه های بسیار جالبی را اجرا می کنند. در هر یک از غرفه ها تلاش می کنند که به وسیله غذاهای محلی، موسیقی و لباس های سنتی و بومی خود، گردشگران را به سمت بازدید از کشورشان جذب کنند. همچنین بسیاری از غرفه داران سعی می کنند فضای غرفه خود را مبتنی بر معماری کشور خود طراحی کنند. برای مثال در یک نمایشگاه ITB در سال های گذشته، کشور پاکستان غرفه خود را مطابق با معماری پاکستان طراحی کرده بود که یادآور بناهای تاریخی این کشور بود. به طور کلی در هر غرفه علاوه بر معرفی جذابیت های گردشگری هر کشور و ترغیب گردشگران برای سفر به آنجا، موضوعات دیگری همچون نحوه گردشگری سالم و بیمه های سلامت برای گردشگری نیز بازگو می شود.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

حضور فعال کشور ایران در نمایشگاه گردشگری برلین

کشور ایران نیز هر ساله تلاش می کند تا همانند سایر کشورها حضور مؤثر و مفیدی در نمایشگاه گردشگری ITB برلین داشته باشد و غرفه های خود را در اختیار آژانس های مسافرتی می گذارد. اهداف حضور در نمایشگاه گردشگری برلین، آشنایی گردشگران خارجی با جاذبه های دیدنی ایران و جذب آن ها برای سفر به کشورمان است. وجود غرفه های متنوع باعث می شود که آژانس های مسافرتی ایرانی موقعیت خوبی را برای جذب گردشگر خارجی به دست آورند.

زمان برگزاری نمایشگاه گردشگری برلین

نمایشگاه گردشگری برلین به طور سالانه در کشور آلمان برگزار می شود و در سال جدید میلادی از تاریخ ۷ مارس ۲۰۱۸ (۱۶ اسفند ۹۶) لغایت ۱۱ مارس ۲۰۱۸ (۲۰ اسفند ۹۶) دایر است. شما می توانید برای رزرو تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB برلین به آژانس مسافرتی ما مراجعه کنید تا اقدامات لازم را جهت رزرو تور انجام دهیم.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

خدمات تور گردشگری برلین

آژانس ما خدمات بسیار خوبی را برای تور نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین ارائه می دهد. این خدمات شامل بلیت رفت و برگشت هواپیما، ارائه اقدامات لازم جهت اخذ ویزا، رزرو هتل به همراه صبحانه، سرویس ترانسفر فرودگاه، بیمه سفر و تهیه بلیت برای حضور در نمایشگاه است.

تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB | تور ارزان نمایشگاه بین المللی گردشگری 88851080

مدارک مورد نیاز برای تور نمایشگاه گردشگری برلین

برای رزرو تور نمایشگاه گردشگری برلین مدارک زیر لازم است:

- اصل پاسپورت شخص که دارای حداقل ۶ ماه اعتبار باشد.

- اصل شناسنامه متقاضی

- سه قطعه عکس تمام رخ به ابعاد ۳*۴ و یا ۶*۴

- مدارک شغلی متقاضی

- مدارک مالی و ملکی متقاضی

رزرو تور نمایشگاه گردشگری برلین

آژانس مسافرتی سفری دیگر با سال ها تجربه در زمینهٔ تور های نمایشگاهی، آماده ارائه بهترین خدمات برای برگزاری تور نمایشگاه بین المللی گردشگری ITB برلین است. برای رزرو تور نمایشگاه گردشگری برلین و اطلاع از هزینه تور و شرایط آن با آژانس ما تماس حاصل فرمایید تا اقدامات لازم در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط آلمان، وقت سفارت آلمان، ویزای آلمان، تور نمایشگاهی آلمان و اروپا         ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱.