تور بالی

تور بالی

جزیرهٔ بالی واقع در کشور اندونزی، یکی از بی نظیرترین جزیره های جهان است که با سفر به این سرزمین با تور بالی، سفری خاطره انگیز و رویایی را می توانید برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

سفر به جزیرهٔ بهشتی با تور بالی

جزیرهٔ بالی جزیره ای فوق العاده منحصر به فرد است که با قاطعیت تمام می توان گفت جزیره همتای آن در سرتاسر دنیا وجود نخواهد شد. جزیرهٔ بالی به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب، طبیعتی بکر و زیبا و همچنین معابد خدایان چشم نواز، انگیزه افراد بسیاری برای سفر با تور بالی به این جزیره شده اند. افرادی که با تور بالی به این جزیرهٔ بهشتی سفر می کنند، ممکن است دغدغهٔ مکان اقامت و خدمات تور را داشته باشند. اما باید بگوییم که این جزیره دارای گستره وسیعی از هتل ها با انواع خدمات متفاوت می باشد که متناسب با وضعیت مالی افراد در توربالی رزرو می شوند. مسافرت با تور بالی شما را با فروشگاه های متنوع و ارزان قیمت بالی، استراحتگاه های لوکس و چشمگیر، اسپاهای گوناگون و استخرهای بسیار شیک برای پذیرایی مهمانان آشنا خواهد کرد. جزیرهٔ بالی به اندازه ای از زیبایی های بی نظیر برخوردار است که درک آن تنها با سفر به این جزیره امکان پذیر است.

مناسب ترین زمان سفر با تور بالی

آب و هوای جزیرهٔ بالی در اکثر فصل های سال، آب و هوایی گرمسیری دارد. اما در برخی از ماه های سال بارش باران های موسمی در جزیره به چشم می خورد. شما در هر فصل از سال که با تور بالی به این جزیرهٔ بهشتی سفر کنید، تجربه ای خاص را از سفر به بالی خواهید داشت. ماه نوامبر تا اپریل از جمله فصول بارانی جزیرهٔ بالی هستند اما باران ها آنقدر شدت ندارند که برای سفر با تور به مشکل برخورد کنید. شاید بتوان این طور بیان کرد که چون ماه های می تا اکتبر آب و هوای جزیرهٔ بالی خشک است، پس بهترین زمان سفر با تور بالی محسوب می شود. سفر با تور در این موقع از سال به طرز شگفت آوری، جلوه ای بی نظیر از جزیرهٔ بالی را به شما نشان خواهد داد بالاخص موج سوارانی که علاقهٔ زیادی به موج های بلند دریای بالی دارند.

جاذبه های گردشگری بی نظیر جزیرهٔ بالی

شما در هر زمان از سال که با تور بالی به این جزیرهٔ شگفت انگیز سفر کنید می توانید با تمام جاذبه های گردشگری آن آشنا شوید و سفری خاطره انگیز را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. تور بالی یکی از برترین تورهای مسافرتی_ گردشگری است که تاکنون گردشگران بسیاری را با جزیرهٔ بهشتی بالی آشنا نموده است. از جمله مناطق زیبا و هیجان انگیز گردشگری جزیره بالی که مجری تور نیز شما را با آن ها آشنا خواهد کرد شامل غارهای مرموز، سواحل شنی، جنگل هایی سرسبز و بکر با حیات وحشی از انواع حیوانات، پارک ملی برات بالی، موزه هنر نکا، موزه پوری لوکیسان، موزه آگونگ رای و معبدها و قصرهای چشمگیر است.

خدمات توربالی چیست؟

مدت زمانی که طول می کشد تا با تور بالی به مقصد مورد نظر برسید، 12 ساعت است. اما اگر بهترین تور را انتخاب کنید، مجریان آن سعی می کنند شما را در کمترین زمان ممکن به جزیرهٔ بهشتی بالی برساند به همین منظور بلیط پروازهای امارات و یا قطر را برای شما عزیزان رزرو می کنند. از جمله خدمات بهتر و با کیفیت تر تور بالی می توان به رزرو هتلی لوکس با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، ارائه سیم کارت، رزرو بلیط رفت و برگشت، اخذ ویزای بالی، گشت شهری و همچنین راهنمای فارسی زبان اشاره کرد.

پرداخت هزینه و قیمت تور بالی

قیمت تور بالی بستگی به شرایط زمانی و نوع خدمات تور دارد. هر چه خدمات بیشتر و با کیفیت تری را مجریان به مسافران عزیز ارائه دهند، قیمت تور نیز افزایش می یابد. در برخی شرایط زمانی نیز مانند تعطیلات تابستان و تعطیلات نوروزی باز هم قیمت تور بالی نسبت به دیگر ایام سال افزایش می یابد، هر چند که در این ایام خدمات بهتری نیز ارائه می شود. زمانی که مجریان تور بالی بهترین پروازها و لوکس ترین هتل های شهر بالی را برای مسافران عزیز رزرو می کنند، قیمت تور چند برابر بیشتر می شود. در عین حال اگر به هنگام رزرو تور بالی خدمات کمتر و معمولی تری را انتخاب کنید، هزینه های کمتری را بابت سفر خود خواهید پرداخت. در زمان رزرو تور ابتدا باید هفتاد درصد از مبلغ کل تور را در وهلهٔ اول پرداخت کنید. همچنین باید توجه کرد که در صورت انصراف از تور بالی پرواز غیر قابل کنسل می باشد و هزینهٔ آن قابل استرداد نیست.

انتخاب هتل در رزرو تور بالی

رزرو هتل در تور بالی یکی از عواملی است که می تواند تاثیر زیادی در قیمت تور داشته باشد. انتخاب هتل نوع دو، سه، چهار و پنج ستاره و حتی هتل های شیک و لوکس بر عهدهٔ مسافرین است، از طرفی دیگر اغلب هتل های لوکس جزیرهٔ بالی آمادهٔ پذیرایی از مهمانانی است که برای سپری کردن لحظات ناب ماه عسل خود به جزیرهٔ بالی سفر کرده اند. برخی از تورهای بالی عموما هتل هایی را برای مسافران در نظر می گیرند که به مراکز خرید نزدیک تر اند.

در انتخاب تور بالی بهتر است قبل از رزرو هتل از امکانات و موقعیت مکانی آن مطلع شوید و نهایت لذت را از سفر رویایی خود ببرید. برخی از بهترین هتل های جزیرهٔ بالی با عالی ترین خدمات و امکانات در ذیل آورده شده است که می توانید در هنگام رزرو تور  یکی از آن ها را انتخاب نموده و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. برترین هتل های بالی هتل آناتارا سمیناک، هتل اس تی رجیس، هتل ویسروی، هتل بوگاری ریزورت، هتل سوری، هتل کنراد، هتل فورسیزن، هتل مولیا ویلا، هتل گرند حیات و هتل آیانا ریزورت هستند. هریک از این هتل های لوکس قسمتی از منظرهٔ ایده آل و منحصر به فرد جزیرهٔ بالی را برای شما به نمایش خواهند گذاشت، اما از آنجایی که اکثر این هتل ها به ساحل نزدیک می باشند، شما می توانید لحظات شادی را به همراه خانواده در آنجا بگذرانید.

تور ترکیبی بالی

منظور از تور ترکیبی این است که شما با رزرو یک تور به دو یا چند شهر سفر کرده و در این شهرها اقامت داشته باشید. گاهی اوقات تورهای ترکیبی علاوه بر افزون بودن قیمتشان مزایای زیادی را نیز دارند. تور بالی و سنگاپور، تور بالی و کوالالامپور و همچنین تور بالی و مالزی و تایلند از جمله تورهای ترکیبی بالی هستند که می توانید در هنگام رزرو تور بالی هر یک از آن ها را با توجه به شرایط زمانی و بودجه مالی تان انتخاب نمایید.


جزئیات تور ترکیبی بالی، سنگاپور و مالزی

تور بالی، سنگاپور و کوالالامپور یکی از تورهای ترکیبی بسیار جذاب بالی می باشد. مدت اقامت شما عزیزان به طور کلی می تواند به مدت ده شب باشد. شما می توانید با رزرو این تور از زیباترین و جذاب ترین مناطق گردشگری این سه شهر دیدن کنید و تجربه ای متفاوت تر را در سفر خود رقم بزنید. خدماتی که این نوع تور بالی برای مسافران خود در نظر گرفته است شامل اقامت در یکی از بهترین هتل های بالی به همراه گشت شهری و ناهار، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، ویزای بالی و سیم کارت، اقامت در شهر سنگاپور به همراه گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی و اخذ ویزای این شهر و در نهایت اقامت در شهر کوالالامپور با گشت شهری همراه با نهار، لیدر فارسی می باشد. تمامی پروازهای داخلی صورت گرفته نیز مابین همین سه شهر خواهد بود.

تور بالی ویژه ایام نوروز

اگر سفر به بالی را در برنامهٔ نوروزی خود گنجانده اید، می توانید تور ترکیبی بالی و کوالالامپور را با نازل ترین قیمت رزرو کنید و با سفر به این دو شهر بسیار زیبا و بی نظیر حسی متفاوت را تجربه کنید. با این نوع تور بالی می توانید به طور کلی هفت شب در لوکس ترین هتل ها اقامت داشته باشید، پروازی که برای سفر شما در نظر گرفته شده است از بهترین پروازها از جمله پرواز ماهان ایر به مقصد کوالالامپور می باشد. برخی از خدمات تور ترکیبی بالی رزرو هتل به همراه صبحانه، سیم کارت، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، گشت شهری به همراه نهار و رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما است. همچنین اخذ ویزای توریستی بالی یکی دیگر از خدمات تور می باشد.

برای رزرو تور بالی چه مدارکی مورد نیاز است؟

زمانی که شما برای رزرو تور بالی اقدام می کنید باید مدارکی را به آژانس های مسافرتی ارائه دهید. این مدارک شامل اصل پاسپورت معتبر به حداقل هفت ماه اعتبار، کپی کارت ملی، کپی شناسنامه، دو قطعه عکس زمینه سفید در ابعاد 3 در 4، پرینت گزارش مالی حساب سه ماهه گذشته با مبلغ بیش از ده میلیون تومان و تکمیل مشخصات شخصی مانند آدرس و تلفن است. علاوه بر این مدارک، در راستای اخذ ویزای توریستی باید مدارکی را نیز به آژانس مسافرتی سفری دیگر تحویل دهید.

تور لحظه آخری بالی

شاید تا به حال نام تورهای لحظه آخری را شنیده باشید اما هرگز ندانید تور لحظه آخری به چه نوع توری می گویند. در واقع تور لحظه آخری بالی چند روز قبل از سفر با تور ارائه می گردد و این زمانی است که ظرفیت تور بالی هنوز تکمیل نشده است. قیمت تور بالی لحظه آخری نسبت به قیمت تور اصلی پنجاه تا ده درصد زیر قیمت ارائه می شود. پس اگر مایل هستید تور بالی را با قیمتی ارزان تر دریافت گفتید پیشنهاد ما تور لحظه آخری بالی می باشد.

تور آفر بالی یکی دیگر از تورهای بی نظیر ارائه شده

شاید با قاطعیت بتوان گفت که یکی دیگر از بهترین تورهای بالی با نازل ترین قیمت تور بالی می باشد. در بعضی از مواقع سال مانند فصل زمستان که گردشگران، به نسبت کمتری به جزیرهٔ بهشتی بالی سفر می کنند، مجریان تور بالی تخفیفاتی را در نظر می گیرند تا افراد بیشتری را برای سفر با تور ترغیب کنند. تور آفر بالی نیز همانند تور لحظه آخری از قیمت مناسبی برخوردار است که حتی امکان دارد برنامه های ویژه ای برای سرگرمی مسافرین جزء خدماتشان باشد.

چرا اکثر پروازهای تور بالی چارتر هستند؟

مجریان مستقیم تور بالی درصدد آن هستند که بتوانند طولانی مدت بودن زمان سفر به بالی را با پروازهایی با کلاس بالا به حداقل برسانند و با این امر راحتی هر چه بیشتر مسافران را فراهم نمایند. به همین منظور در تور بالی پروازهای چارتری با کیفیت عالی را در خدمت مسافران گرامی قرار می دهند. پرواز چارتر به پروازی می گویند که یک شرکت آژانس مسافرتی، صندلی های هواپیما را در مدتی معین به اجاره می گیرد که اغلب شرکت های هواپیمایی قیمت بسیار مناسبی را به این نوع پروازها اختصاص می دهند. اکثر پروازهای چارتر تور بالی دو طرفه و به صورت رفت و برگشت می باشد. پرواز ماهان، پرواز قطر، پرواز ایرآسیا، پرواز تالی ایرویز و پرواز امارات از جمله پروازهای چارتر تور بالی به شمار می آیند.

گشت شهری در جزیرهٔ بالی

یکی از امکانات پرطرفدار تور بالی، گشت شهری آن است. اغلب آژانس های مسافرتی در این قسمت از تور برنامه هایی جذاب و سرگرم کننده را برای مسافران در نظر گرفته اند تا سفری لذت بخش را تجربه کنند. مسلما مجریان تور بالی، شما را پس از سپری کردن یک پرواز طولانی و خسته کننده به یک هتل لوکس رهسپار می کنند تا ساعاتی استراحت کنید و سپس با روحیه ای سرشار از ذوق به تماشای جزیرهٔ بی نظیر بالی بروید. شما می توانید با گشت شهری تور فوق العاده جذاب بالی به مراکز خرید بروید و اجناسی زیبا و بی نظیر را به عنوان یادگاری خریداری کنید.

سپس به کمک راهنمای تور به تماشای جاذبه های طبیعی و گردشگری بالی رفته و لحظات سرگرم کننده و لذت بخشی را بگذرانید. وجود راهنما در تور بالی می تواند موجب کسب اطلاعات کاملی در رابطه با جاذبه های سفر و مقصد گردشگری شما باشد. با گشت شهری تور بالی می توانید به دیدن معابد هفتگانه بروید و در کنار آن از منظرهٔ زیبای ساحل و غروب آفتاب نیز لذت ببرید. یکی از بزرگ ترین و شگفت انگیزترین معابد در این جزیره، معبد مادر است. همچنین یکی از جاذبه های پرطرفدار بالی غواصی زیر دریا است. گویی نیمی دیگر از زیبایی های جزیرهٔ بالی زیر دریا نهفته شده است. علاوه بر آن موج های عظیم دریای بالی هر موج سواری را به وجد می آورد. قایقرانی نیز از جمله تفریحات سرگرم کننده بالی است که روحیه ای تازه در شما ایجاد می کند.

چه وسایلی را در هنگام سفر به بالی همراه داشته باشید؟

از آنجا که جزیرهٔ بالی با تنوع آب و هوایی بسیاری مواجه است پس توصیه می شود در زمان سفر به این جزیره زیبا وسایل مناسب را به همراه داشته باشید. به طور مثال زمانی که در فصل تابستان به این جزیرهٔ زیبا و چشم نواز سفر می کنید و می خواهید در سواحل بی نظیر آن قدم بزنید ضدآفتاب، لباس مناسب، کفش مناسب و در صورت نیاز داروهای مصرفی خود را حتما به همراه داشته باشید و یا زمانی که در فصل زمستان که با بارش باران مواجه هستید به همراه داشتن چتر و لباس های فصلی مناسب را در تور بالی فراموش نکنید.

سفر به بالی و چشیدن طعم غذاهای لذیذ آن

زمانی که به این جزیرهٔ بکر و ناب سفر می کنید به خاطر داشته باشید که حتما به بهترین رستوران های بالی بروید و از تنوع غذاهای لذیذ آنجا نهایت لذت را ببرید. اغلب رستوران های جزیرهٔ بالی غذاهای بین المللی، دریایی، ایرانی و ایتالیایی را سرو خواهند کرد. البته باید بیان کرد که قیمت غذاهای محلی بالی کمی ارزان تر و به صرفه تر از فست فودها می باشند. بهترین رستوران های شهر بالی که می توانید به آنجا بروید و طعم لذیذ غذاهای محلی بالی را بچشید عبارت اند از: رستوران کروسوس، رستوران پارادایس، رستوران سانتافه و رستوران شیراز.

جهت اطلاع از آفرهای تور بالی با ما در تماس باشید.                  88851080-021